Jump to content

Tony

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Galati

Previous Fields

  • Masina
    520 d XDrive G30

Recent Profile Visitors

1204 profile views

Tony's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

2

Reputation

  1. Stiti pe cineva care are dispozitivele necesare si poate face treaba asta? Multumesc.
  2. Telefonul se oglindeste fara probleme pe ecranul masinii dar in momentul in care pui masina in miscare, din motive de siguranta iti dispare imaginea de pe ecranul masinii. Asta se intampla pentru ca, din fabrica optiunea video in motion e setata pe inactiv. In cazul in care vrei sa utilizezi Google Maps de pe telefon, evident ai nevoie sa vizualizezi harta pe ecranul masinii in mers si nu cand esti oprit. Deci are foarte mare legatura.
  3. Nu pentru filme vreau sa fac asta, vreau doar sa imi pot oglindi telefonul android, in special pentru Google Maps. Si ce dispozitiv de conectare ai folosit? Multumesc.
  4. Ma poate ajuta cineva cu informatii despre cum pot activa video in motion la G30 din 2017? Multumesc.
  5. Vand bara fata BMW seria 5, E60, culoare neagra. Pret 400 lei. tel. 0730.070.270
  6. Vand set bare transversale (port-bagaj) original BMW seria 5 E60 Folosite foarte putin. pret: 600 lei tel. 0730.070.270
  7. sa stii ca sunt foarte multi asa dar nu se vad tocmai pentru ca nu ies la rampa cu tot felul de tampenii iar ca sa dea replica la tampeniile altora, e timp pierdut aiurea pentru ca cei care debiteaza tampenii ori nu-i intereseaza parerea altora ori nu inteleg nimic cat despre educatie, se depun eforturi in sensul asta dar sunt cazuri cand lipsesc chiar si cei sapte ani de acasa si e imposibil de realizat ceva pentru ca ar trebui inceput cu cum se da buna ziua, ori nu are nimeni timpul si rabdarea necesara pentru asa ceva pe un forum. S-auzim numai de bine.
  8. in pozele alea pe langa o cizma de-a motociclistului mai apare si un pantof sport ceea ce ma face sa cred ca in acel accident a mai fost implicata o persoana si s-a produs totusi din alt motiv decat ratarea curbii, dar e evident ca s-a produs la o viteza extraordinar de mare. Pozele, daca nu cumva or fi fost trucate, sunt extrem de socante.
  9. multumesc tuturor pentru urarile de intampinare exact ce spuneam si eu in mesajul de ieri 1. se intampla din cauza vitezei prea mari 2. din cauza lipsei de atentie
  10. Pentru ca asta e primul meu post aici in bmwclub, vreau in primul rand sa SALUT pe toata lumea. Am ales acest subiect pentru ca sunt in acelasi timp si bmw-ist (530d - 2004) si motociclist (yamaha fzs 1000 - 2003, 143 cp pentru 208 kg) si chiar din cand in cand mai merg si cu TIR-ul. M-am bucurat sa constat ca a inceput sa existe un dialog intre motociclisti si automobilisti si sper ca acesta sa fie unul constructiv si argumentat, lipsit de orgolii personale. Referitor la accidente cu motociclisti, parerea mea e ca au la baza aceiasi cauza ca toate accidentele de circulatie si anume NERESPECTAREA REGULILOR DE CIRCULATIE de catre unul din cei implicati, fie ca e motociclist, fie ca e automobilist. E adevarat ca principala regula incalcata de motociclisti este limita de viteza dar nu e deloc adevarat ca 99% din ei merg nerespectand nici o regula. Chiar sunt convins ca exceptand limita de viteza, procentul celor ce nu respecta regulile e mai mare in randul automobilistilor. Acestia nu isi concentreaza atentia strict pe condus (vb. la tel.,butoneaza radioul, asculta muzica fff tare, mananca, fumeaza, se cearta etc.) si foarte multi nu au atentia distributiva si nu percep ce se intampla in jurul lor decat pe directia inainte, ca sa nu mai spun ca la cat de confortabile sunt masinile din ziua de azi, pe unii ii cuprinde o stare de amorteala vecina cu somnul dupa mai multi km fara oprire. La motociclisti atentia de obicei e foarte concentrata la condus (fie si din motivul ca altceva nu pot face in timp ce conduc) si e mult mai distributiva pentru ca motociclistul e mult mai aproape de ceea ce il inconjoara, nefiind inchis intr-un spatiu care sa-l separe de ceea ce se intampla in jurul sau. Deci ca o concluzie personala spun ca motociclistii ar trebui sa inteleaga ca drumul public nu e pista pt. curse de viteza si sa respecte limitele de viteza iar automobilistii ar trebui sa se concentreze numai asupra condusului atunci cand sunt la volan si sa fie constienti ca trebuie sa se asigure continuu si temeinic atunci cand vor sa faca o anumita manevra pentru ca pe drumul public nu circula numai camioane mari si vizibile ci mai circula si motociclete care la o asigurare superficiala se poate intampla sa nu fie observate. In ceea ce am scris mai sus am facut referire la OAMENI (motociclisti si soferi) normali pentru ca shmecheri, nesimtiti, ignoranti, adormiti etc. sunt si de o parte si de cealalta.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.