Jump to content

cazacu_cristy

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara

Previous Fields

  • Masina
    Mini Cooper S Countryman All4

cazacu_cristy's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Salut. In ultimele saptamani zicem ca am gasit motor cod n18b16a, l am trimis la service s a montant,am depistat ca fijnd cu un an mai tanar are pompa de inalta presiune bosch fata de cel precedent pompa continental.pe langa modelul de pompa diferit si prinderea pe axul cu came a pompei e diferita.pompa o vom monta maine vom pune adaptor ,daaar..ce ma ingrijoreaza este daca ECU recunoaste pompa asta(pare sa fie sisteme diferite de functionare (voltage vs pwm) .pe un forum gasesc o veste care nu e deloc buna, si anume ca in afara de inlocuirea chiulasei cu model mai vechi cum era intial nu rezolva prb:(((.sunt cu nervii la pamant.voi stiti din auzite sa fie cineva cu prb asta si la noi.? Abia maine primesc raspunsul dar sunt aprpape sigur ca va fi negativ. Mai jos ce am gasit eu de la un user patit cu asta Quote Unfortunately your only solution is to change the head to the older style with a continental pump. Your ECU can not drive the Bosch pump as they use different control mechanisms (voltage vs PWM). You also can not swap the pumps as the interface with the intake cam shaft is different and the Bosch has an oil port that the Continental doesn't. But wait there's more... you can't swap the intake cam to the older style because each cam and rocker arm length are set at the factory and the data to change them with the correct geometry is proprietary. Been down this road before and the only solution is to change out the head as a complete assembly. Sorry I know that's not what you wanted to Unquote Sent from my SM-N960F using Tapatalk
  2. Momentan masina e in Service.Motorul e demontat si trimis la o firma din HU sa curate ,verifice si sa masoare toate componentele ulterior sa vedem ce e de schimbat si ce nu si sa vad care e costul.Dupa ce a fost desfacit mi s a confirmat ceea ce nu vroiam sa aud, si anume 2x axe cu came si un execentric de schimbat +toate celelealte din "dansul " lor zilnic.Ce cautam eu, sa evit un motor nou era o garnitura chiulasa SH, care sa aiba axele cu came in stare OK, restul sa pun nou.Distributie, pompa ulei etc..Spun asta pt ca nu am oferta concreta pe ax came, dar se vehiculeaza cost de aprox 1800 RON/ ax.((..inca n am terminat povestea..revin cu detalii pe parcurs.
  3. Salutare , Long story -short..sa zicem .. De scurta vreme circul cu masina din titlu Mini Cooper S Countryman All4 11/2011.[de aprox 2 saptamani] De cateva zile am auzit un fel de suierat, ca ungreieras, similar al unei role, intonzatori, rulment, etc.Merg cu masina la Banat Car TM facem o verificare la modul general al masinii,cat si o verificare al acestui zgomot.-nu intrebati va rog de ce nu a fost facut inainte . Mi se arata ca pe axul cu came, doar la o vedere scurta, prin orificiul capacului de ului, si se scrie pe scurt, ca urmeaza a fi schimbate -oferta primita doar telefonic pana acum- urmataorele : -ax came-culbutori-tacheti -kit distributie -pompa ulei- -capac culbutor; -garnitura chiulasa +suruburi, -dezasamblare motor pentru curatare ; -schimb ulei motor -modificare si reducere soft interval schimb ulei; Telfonic,consilierul service,mi a counicat ca nu e gata oferta de trimsi pe email, dar ce are pana acum se apropie de 7000 EUR , din care doar 1500 EUR manopera, restul piese. mie mi se pare incredibil ceea cce spun ei. Inteleg ca nu o o reparative simpla, clasica, dar mi se pare absurd pretul. Acum va intreb, unde as putea merge sa mai fac o verificare ?PEUGEOT TM fiind motorul PSA-BMW?Vor face pret mai mic dar totusi la fel de ridicat?Sau sa incerc la un mecanic bun, care nu da factura si garanti, dar as avea sansa sa inlocuiesc ce este realmente de schimbat sic e nu se remonteaza ? Voi ce credeti ? Ce ma sfatuituti sa fac ? Merci
  4. Salut. Am cumparat eu Magnetti Marelli anul trecut si m a tinut 2 luni, apoi iar check engine..de atunci au trecut multa vreme si tot aprins e:(.. Imi voi cumpara doar Bosch..altceva nu cred ca merita..
  5. Salut, Ti-am scris si in PM. Am schimbat debitmentrul dupa ce in prealabil am facut o tura cu un debitmentru de pe un motor identic si amsina a mers fara nici o problema din cele enumerate mai sus. Debitmentrul a fost ceva aftermarket nu cred ca unul dinc ele mai bune.Nu mai stiu acum ce marca era(cred ca Meat&Doria...nu sunt 100&sigur) la un pret ceva de genul 120-150 de lei parca. Nu am mai mers la diagnoza cu amsina pt ca s-a comportat normal , ba chiar se stinsese becul de check care era aprins. Problema e ca acuma s-a aprins iar...masina inca merge bine doar ca am cateodata fluctuatii de relantiu...o sa merg la test saptamana viitoare cred si iti zic daca e debitmentru defect(de cati bani am dat pe el:( )..sau a aparut altceva intre timp.
  6. ma confrunt cu aceeasi problema ca si tine..am schimbat bujiile,dar tot asa face, doar ca de obicei cand e rece motorul..dupa ce merg ceva...isi revine. o sa schimb debitmetrul si eu...ca poate..poate.
  7. salut.. jantele le mai ai?la ce bani?
  8. Buna cefi, pt e46,316,1.9 cmc 2001 un manual service pe cazacu_cristy@yahoo.com daca se poate....!? mutumesc..
  9. Salutare, La modelul din poza oare merge la fel, doar comenzile achizitionate? Mersi,
  10. am votat<180.000 km Am 157.000 km(cel putin asa ma minte in bord) O am de la 153.000 de putina vreme si starea ei estetica...cat si mecanica e buna catre f buna. Am schimbat toate rolele, curelele si pompa de apa sa elimin un scartait(pe care nu l-am eliminat) urmeaza ceva bucse fata, inca nu stiu exact ce si cum,dar per ansamblu foarte multumit
  11. 27 ani, posesor de 318, e46,2001, de o luna si ceva... masina anterioara opel astra g 16 16v, 2000. Am sarit un an de la 2000 la 2001 si cateva etape de la masina aia la asta...pfff.. once you go "bmw" you never go back. nu asa er versul dar...nah..merg ...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.