Jump to content

BMW_fan

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Ford / VW / Audi

BMW_fan's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut, Ma poatea ajuta cineva cu un istoric de daune pentru: WBA1J7C55EVX33816 ? Km i-a aflat insa am inteles ca a avut si un accident pe US insa nus daca a fost dauna totala sau ceva mai light. Multumesc anticipat, Andrei
  2. Salut, Ma poate ajuta cineva cu istoricul pentru aceasta masina: WBA1J7C55EVX33816 ? Scriu istoric pentru ca numarul de km l-am aflat si intrarile in service insa nu stiu daca nu cumva a avut vreun accident fiind masina pentru piata din USA. Multumesc anticipat, Andrei
  3. Salut, Stie cineva masina aceasta ? https://bit.ly/2UdRxxj Multumesc anticipat!
  4. In aceasta nota vin si eu cu un update: asa cum scriam cu pagini in urma, nu am mai fost la programarea pe care o aveam la schimbul de distributie pentru ca, mergand la o noua constatare, se pare ca nu se aude lantul. Insa am facut schimb de programari cu prietenul meu cu F30 320d ED automata 206.000km cat se poate de reali. El a fost la schimbul de distributie si singurul lucru care s-a constatat dupa ce s-a desfacut motorul a fost un intinzator ceva mai intins. In rest nimic, lant ok, pinioane ok, patine ok. Masina e din 03/2012 si schimburile le-a facut tot timpul la 10.000km cu Shell Helix Ultra Professional AM-L 5W30 deci conteaza si intervalul de schimb al uleiului si uleiul pe care il bagi.
  5. Nu am zis ca schimb din 73.000km in 73.000km ziceam doar ca daca mergi pe logica garantiei asa ajungi sa faci. Oricum, am fost astazi inca o data la o constatare la Service Scream (Tezparii) de data asta pe Calea Vitan si mi-au spus ca nu e cazul sa schimb distributia inca in conditiile in care aveam deja programare la ei miercurea viitoare. In schimb, prietenul cu F30-ul 320d Efficient Dynamics tot 2012 cu 210.000km despre care va scrisesem ar cam trebui sa o schimbe ca am fost impreuna astazi asa ca am facut schimb de programari. Sorin de la Service Scream (Tezparii) mi s-a parut foarte ok si daca era "combinator" ar fi avut tot interesul sa mentina programarea facuta si sa zica: da se aude, vino miercuri cum am stabilit. De retinut ca tot ei, de data asta mecanicii de pe Splai, mi-au zis acelasi lucru si anume ca nu se aude distributia in urma cu 3 saptamani. Acum na, nu garanteaza nimeni pentru ca poate sa pice si fara sa se auda. In concluzie tind sa ii dau dreptate lui FANATIC, daca masina are istoric si e intretinuta calumea poti sa nu ai probleme pana spre 200.000km.
  6. Pai nu din 73.000 in 73.000 ca garantia e 2 ani sau 100.000km deci pe la 173.000km o sa o schimb iar....daca ar fi sa mergem pe logica asta...
  7. @Win60 - imi pare rau de ce ti s-a intamplat, sper sa nu fie grav si sa poti sa il refaci fara probleme. Eu am facut programare miercurea viitoare la schimbat kit-ul macar sa stau linistit chiar daca probabil masina nu are nimic. Chiar si asa, nu mi-as lua altceva in afara de BMW, chiar 320d, pentru ca daca stai sa faci niste calcule, cu banii pe care ii dai pe impozitul pe 1 an la un motor de 3.000cmc - 330d/i sau 335d/i - (180lei vs. 2.200lei) + diferenta de RCA (sa nu mai zic de CASCO, eu am facut nu stiu daca toata lumea ar face) se "amortizeaza" schimbul de distributie la N47 in primul an Numai bine si bafta cu reparatiile!
  8. Multumesc pentru raspunsuri! Tocmai ce m-am vazut cu un prieten cu un F30 320d Efficient Dynamics, tot automata, tot sport, el are 210.000km foarte reali fara sa schimbe distributia > se aude ideintic cu al meu la cald. Acum na, nu stiu daca asta e de bine sau de rau, adica faptul ca un motor de 73.000km face la fel ca unul de 210.000km Pe de alta parte a pus cineva acum cateva pagini in urma observatiile dintr-un raport PuMA din care eu inteleg ca e normal sa se auda ceva din zona respectiva... PuMA measure A new repair method! N47, N47S, N47T, Grinding noises in the engine, timing chain scraping noise. V1-R2-RO 43863106-32 - 04/05/17 Complaint: Scraping, grinding engine noise during idling when the engine is at operating temperature and from approx. 1200 rpm, which is noticeable inside the vehicle interior. Important: The noise described above from the chain drive is a function noise without further technical effects. It is not based on wear and therefore does NOT also lead to chain breakage! Numai bine, Andrei
  9. Multumesc pentru raspuns! Pana acum am asa: #1. Bimmer Service > se aude distributia si ar trebui schimbata #2. Mecanicul meu care se ocupa de toate masinile din familie deci nu e specializat in BMW > parca se aude ceva > pe el nu pot sa il suspectez de nimic pentru ca am incredere in el plus ca mi-a zis clar ca nu se baga la o astfel de lucrare deci nu are niciun interes #3. Service Scream (Tezparii) BMW > la care as vrea sa fac inlocuirea de distributie pentru ca sunt singurii care dau motorul jos asa cum e in procedura data de BMW > nu se aude nimic suspect, pleaca de aici cu masina asta de 73.xxxkm la care vrei sa schimbi distributia Raman intrebarile: #1. Ce dracu' se aude totusi la cald in video asta: ce e shashaitul si zornaitul ala ?#2. Ce alte metode de diagnoza exista ? Am citit pe undeva ca sunt service-uri/reprezentante la care se foloseste un stetoscop sau similar care ar da cat de cat un diagnostic clar... Ce ziceti ?
  10. Salut, Multumesc pentru raspunsuri! Am facut un video si cu pornirea "la rece" (vorba vine ca masina sta in garaj cu temperatura constanta la 22 grade) dupa mai mult de 24 de ore de la cea mai recenta pornire: Mi se pare ca nu se aude nimic dubios si cu siguranta nu se aude acel zgomot care se aude la cald, voi ce ziceti ? Legat de filtrele microfonului pe care il are telefonul, nu e cazul pentru ca la fel ca in primul video postat se aude si langa masina deci nu altereaza cu nimic sunetul microfonul telefonului. Va dau si un scurt istoric al masinii: F30 320d Sport Line Automat fabricatie 06/2012 cumparata personal de la Auer Gruppe DE la 53.250km acum are 73.XXXkm si deja 2 revizii complete facute (ulei + toate filtrele inclusiv cel de combustibil de 2 ori deja). Printre primele lucruri pe care le-am facut dupa ce am luat masina a fost sa dezactivez start-stop-ul (setat pe last known setting adica daca il dezactivezi din butonul din masina ramane asa pana reactivezi, daca vrei, apasand iar butonul de start-stop). Va puteti inchipui ca am dat ceva bani pe masina asa ca nu stau in cei 3.000lei cat e kit-ul de distributie nou insa pur si simplu imi scurtcircuiteaza creierul faptul ca la 73.XXXkm trebuie sa fac masina bucati ca sa schimb distributia... Multumesc, din nou, pentru raspunsurile de pana acum si astept in continuare parerile voastre, Andrei
  11. Salut, Puteti, va rog, sa "aruncati o ureche" si aici: ?De la secunda 17 incolo, zgomotul de fundal, cel care se aude cumva "sub" zgomotul motorului, ca un shashait si bataie mi se pare ca e distributia. Acum nu stiu daca e normal, adica daca acela e zgomotul pe care il face distributia pe lant la BMW sau daca e ceva in neregula. Si apropo de toate discutiile de pe topic-ul asta despre distributie, cati km credeti ca are masina ? Multumesc anticipat pentru raspunsuri, Andrei
  12. Salut, Multunesc pentru raspunsuri! @akon > dealer-ul la care s-au facut reviziile e dealer-ul care vinde masina deci lucrurile sunt destul de clare pentru ei, e greseala de introducere a numarului de km @WIN60 > daca te uiti pe tiparul dupa care a fost rulata masina (am atasat istoricul updatat cu km pe scenariul descris si de Raul - 30.200km in loc de 50.200km) atunci vezi ca reviziile au o anumita regularitate in 2013 si 2014 din ~10.000km in 10.000km si apoi din 3.000km in 3.000km probabil ca primele revizii sunt facute de compania care a avut masina si apoi de persoana fizica si nu prea a mers cu ea. @Raul > si eu vreau sa cred ca nu sunt dati km inapoi pentru ca vreau foarte tare sa o iau pentru ca dotarile sunt excelente (head-up display/susp.M/trapa/navi prof./cutie automata sport cu padele/scaune piele sport line si multe altele) insa nu as vrea sa cad nici in extrema cealalta in care esti "orbit" de masina si gasesti argumente auto-sugestionate ca masina e ok Credeti ca baietii de la reprezentantele BMW de la noi au o vizibilitate mai mare asupra lucrarilor din service? Adica vad mai multe detalii decat ce da bmwdecoder.com ? Multumesc inca o data pentru raspunsuri, Andrei
  13. Salut Raul, Multumesc pentru raspuns! Vroiai sa scrii ca in 2013 masina avea 30.200km in loc de 50.200km, nu? Pentru ca intrarea de 50.363km este corecta. E plauzibil scenariu descris de tine, mai ales ca nu cred ca poti sa introduci, in 2014, o lucrare de service din 2013 adica din trecut. Masina arata ca noua, adica nu are niciun fel de uzura la interior care sa denote km dati inapoi + ca nu cred ca reprezentantele BMW nu verifica lucrurile astea inainte sa puna masina la vanzare. In alta ordine de idei, de ce se face mentiunea "47,733 km* (manually entered)" pe istoricul venit de pe bmwdecoder.com? Intreb pentru ca am mai vazut mentiunea "(manually entered)" pe ale istorice verificate. Multumesc, inca o data, pentru ajutor, Andrei
  14. Salut, Va cer parerea in legatura cu istoricul de mai jos. Povestea este asa: masina a fost a unei companii de rent-a-car si apoi a fost vanduta unei persoane fizice. Ce ma intriga este intrarea in service din 2013 care apare intre 2014 si 2015 asa ca intrebarea mea este: se poate introduce, din greseala, anul de catre cei din service fara ca aplicatia folosita pentru asta sa nu te atentioneze ca anul e din trecut? Ati mai intampinat asa ceva ? Masina este vanduta de o reprezentanta BMW din Germania. Multumesc anticipat pentru raspunsuri, Andrei
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.