Jump to content

ruslanrus

Members
  • Posts

    20
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bacau

Previous Fields

  • Masina
    e60 530xd

ruslanrus's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

34

Reputation

  1. Mai este o posibilitate. si anume sa nu fie softul facut corect. zic asta din proprie experienta. acum 4 luni si eu mi.am scos fizic dpf.ul cu softul aferent, la un e60 530xd. doar la cald ,in relanti i.mi scoatea fum. alb-gri la culoare. am facut jdemii de teste. nu gaseam ce are. apoi m.am dus inapoi la baiatul care mi.a facut soft, si.....,dupa vre.o 3 ore de 'butonat' si umblat prin soft, Voila ! zero fum ! nu stiu exact ce i.a facut, nu ma pricep la softuri. Dar, a disparut complet fumul. (este doar parerea mea personala si relatez ce am patit eu)
  2. http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produktdb.nsf/id/en_3700.html?OpenDocument&land=DE&vcmstemplate=mobile&redirect=1
  3. Ma bucur sa aud asta. Eu am ales un model , dar mai sunt si altele pe net, oricum in principiu sunt cam identice d.p.d.v. tehnic. Fac acelasi lucru. insa, nu uita , nu trebuie sa folosesti nimic din fier, pt ca iarna se aduna si mult condens. deci numai nefieroase(aluminiu,cupru,alama....etc.) Spor la treaba !
  4. Acelasi filmulet dar upload.at pe youtube. e mai usor de vizionat.
  5. https://mega.co.nz/#!PUIFBCiC!pIOwwM58LhXwQiM2CzmJd1g3ugptZRon-fEz-J6QFtA Am urcat un filmulet cu drenarea uleiului din oil tank, la masina mea dupa aproximativ 3500-4000km
  6. http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html Uite aici dupa vin. I.ti da chiar si pdf, cu datele complete si chiar poza masinii.
  7. Inlocuitor mai bun la Texaco e Liqui Moly Top Tec ATF 1200. Am un prieten cu aceeasi cutie ca tine si foloseste LM de 4 ani. intruneste si depaseste cerintele GM. nentionez ca masina lui are 510.000km si soft de putere facut la 360.000km. cutia schimba impecabil,fara suturi sau patinari.
  8. Multumesc . Asta stiu, ca multe catch can.uri de pe ebay sunt goale, aproape inutile, dar putin mai ieftine, si multi nu stiu asta. sunt tutoriale pe net cum sa le faci mai eficiente, ceva de genul cum l.am facut eu. Vizavi de iesire, da, pot sa o pun tot sus, nu.i problema, cu toate ca la ce inaltime e fata de 'fund', incap 400ml fara probleme. eu zic ca nu se strang atat nici in 10mii km, dar.., am sa vad. Daca o sa vrea cineva, si specifica sa aiba iesirea tot sus, asa am sa.l fac. O zi buna !
  9. Cu tot respectul, inseamna ca nu cunosti conceptul,ideea si scopul. Google poate fi un bun prieten la nevoie. Sper ca nu te.am jicnit, doar i.mi exprim parerea. Numai bine.
  10. http://oilcatchcan.com/ Un site util care explica pe indelete.
  11. La benzinare se poate intercala ori la iesirea din capacul culbutorilor spre valva PCV, furtunul nr2, ori la iesirea din PCV catre admisie.
  12. Vad ca ai scris ca ai schimbat si bujiile. Dar releul de bujii e ok? se stie ca cedeaza la e90 si e60. Sau..., Doamne fereste, bat in lemn, mai poate fi simeringul de la turbo. I.ti mai consuma ulei? Zici ca ai gaurit dpf.ul. Poate softul nu e facut corect. Atasez cateva pasaje luate de pe un forum bmw din UK, in care 'Stan' de la Ecotune, explica posibilele cauze. poate te ajuta. I bet yor remap have wiped off glow plug error together with dpf delete remap. Esy fix flash dde with same software back to stock an check for glow plug faults or just dicconect glow plug cyl no 1 with existing sofftware (its still posible without removing inlet manifold and check if you get that fault coming up in dde fault memory. * White smoke can be caused by: incorrect engine timing, unburned fuel, or coolant getting into the cylinders. * EGR (exhaust gas recirculation) valve, if stuck open, will cause white smoke and will make the exhaust sound funny. The EGR system recirculates an amount of exhaust gas into the combustion chamber to lower cylinder temperatures in order to lower NOx emissions. When you remove the DPF, disable post injection and recalibrate the VNT on the stock file without making any further adjustments to improve the burn, the car is to you or I... visibly smokeless. If you take these engines and do the following - 1. advance the injection to allow the fuel more time to burn(diesel is slow burning)- releases more energy from every drop of fuel increasing performance. 2. Increase injected quantity by both increasing the injector opening time and rail pressure with an aim for the injector to close at a similar time to stock. - this further improves the spray pattern and allows the fuel to atomise in the cylinder more efficiently. 3. Increase boost within the spec of the turbo manufacturers compressor map relative to the increase in injected quantity * Detin un e60 530xd, 2006, si.., in urma cu 2 luni mi.am scos fizic dpf.ul ,urmat de softul aferent. Dupa 2 zile a inceput sa scoata fum alb,cu miros intepator, dar la cald, nu cu motorul rece. Am verificat egr,turbo,injectoare...totul ok. Am citit pe forumuri despre problema nea, am gasit aceste pasaje, le.am copiat, si i le.am aratat baiatului care mi.a facut softul. In concluzie, a umblat iar la soft, rezultatul fiind zero fum alb. Bafta!
  13. multumesc. e si munca, pozele poate nu arata..., dar o fac si cu placere. sa stiu ca 'motorasul' meu repira aer mai curat !
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.