Jump to content

Andy_KRT

Members
  • Posts

    26
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Simeria Veche, Hunedoara

Previous Fields

  • Masina
    320 D nFL 100kw 1998

Andy_KRT's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

6

Reputation

  1. ...sau ceva ĂŽn neregulĂŁ cu sub-ul. AÂşa cum zice Âşi Kenbobo, schimbĂŁ cablurile Âşi dacĂŁ crezi cĂŁ existĂŁ posibiltatea sĂŁ fi fost umblat (deÂşi micĂŁ.. ) la sub, desfa-l Âşi aruncĂŁ o privire la conexiunile interioare. La Dynavin nu mai Âştiu cum e, dar are o setare pentru ieÂşirea de sub, e activĂŁ? Ăntr-o altĂŁ ordine de idei, ĂŽncearcĂŁ inversarea RCAurilor ĂŽntre ele (cele din mufa de woofer).
  2. Kenbobo a spus tot ce trebuia. MulÞumesc ºi pentru explicaÞia vis-a-vis de HU, I de la sfârºit trebuia defapt sã fie L, În sensul Head UnituL. Liviu95 : spor ºi baftã!
  3. Personal tind sĂŁ cred cĂŁ este o problemĂŁ de frecvenĂže. Cum ai conectat HUl la staĂžie ? Prin RCA sau high-level? Reglajele pe staĂžie sunt fĂŁcute corect ?
  4. Ca de obicei, trebuie ca topicul unui user sa fie asaltat si deviat total de la subiectul initial, O sa va rog sa-mi permiteti retragerea din aceasta discutie fara sens si fara scopul ajutorarii initiatorului, insa cu cateva precizari ; Unvicont : la BMW sunt de fapt de tip struto-camila cu auto-sustenanta; Paul : poate 0,1... 0,02 au inclusiv fabricantii de renume, oprindu-ma aici, fara a mai mentiona dilatarea. Forta de suctiune creata in instalatia de franare la depresarea pedalei de frana nu este suficienta pentru retractarea completa a placutelor. Multumesc, bafta !
  5. Fara suparare, s-a mai discutat pe forum problema vorbirii in necunostinta de cauza... Discul de franare este fabricat cu o "deformare" care sa "ajute" la distantarea placutelor de pe suprafata de contact, prin usoara impingere a lor. Aceasta asa-zisa "deformare" este aproape imperceptibila ochiului uman insa eficienta in a-si face datoria (intr-adevar, datorita rotatiilor) fara a afecta bunul mers al automobilului. OT : cel mai probabil schimbarea lichidului si a garniturilor de pe etrierul afectat vor remedia problemele. Bafta !
  6. +1 Presupun ca s-a facut o aerisire a instalatiei in mod corect... Daca nu, exista si posibilitatea unui blocaj in circuit si pierderea sa fie la o imbinare putin slabita. Nu trebuie sa piarda mult, dar acei 2-300ml sunt aproape inobservabili in anumite parti ale blocului motor, mai ales dupa o perioada mai lunguta de timp.
  7. In urmatoarea faza o sa ne spui ca ai nevoie de consiliere psihologica pentru ca te-am sechelat in modul scris. Daca era verbal, se trata mai usor. Indiferent ca e bizara sau nu, ai pus problema macelaririi unui BMW pe un forum dedicat pasionatilor acestei marci. Scrie mare, sus. Vroiai sa te ia lumea in brate si sa-ti spuna bravo pentru idee ? Ca si cum te-ai duce la Greenpeace si le-ai scrie ca ai un caine cu 3 picioare si vrei sa-i mai tai unul si sa-i pui niste role, sa nu mai topaie, oare nu s-ar putea rezolva cu un bolt ? Bravo. Te vom lua in serios in momentul in care vei adresa intrebari pertinente si formulate corect gramatical. In limba Romana. Pana atunci, tu ai inceput, asa ca suporta polemica. Numa' bine !
  8. Bine ai venit ! Despre huruit, cel mai probabil e rulmentul de la placa de presiune. Cel mai indicat ar fi sa achizitionezi kit-ul de ambreiaj (disc + placa + rulment), schimbi si ai pace. Bafta !
  9. Si eu sunt intr-o situatie similara cu un Audi. Totusi, inainte de a face transplant, o sa desfac motorul, vad exact ce trebuie inlocuit si fac niste calcule. Daca ajung la niste costuri mari :scratchchin:, fac transplant (vorba colegului roby_m, cu putin noroc se gaseste un motor bun), insa daca diferentele nu sunt mari, merg pe varianta inlocuitului si macar voi dormi noaptea linistit, ca stiu ce zace sub capota. Am vrut doar sa impartasesc rationamentul, pentru ca in asemenea situatii cred ca e bine de analizat fiecare varianta. Bafta !
  10. -> App, superb Audi !:heart: Exista MP3 pl. oem pentru e46 (fl sau nfl, la categoria asta tot aia e...) ?Nu stiam...
  11. In primul rand iti va trebui un adaptor atferm. pentru mufa originala a masinii plus o rama de plastic pentru noul HU. Marea majoritate a playerelor din ziua de azi vin cu ISO si RCA, iar un astfel de adaptor costa cam 50 de lei. Mai apoi, in functie de ce player ai ales, se poate cumpara un al doilea adaptor pentru comenzile de pe volan, care insa este destul de scump. Singurul lucru la care sa fii extra-atent este demontatul trimurilor de pe bord, trebuie sa le dai toate din dreapta si pana la volan jos pentru a avea acces la hu-ul stock. Se pot zgaria/rupe destul de usor. Este pe forum un tutorial despre cum sa dai jos trimurile. In rest, bafta si atentie !
  12. Asa este, de cand am deschis topicul, am apucat sa vad "live" pe mai multe e46 ambele modele...si nici unul nu imi placea cum dadeau pe masina. Inca este iarna asa ca mai avem timp pana la primavara sa tot :eek: la modele de jante. Oricum voi merge pe ceva oem... sau eventual, daca voi gasi de maxim 17 la un pret rezonabil, clasicul de Alpina, pe original. :cheers: Multumiri, multumiri ! S-au verificat deja, fire, comunicatii modul-vent. si sunt ok. Problema e ventilatorul in sine, dar deocamdata e destul de scump si mai asteptam pana se umple borcanul. :money:.
  13. In primul rand, multumiri lui Paul pentru mutarea postului la locul potrivit. In al doilea rand, mi-era dor sa scriu la topicul meu, dar o sa fiu foarte scurt. Multe nu am prea apucat sa fac la masina, deoarece a venit vremea rece si nu dispun de garaj...inca :whistling:. In principiu s-a facut o service-are mai maricica si destul de cuprinzatoare...:winkcool: + Welcome Me Home, iubesc treaba asta... Insa aproape o luna mi-am batut capul cu un fum alb cu miros intepator, caruia i-am dat de cap dintr-o pura intamplare :partytime:. Nu a fost nici turbina,nici garnituri, nici relee,nici furtune, etc, problema a venit de la valva de comanda a EGRului, care-l bloca cateodata (pentru ca nu facea tot timpul) pe deschis. Am zis ca am aflat intamplator, pentru ca dupa ce am verificat in prealabil tot, incepand din partea turbinei pana inspre intercooler (dat jos, curatat, schimbat ce a fost nevoie, remontat), am facut o vizita cuiva, care uitandu-se ,asa mai lung la mine, zice : da' EGRul l-ai verificat ? Eu : Da normal... (si chiar il verificasem, curatasem si functiona...cateodata :getlost:). Dupa ce am plecat, impreuna cu calin_AVR, caci el e omu' de suflet al masinii, care o mangaie pe unde nu ajung eu :maninlove:, ne hotaram sa blocam furtunul de comanda, sa vedem ce iasa, practic sa anulam EGR. Si a iesit. Bine. Deocamdata totul e ok, masina merge brici, nu-s probleme iar prin ianuarie schimbam si piesa problematica. In randul esteticului, nu am apucat decat sa refac trimurile din interior, o sa pun si poze, before, during and after. Materialele folosite au fost : smirghel de diferite duritati (mai putin fin > fin) 1 tub de primer Policolor si 2 tuburi carbon Schwarz Mettalic de la Dupli si o sticluta de diluant (foarte util in inlaturarea acelei vopsele cauciucate de pe ornamente). Acestea fiind zise , Bafta tuturor ! :roadrage:
  14. :surrender: Sunt de acord cu ceea ce spui. Totusi, initiatorul topicului, BOOM, a mentionat ca instalarea a fost efectuata de un electrician auto, si cred ca esti de acord cu mine cand spun ca exista o caruta sh'un morman de "meseriasi" auto. Nu e rocket science, dar nu ai de unde sa stii pe unde si-a bagat mainile si cum a facut legaturile. Eu am vazut lucrari din genul, facute de mantuiala, care s-au soldat cu fum. Si tot din instalari de accesorii aparent banale. Oricum, ma repet, in cazul lui BOOM, pentru ca totusi suntem pe topicul lui, aparatul de masura isi va spune cuvantul. :naughty: Las' ca le fac acuma . Mersi pentru ajutor, raman dator. :give_rose:
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.