Jump to content

ag63kry

Members
  • Posts

    27
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    golf 5

ag63kry's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Salut Incearca sectiunea: bmw forum.ro/stil si performanta/DIY-Do-it-Yourself. (fara spatiu intre bmw si forum) Cauta dupa topicul: " CD-ERROR la cd-urile scrise de tine? Nici o problema, rezolvarea este aici... " in principiu e pe prima pagina DYI Trebuie sa ai cont ca sa vezi pozele. Eu zic ca nu ramai cu nici o piesa in mana. Trebuie doar rabdare. @OP: regret daca se va considera reclama, dar scopul este sa ne ajutam unii pe altii...
  2. Salut. Am facut un DYI pe un alt site BMW. Dau un copy paste si aici. Salut. Acesta se doreste a fi un tutorial de reparatie cd-player pentru cei care au eroarea CD ERROR cand introduc un cd (de obicei scris pe calculator, nu original). Timp de lucru: 30min-1,5 ore, clasa de dificultate : usor-mediu. La mine, cd-playerul fie nu functiona (mai ales diminetile) fie ascultam doar o parte din melodia 1, dupa care se bloca. Aveti doua optiuni: fie il schimbati, fie incercati sa faceti ceea ce am facut eu. Este vorba de un mic secret pe care l-am invatat cand se depanau unitati CD-ROM (da, prin 2004 se facea asta). Pe scurt, si in termeni nu foarte tehnici, este vorba de reglajul unui semireglabil (sper ca i-am zis bine) care nu face altceva decat sa mareasca tensiunea diodei laser care citeste cd-ul. Trebuie sa fiti inarmati cu un pic de rabdare, caci eu nu stiu alta metoda decat reglajul "prin incercari" . Nu intru in detalii despre demontarea cd-playerului, desi mie mi-a fost un pic dificil datorita mufei principale cu 19 pini a unitatii cd-player. Pana la urma am rupt partea de sus (asigurarea secundara a conectorului), dar merge foarte bine si asa. Atentie, cd-ul trebuie sa fie scos la inceperea operatiunii. Iata si unitatea despre care vorbim. Click image for larger version. Name: 2013-12-27 11.48.14.jpg Views: 10 Size: 90.1 KB ID: 57383 Sa incepem: 1. Inlaturam carcasa metalica de deasupra si cele 4 suruburi torx care tin unitatea cd-player(sorry, nu stiu ce marime, cred ca . Ar trebui sa arate asa. Click image for larger version. Name: 2013-12-27 11.48.22.jpg Views: 10 Size: 75.5 KB ID: 57384 2. Tragem usor de unitate vertical pana cand iese din mufa placii de baza. O intoarcem invers. Click image for larger version. Name: 2013-12-27 11.48.42.jpg Views: 15 Size: 100.9 KB ID: 57385 3. Acum trebuie sa ducem "carucirul lentilei " spre exterior, invartind de rotita incercuta din imagine. Sensul de rotire este bun cand caruciorul se deplaseaza in directia sagetii. Click image for larger version. Name: 2013-12-27 11.49.16.jpg Views: 17 Size: 111.2 KB ID: 57386 4. Spre finalul cursei, trebuie sa avem in fata ochilor "surubelul" din imagine. Folosind o surubelnita dreapta foarte subtire, trebuie sa reglam in sensul acelor de ceasornic pana cand cd-playerul incepe sa citeasca melodiile. Recomand sa incercati din jumatate in jumatate de tura pana cand cd=playerul functioneaza. la mine a mers dupa cam doua ture . Click image for larger version. Name: 2013-12-27 11.49.50.jpg Views: 20 Size: 85.5 KB ID: 57382 Dupa reglaj, montati unitatea si incercati unitatea in cd-player. Daca nu aveti rezultate, repetati procedura. La sfarsit, nu uitati sa montati cele 4 suruburi inapoi. Recomandare: tineti-l cateva zile in probe, nu il montati din prima zi, poate va mai fi nevoie de ceva reglaj. Atentie: operatiunile descrise mai sus pot sa nu dea rezultate. Eu am considerat ca decat o unitate la care sa nu functioneze cd-playerul, am preferat sa incerc sa ii fac ceva. Raspunderea va apartine, eu incerc sa va impartasesc din experienta mea, dar nu imi asum nici o responsabilitate. In speranta ca mai readucem la viata cateva cd-playere vechi, iar muzica o sa se auda din nou din BMW-urile voastre, astept un feedback de la cat mai multi.
  3. Salut. Nu am amplificator si restul instalatiei HK, doar un buton HK si o statie de amplificare Pyle. Oricum, s-a rezolvat cu un circuit ca in figura atasata , unde tranzistorii BC557 au fost inlocuiti cu switchul fara retinere din butonul HK. Pentru cei interesati, pot da informatii amanuntite. Topicul se poate inchide
  4. Da, dar switchul nu da decat un impuls. Daca leg switchul fara retinere la 1 si 3, apoi ii dau o comanda +12V si releuul imi da curent pe firul 2. Releul ramane apoi alimentat singur? Curentul de pe 1 si 3 s-a dus, switchul a revenit in pozitie OFF. Daca da, pana cand ramane alimentat?
  5. Merci pentru raspuns...ce zici, facem schimb? Ce fel de releu? Ala normal da continuitate doar cand alimentezi bibina... nu are si retinere...
  6. Salut Am si eu o problema datorita unui buton HK. Am achizitionat de la dezmembrari (prin posta) un buton Harman Kardon de la o masina din 2000. Fata de grila mea , butoanele sunt mai mici si au electronica integrata intr-o singura placa (conectata la cablajul masinii cu un singur conector 25 pini) La mine, fiecare din cele 4 butoane (am maxim 5 pe grila) are electronica lui si mufa lui. Ma intereseaza cum conectez butonul astfel incat sa-mi cupleze statia de amplificare din portbagajul masinii . Practic, butonul scos de pe grila pare a fi un buton chior cu un switch, 2 rezistente si 2 leduri care nu stie sa mentina comanda decat daca il ti apasat. Eu am nevoie sa il apas (deci un impuls) dupa care comanda sa ramana activa pana la apasarea a doua . 1.Stie cineva cum pot sa il adaptez? 2.Stie cineva daca exista acelasi buton HK cu electronica individuala si mai lat (modelul pana in 2000)? Atasaz si cateva poze...
  7. Salut. MErci de raspuns. Da, ma refeream la tablitele sudate. Daca aveam niste desene, faceam 2-3 "kituri" si le distribuiam celor care au nevoie . Cat despre sudori, am dat peste cativa "plictisiti" si m-am lecuit. Sau "foarte ocupati"...
  8. Salut Redeschid topil cu o intrebare. Are cineva un desen al pieselor de retrofit? Am nevoie de cateva dimensiuni pentru a le decupa/indoi. Sau poate ne ajuta cineva care are un astfel de kit la indemana... Multumesc,
  9. Salut Mai stie cineva ce s-a intamplat? Ma confrunt cu aceeasi problema...
  10. Salut. Merci pentru raspuns. Lipsa puterii la turatii joase pare evidenta pentru un motor de 150 cai. Cam cat dureaza operatiunea? Daca sunt la 8 la Bucuresti, cresi ca se poate rezolva astfel incat sa fiu la schimbul 2 la Pitesti? As putea fi diponibil in saptamana 18, incepand cu 28 Aprilie. Aveti totul pe stoc in cazul in care e Vanosul? Motorul este un M52 dublu Vanos. Multumesc,
  11. Salut. Vad ca amandoi sunt Din Bucuresti si nu as vrea sa fac drumul degeaba. Ma poate ajuta cineva sa verific cu INPA daca e Vanosul? La o scanare generala nu da nici o eroare, dar ma gandesc ca in modulul de test Vanos isi da cineva seama... Zgomotul este rontaitul care incepe la secunda 7 in videoclipul de mai jos. Merci,
  12. Salut Cauta o interfata pentru INPA. Poti vedea si sterge erorile . Si ai acces si la cativa parametri in modul dinamic. Apropo, exista un tutorial de INPA? Sa stiu si eu tot ce poate face programul asta. MErci
  13. Salut Caut un mecanic care a mai realizat operatiunea cu succes. Motor M52, dupa zgomot pare a fi Vanosul. De specificat daca este disponibil si kitul Beysan SYS. Masina este in Pitesti, de preferat aici sau in apropiere Merci,
  14. Salut Pt un BMW E46 NFL, caut un scaun sofer cu incalzire functionala.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.