Jump to content

paulik

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    valcea

Previous Fields

  • Masina
    bmw 318i

paulik's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. la e 36 e cam problema cu diagnoza in sensul ca nu prea citeste mare lucru testerul in afara de sonda lamda s debitmetru nu prea mai gaseste altceva nush dc... poate softul nu e asa d performant la e 36
  2. probleme la un motor 1.8i lant se ineaca...in sensul ca alimentez cc 10 l (dau un exemplu) merg 3-4 km si incepe distractia da in nas ,nu se mai tureaza,merge in trei,daca o tin asa si incerc sa o mai turez pana la urma se opreste d tot si nu mai porneste.A mai intalnit cineva problema asta? de la ce ar putea fii? Pompa d benzina se aude mergand in rezervor senzorul d la axa cu came lam curatat si p cel d jos din fata d p volanta sau cum ii zice help please...cand merge in trei incepe saa miroase rau a benzina nearsa
  3. revin cu detalii despre problema mea la motor am fost sigur ca e din cauza axului cu came dar nu este. am luat un motor tot m40 de la dezmembrari de pe o masina adusa din germania lam pornit motorul pe acea masina si nu avea nici o problema adica se tura la 7000 fara probleme nu mergea in trei sau altceva fum nu scoate scurgeri de ulei nu are in fine lam montat pe masina mea si aceeasi problema la 4500 ture o ia in trei pistoane si revine la relanti tot in 3 pt cateva secunde dupa care isi revine. am pus motorul asa cum a fost p masina decat accesoriile au ramas ale mele adica alternatorul si electromotorul toti senzorii sunt ai motorului luat am schimbat si calculatorul meu si bobina si fisele cu bujii motorasul de relantii si senzorii de pe ax si vibochen sunt ale motorului, nu stiu ce sa ii mai fac help please
  4. salut ma poate ajuta cinwva cu un raspuns? am un bmw 318 i din 1993 m40 si vreau sa ii schimb calculatorul si am un calculator de 316 i tot din 1993 m40 dar nu stiu dc sunt compatibile
  5. PUNCTEPUNCTE am inteles ca motoarele astea cu distributia pe curea sunt predestinate consumului de ulei a ta consuma ?
  6. Mam informat destul de bine si rezultatul este axul cu came, acest mers in trei pistoane peste 4000 de ture se datoreaza faptului ca axul cu came are uzura si in turatie mare o supapa nu mai deschide cum trebuie oricum daca schimbi axul tre sa schimbi si tachetii care sigur bat deci cam tot ce e in _chiulasa_ poate ai noroc sa gasesti o _chiulasa_ buna pe la dezmembrari ca un ax cu came este cam 1300 ron nou
  7. Salut revin cu aceeasi problema poate fi vreo supapa in sensul ca ar ramane blocata?
  8. si eu am presupus ca in sarcina unul din injectoare nu lucreaza cum trebuie dar m-a pus pe ganduri un mecanic ca ar putea fi de vina distributia sa fie sarita de la punct. Eu am schimbat chitul de distributie am cu noua distributie 12000 km
  9. nu,are o fluctuatie mica
  10. salut la toata lumea sunt membru nou pe forum asa ca nu prea stiu cum sa ma adresez dar daca poate cineva sa ma ajute cu o problema. am un 318 m40 distributie pe curea si aveam probleme cu alimentarea se " inneca" in turatie. Am schimbat pompa de benzina filtrul supapa de presiune si la recomandarea unui mecanic si rampa de injectie fara injectoare. La inceput totul ok problema a disparut acum oscileaza relantiul si cand o turez peste 4000 ture se inneaca si cand revine la relantii merge cam 2-3 minute in trei pistoane dupa care isi revine si merge rotund
  11. salut la toata lumea sunt posesor de bmw 318i din 1993 cam de doua zile si am observat o problema imi tot fierbe motorul si una dintre cauze ar fi ca raman mereu fara apa in radiator radiatorul masinii cel cu care am cumparat-o erea fisurat si am crezut ca asta e problema azi am fost si am luat un alt radiator nu nou de la un prieten si pe seara aceeasi problema creste temperatura apei aproape la maxin moment in care bnu imi mai baga nici caldura si cand desfac busonul de la radiator nici un strop de apa in el,dupa ce ii bag apa pot circula cam 3-4 ore apoi aceeasi problema,curios este ca nu se observa nici pierderi de apa pe noul radiator poate fi cumva termostatul? sa faca figuri cand sa deschida cand nu?sau alte locuri prin care sa poat pierde apa? va multumesc si scuze k nu am putut fi mai scurt
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.