Jump to content

AndreiQ

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sibiu

Previous Fields

  • Masina
    E46 318i '99

AndreiQ's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Aceeasi problema am avut-o si eu cu uzura pe interior a pneurilor spate. Rezovlata dupa ce am schimbat bucsele prezentate in video.
  2. Eu am tot tomasetto cu rezervor toroidal de 52l dar, mai mult de 45-46l nu imi intra la realimentare. Nu e normal sa iti intre atat de mult, poate fi chiar periculos. Mai multe nu stiu sa iti spun insa poti detalia problema pe forumul de la Nordservice moderat de un tehnician GPL.
  3. Clar consumul e exagerat, asta in cazul in care l-ai facut dupa metoda plin-la-plin... Eu am un E46 318i si in ultimii 7500 de km am o medie de 9,8l la mers 25% urban 75% extraurban. Consumul urban maxim pana acum a fost de 13,8 Si eu alimentez des la lukoil si e ok gpl-ul. Din experienta de pana acum, pentru mine, prioritizarea e urmatoarea: 1. MOL sau Lukoil 2. Petrom 3. Rompetrol 4. Restul
  4. Apropo de Bentley pt e46, am si eu unul insa nu are motorizarea de 316i si 318i. Am vazut ca Haynes are insa nu l-am gasit la download...
  5. Salut, caut si eu de ceva timp un manual pt motorul m43tu (e46 318i). Daca il ai, il vreau si eu te rog (evoshop@email.ro) sau, mai simplu, un link. mersi
  6. E destul de relativa treaba asta... la mine e (teoretic) la fel adica, la 5500 trece automat insa, in realitate poti ajunge usor pana pe rosu fara sa decupleze. Din cate am inteles eu, softul face tranzitia si in fct. de necesitatea de "putere" a motorului. Apropo de feedback, eu am in jur de 25.000 de km facuti deja si ma declar multumit de gpl.
  7. Sanse mari sa fie rulmentul. Eu am patit ceva asemanator pe un E46 318i iar zgomotul venea de la rulment. Succes!
  8. Salut, ii recomand pe cei de la ecokraftbest Deva, monteaza Tomasetto/Stag, Pot sa iti spun din experienta ca sunt foarte multumit, am un Stag 300+ de mai bine de 20mii km, consumul e undeva la 1 litru in plus urban si mai putin in afara. La motorul meu urban e undeva la 13, la al tau cu siguranta ceva mai mult. Fiind o instalatie secventiala teoretic nu exista pierdere de putere, e calculat din soft... in realitate se comporta forte similiar cu benzina si, la motorul meu cel putin, urca mai repede acul in ture pe gaz, e mai elastic... Succes
  9. Da o idee buna, ma gandeam si eu la aspirator... Mersi inca o data pentru ajutor !
  10. ak_47, mi-ar fi placut si mie sa fie asa, atunci nu ar mai fi aparut problema asta Cristimm, mersi mult pentru ideea cu Helicoil ! Am cautat si am gasit pe 6mm atat la noi cat si pe Ebay cu transport intenational. Ai idee daca risc sa contaminez chiulasa in procesul de refiletare? Din cate am vazut trebuie marit filetul si ma gandesc ca ar putea sari aschii de aluminiu pe care sa nu le mai pot curata apoi. Din cate imi dau seama filetul nu comunica cu alte zone, insa nu imi dau seama exact din schemele de pe realoem. r4ulik daca curge ulei e problema, posibil sa risti/riscam si "warp"-area capacului cu timpul, adica sa ne trezim ca nu mai e planeitate intre capac si corp si atunci e si mai grav... oricum problema trebuie rezolvata si cred ca cea mai la indemana solutie e cea cu Heli-Coil. Mersi
  11. Salut Raul, Din cate mi-am data seama, problema tine de faptul ca filetele sunt din aluminiu, la fel ca si corpul in care sunt gaurite. Cand supratensionezi surubul din metal pe filetul din aluminiu, primul care cedeaza e filetul... de aici si nevoia de a folosi o cheie dinamometrica. Daca doar 2 se invart in gol, nu e asa mare probema cred, la mine 5 se invart in gol. Poate stie cineva care sunt efectele pierderii etanseitatii in zona capacului de colbutori? Mersi
  12. Salut, mersi pentru raspuns ! Da, ar fi ok daca s-ar potrivi ca pentru modelele mai vechi dar din pacate nu merge... Referitor la martorul respectiv e indicatorul ca nivelul de apa/antigel e scazut si trebuie sa mai completez. Poate a mai avut cineva probl asta cu filetele la E46... Mersi
  13. Salutare fani BMW, Dupa ce am cautat indelung pe net nu prea am gasit posturi care sa detalieaze exact problema mea. Am un E46 318i '99 si dupa o schimbare nefericita a garniturei de capac colbutori am ramas cu doar 3 ( din 8 ) fileti ok. Suruburile OEM sunt de 6mm si problema a fost strangerea prea tare a lor si nefolosirea unei chei dinamometrice. Schimbarea era necesara la momentul respectiv pentru ca erau urme de ulei de-a lungul ganiturii. Din ce am vazut solutia pentru problema fileturilor ar fi tarod plus schimbarea cu suruburi de 7mm. Intrebarea e unde as putea gasi suruburi respective? Aveti vreo idee daca se potrivesc de alte modele? Ce efecte are pierderea etanseitatii in zona capacului de colbutori? (mentionez ca masina nu da inca semne de schimbare a comportamentului dupa 5000 km / insa am martorul de nivel antigel aprins - posibilia legatura?) Mersi pentru ajutor, Andrei
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.