Jump to content

gabyyy26

Members
  • Posts

    49
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Pitesti

Previous Fields

  • Masina
    316i 1.9cmc an 2000

gabyyy26's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Vand module semnalizari Americane US Style Pretul este pe pereche de 2 buc. Se poate monta foarte usor pe aproape orice automobil. In Pitesti asigur montaj la 20 ron. Aprinde si il mentine aprins becul de semnalizare la 50% din putere si in momentul semnalizarii sau avariilor sa functioneze la 100% din putere licarind normal . Nu necesita mari cunostinte de electrica pt. a putea fi montat pe masina. Atasez si o schema de legatura . click aici modul semnalizare Tel 0727457806 Pret 40 ron
  2. Asa cum spune si tiltul topicului vand covor de cauciuc pt. portbagaj pt. BMW E46 316i. Covorasul este confectionat dintr-un material antifrictiune (ce nu permite alunecarea obiectelor pe el) si atenuator de socuri.Materialul nu imagazineaza praf. Pentru cei intresati se poate confectiona si pt. alte modele de masini in limita dimensiunilor. Pentru acest model pretul este de 45 RON + taxele transport (Posta Romana) Tel.0733932591 Pt. comenzi folositi PM.
  3. Salut exact aceasi problema o am si eu numai ca este la un 316 nivelul de lichid este ok oricum o sa il schimb problema este ca dupa o juma de ora de mers cu masina ma trezesc cu pedala moale dimineata cand plec cu masina si este rece nu am probleme pedala este ok ,dar dupa o jumatate de ora se inmoaie si tine jos de tot apasand tare mentionez faptul ca acest lucru survine dupa ce in urma cu 2 saptamani sa auzit un scartait suparator pe spste. Daca a mai patit cineva asa sa imi dea si mie o idee. Multumesc.
  4. Se mai poate sa fie de la senzorul de pe axul cu came (camshaft) asa am patit la un prieten cu o pisicuta 320i vanos 150CP unde mufa de la senzorul ax cu came vine sub galeria de admisie si motor este c-am incomod de accesat si cand am vrut sa masor senzorul dupa specificatiile din autodata izolatia firelor se faramita intre degete si trosnea fapt datorat imbatraniri firelor datorita conditiilor vitrege astfel dand la masa in momentul vibratiilor.Sa rezolvat inlocuind senzorul ,masina avea ca simtome o mica intrerupere in mers si tragea ca o masina de 90CP nici decum ca una de 150 CP am ajuns la acest senzor dupa ce am verificat si masurat toti senzorii de la motor dupa specificatiile Autodata si Vivid Workshop.
  5. Asa cum am promis am revenit cu poze de la operatiune ,pe ziua de astazi am terminat ,maine ma apuc sa montez la loc in prealabil dupa ce curat bine galerie admisie ,injectoare,scaunele de asezare a garniturilor de pe galerie etc. se pare ca nu pot incarca mai multe poze o data, dar am sa revin cu restul de poze Urmatoarea poza Alta poza
  6. Chiar acum lucrez la masina si m-as fi bucurat sa fie cum a spus colegul cu flansa pt. ca ar fi fost pistol cu apa dar nu este asa,spre seara am sa revin cu ceva poze pt. ca mai bine plateam la service decat sa stau acuma in ploaie sa desfac jumate de compartiment motor sa schimb un rahat de plastic.
  7. Da, maine am sa ma lamuresc, oricum multumesc inca o data .
  8. Ok multumesc de raspunsuri prompte dar nu inteleg despre ce flasa este vb. poate nu am vazut eu bine ,oricum maine ma apuc de operatiune si am sa fac si ceva poze pe parcursul ei pe care am sa le postez aici poate o sa jute pe cineva.
  9. Da in principu asa este dar difera ce sa dus la mine cu ce este in DIY ,in DIY este prezentat cotul de pe bloc montat in spatele lui ,intre motor si peretele de foc ,in schimb eu am rupt cotul de langa filtru ulei undeva sub galeria de admisie deci sa nu intelegem gresit ,nu este vorba nici de cotul din fata nici de cotul din spate, este cum ar veni pe lateralul motorului,in spatele filtrului de ulei si sub galeria de admisie.
  10. Salut ,tocmai vin de la masina unde am creat o problema ,datorita unei suspiciuni de pierdere a lichidului de racire pe la un furtun am miscat de el si surpriza, am reusit sa rup un conector de furtun reper 1 reperul 01, am fost cu alta masina si am dat comanda de piesa,maine vine,dar problema este daca s-a mai lovit cineva de asa ceva si stie daca trebuie sa demontez toata galeria de admisie sa schimb acel reper.
  11. Regulatorul de presiune din rampa de injectoare inainte sa ii dai la automat cand crezi tu ca nu porneste pune contactul fara sa ii dai la automat dupa acea i-al din nou pui contactul cara sa ii dai la automat, faci asa de vreo 3 4 ori si abia dupa acea ii dai la automat, este o parere de-a mea pt. ca daca ai pornit masina si ai oprit-o si peste un timp nu mai porneste repede cred ca nu se mai mentine presiune pe rampa de injectie se pierde si punand contactul si luandul fortezi pompa de benzina sa bage presiune in rampa. Totusi pune un tester pe masina ca astfel de lucruri le poti vedea pe tester.
  12. Pune un tester pe ia verifica senzorul de pe axa cu came(camshaft)
  13. Si la mine tacanea tachetii la pornirea motorului la rece s-a rezolvat cu un aditiv de ulei acela de ingrosare a uleiului.
  14. Toate modelele enumerate de tine sunt ok cu conditia sa fie benzinare
  15. Ok dar tot nu ai spus mai exact simtomele ai spus ca nu porneste la prima cheie nici daca se balbaie nici daca ai tine mai lung tot nu porneste ai spus ca "aceasi probema" da care fi mai explicit.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.