Jump to content

Killall

Members
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://Timisoara
  • Yahoo
    aka_allah@yahoo.xom

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Interests
    B M W

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320D E46 M3

Killall's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. salut daca schimbi modulul gm5, trebe doar sa resetezi cheiele din interiorul masini, pui cheia pe contact pozitia 1 , blochezi usile din interior ,cand scoti cheia tinind apasat butonul blocat usi, apesi de trei ori pe deschis...si trebe sa se deschida usile
  2. Killall

    Bi xenon

    Salut, in legatura cu luminile de faza scurta bi xenon (fie retrofit / din fabrica) am intrebat pe pagina RARom.ro daca trebuie sa fie trecute in talon ca sa fie legale,daca cineva sa lovit de asa ceva pt ca unui prieten de al meu i-sa luat ieri talonul pentru xenoane pe faza scurta + amenda de 1000 ron (1/2 in 2 zile lucratoare)si in ce trebe facut ca sa fie trecute in talon... Message: Buna,as avea o intrebare unui prieten de al meu I sa luat talonul pentru xenon pe faza scurta ,intrebarea mea este pe masina mea(bmw e46)am bi xenon(cu Lupe pe faza scurta + spalatoare faruri) de cand am cumparat-o.(intre timp am schimbat farurile OEM cu altele normale si le-am facut retrofit bi xenon morimoto 3") dar in talon nu e specificat acest lucru mi se poate lua talonul astept un raspuns va multumesc! Buna ziua, Daca producatorul acestui tip de vehicul a prevazut in fabricatia curenta echiparea cu faruri cu surse de lumina cu descarcare in gaz (tip xenon), acestea sunt acceptate de catre RAR numai daca sunt alcatuite din elemente care poarta marcaj de omologare specific si daca vehiculul va fi echipat cu tot kit-ul necesar: faruri, surse de lumina cu descarcare in gaz, dispozitivul care declanseaza arcul electric (ignitor) si cel care stabilizeaza curentul electric (ballast), sistemul automat de reglaj a fascicolului luminos in functie de sarcina, instalatie de spalare a dispersorului . Toate aceste componente trebuie montate in ateliere autorizate ale reprezentantei constructorului in Romania, fapt dovedit prin emiterea unei adrese in care se enumera elementele montate si se mentioneaza ca acestea sunt originale (de prim montaj). Atelierele autorizate de clasa I (conform RNTR-9, Reglementari privind autorizarea operatorilor economici care desfăşoară activităţi de reparare, de întreţinere, de diagnosticare, de reglare, de modificări constructive, de reconstrucţie a vehiculelor rutiere, precum şi de dezmembrare a vehiculelor scoase din uz) si datele de contact ale acestora se afla publicate pe adresa noastra de internet: www.rarom.ro la sectiunea Certificare Sisteme + click pe judetul care va intereseaza. In cazul in care componentele sunt destinate montajului ulterior fabricatiei (retrofit), echiparea vehiculului trebuie realizata in cadrul atelierelor autorizate pt modificari constructive. In acest caz se va solicita declaratia de conformitate in care se vor enumera elementele montate, specificandu-se dupa caz, nr. de omologare CE/ECE ONU ale acestor produse. Lista atelierelor autorizate pentru modificari constructive, se afla publicata la adresa: http://www.rarom.ro/RO/article--Atelierele_care_efectueaza_modificari_constructive_si_aplicare_folie--298.html <http://www.rarom.ro/RO/articleateliere_care_efectueaza_modificari_constructive--298.html> In ambele cazuri, dupa reomologarea vehiculului se va mentiona in CIV textul "Echipare retrofit cu surse de lumina cu descarcare in gaz". Departament Omologari Individuale si Inspectii Tehnice
  3. Am citit toate posturile si stiu ca ce am sa va zic nu o sa ma credeti... atata timp cat benzinariiile din tara (OMV PETROM ROMPETROL MOL ) sunt alimentate de romstil... toate sunt la fel (doar ca o plimba pana la Oradea face vama si vine imapoi...) doar doua tipuri de motorina transporta aditivata si ne... aceias lucru si la benzina...
  4. Salut poti verifica ventilatorul cu ajutorul fulgului(clima) sau din DIS impa mi se pare ca are trei trepte de putere(diagnoza) am avut si eu probleme cu modulul de la ventilator am schimbat vreo 4 termostate pt ca ventilatorul pornea si se opera imediat si am vazut tarziu scoti afara ventilatorul si ii conectezi mufele si apoi pornesti clima cu motorul pornit binenteles si intr-un minut ar trebui sa porneasca(asta daca nu ai diagnoza)
  5. salut,am avut de curand un accident a intrat o tipa in mine(fara victime) ,masina dauna totala in urma evaluari(inca astept de la asigurator SMS-ul max 5 zile ) suma o stiu de la agentul de daune intre 2700 si 3700 euro ,la service-ul unde am masina mi-a fost recomandat un "mediator" care sa ma scape de asteptat si ca in 10 -15 zile (de azi) o sa am masina ca noua + bani de pe slep (transportul masini) DACA semnez un contract de cesiune in urma incidentului.intrebarea me este ce alte solutii as avea sa primesc bani mai repede de la asigurator fara a ma incurca cu mediatorul, ma-m gandit ca daca vorbesc cu asiguratorul despre mediator nu mai vad bani nici in 2 ani....
  6. Bayerische Motoren Werke
  7. nu cred ca e de la garnitura la mine cred ca nu am explicat eu calumea mie mi-au crapat doua termostate ambele in acelasi loc (carcasa termostatului are canalul unde vine garnitura a plesnit pe o bucata de 5 cm din plastic),da garnitura era portocalie nu galbena si la behr vine cu tot cu garnitura.
  8. Sal am o problema cu termostatele la un e46 motor 2000 320D din 2000 am schimbat de de doua ori termostatul.ambele termostate sunt crapate in acelasi loc linga garnitura portocalie ( termostatele erau BEHR ) acuma intreb si eu daca cineva a mai avut o asemenea problema sa fie coincidenta sau... masina mai are o singura buba firul injectorului 4 interrupt in rest nu am nici o problema am facut diacnoza in luna aprilie si nu am nici o reoare in afara de cea de mai sus... si ce thermostat imi recomandati sa iau ( mahle , febi , no name , sau unu de la shrot)
  9. am avut si eu probleme cu fumul albastru am fost la un 2 service unu ca e egr unu ca e turbina, cand colo era spart furtunul de vaccum care mergea de la pompa la restul componentelor le-am schimbat pe toate(furtunele de cauciuc inbracate in textile 3.5x2),totul e ok
  10. sincer ma-m speriat cand am vazut ce spartura am avut in furtunul care trecea pe langa clema cablului din dreapta debitmetrului(3 cm lungime),am schimbat TOATE furtune de vreo saptamana iar masina merge perfect,sincer nu ma pricep mai deloc la servodirectie,poate ne explica cine se pricepe daca are legatura ori ba...
  11. salut,sper sa va ajute,eu am un bmw 320d (2001) si in urma cu 3 zile am descoperit,ca mergea volanul ca si fara servo,a inceput sa nu mai traga cum trebe si ma-m dus la un tip cu un tester profi si nu a gasit nimic,mi-a desfacut capacele de pe motor si primul lucru pe care la verificat au fost furtunele de vaccum si surpriza unu era spart si masina nu avea vaccum ... am desfacut admisia,egr.si am schimbat TOATE furtunele(2 m)3.2x2 si merge super se aude turbo cum trebe si merge foarte bine volanul si usor.(furtunul presupun ca era spart de 3 luni)
  12. o sa ma duc la un mecanic sa se uite la pompa de injectie(la alternator I-am schimbat perile ,si am schimbat si fulia mare era sparta,am citit in postul de mai sus problemele de la electromotor si nu e de la el,am aceeasi simptome)
  13. Sal ,am un Bmw e46 fl 320 d din 2002,dimineata can pornesc la rece porneste la sfert de cheie,iar cand e motorul cald porneste mai greu din prima cheie dar invarte de vreo 7-8 ori pana sa porneasca.bateria e de un an,filtre si ulei schimbate la 10.000 km.
  14. sal,exact aceias problema am avuto si eu, in prima faza un "mecanic" mi-a zis ca sa dus compresorul ca pornea si se oprea(baga aer cald/rece) apoi EU am descoperit ca era electroventilatoru mai exact mufa lui aia cu trei pini din fabrica papucul era capsat pe izolatia firului(firul verde) si pe tester imi dadea scurt circuit la ventilator(si eu doar ce imi incarcasem clima cu refrigerant)
  15. pff ... se pare ca e ambreajul de la compresorul clima,se poate schimba doar ambreajul sau tot compresorul.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.