Jump to content

Dytzi UFO

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Oradea

Previous Fields

  • Masina
    BMW e46 coupe

Dytzi UFO's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Cumpar praguri originale bmw e46 m3 neaparat OEM tel:0744425134.
  2. FTDI nu este USB serial adaptor? Eu am cablu USB - OBD. Trebuie sa il mai instalez pe FTDI?
  3. Nu este nici un cunascator de INPA care ar putea sa imi dea niste indicatii?
  4. Si eu m-am lovit de aceasta problema. Deocamdata am reusit sa identific problema dar nu sa o si rezolv.Se pare ca in situatia mea este defect chipul din cheie care transforma semnalele emise la apasarea butoanelor in unde de inalta freqventa, asta daca am inteles eu corect de la electricianul auto ,care a efectuat unele masuratori pe cheie.Initial am incercat prin inlocuirea acumulatorului iar acum astept sa imi inlocuiesc piesa respectiva.Nu pot sa iti spun concret, dar am auzit ca ar mai exista varianta reprogramarii, nu reinitializarii.
  5. Am cumparat de curand un cablu (K+DCAN)(USB - OBD + adaptor ADS pt mufa rotunda) ce are compatibilitate INPA,am primit si un soft INPA 5.00. Am un e46 323ci din 2000 si are 2 mufe pt diagnoza OBD si ADS. Cand incerc sa ma conectez la modulele masinii prin OBD nu reusesc decat la motor,iar prin mufa ADS imi functioneaza ok. Din cat am reusit sa ma informez pe forum la un e46 ce are amandoua mufele nu se poate efectua o conexiune cu toate modulele masinii prin OBD. Problema este ca eu nu reusesc sa ma conectez prin mufa OBD la toate modulele nici pe BMW-uri e46 ce au o singura mufa si anume cea OBD, doar la motor. Am incercat pe un e90 sa ma conectez prin OBD si functiona.Acum caut o varianta in care sa reusesc obtinerea conexiunii la e46 prin OBD folosind INPA, cu ceva program auxiliar.Sau probabil trebuie sa fac ceva setari aparte.Daca cineva s-a mai lovit de aceasta problema si poate sa ma ajute ,ii multumesc anticipat.Am mai cautat prin forum rezolvare dar nu am gasit.
  6. Am schimbat niste furtune de la vacum si carter si cand a fost demontat carburatorul am vazut cablul.Este un motor M52. Am observat doar la rece , si de cand s-a incalzit afara nu mai am probleme.
  7. Eu am auzit dela un "meserias" de la mine din oras,ca daca schimbi acumulatorul din cheie ,nu se va mai putea reinitializa niciodata,cica de accea sunt lipite cheile si nu se pot deschide,sa nu se umble la baterie.Eu am avut aceeasi problema.Am comandat acumulator si carcasa noua pt cheie de pe ebay.Inainte sa schimb bateria am incercat de multe ori sa o reinitialez,nu am reusit .Am condus vreo 12 ore incontinu cu spetanta ca se reincarca si apoi am incercat sa o reinitializez si tot nu am reusit.Am taiat cheia am montat acumulatorul nou si am introdus totul in carcasa noua.Am incercat reiniyializarea si nu functiona,reuseam sa reinitializez doar a 2 a cheie.Acum am ajuns la un alt meserias la mine in oras si el zicea ca in situatia mea este defect pe placa cheii cipul ce transforma semnalul de la butoane in freqvente inalte.Am gasit o cheie de e46 sh si astept sa ma sune meseriasul sa schimbam pe placa cheii cipul respectiv.Asa ca eu ti-as recomanda sa mai astepti putin sa vedem daca la mine funcioneaza,sa nu ii demontezi acumulatorul sa se duca cumva cheia pe veci.Sau poate ai pe altcineva care ar putea sa te informeze referitor la schimbatul acu.
  8. Cred ca a fost ceva temporar pt ca si-a revenit, sau poate din cauza frigului.
  9. Si la masina mea un e46 coupe de cand am montat suspensie sport reglabila si jante 19" 265/30/19 spatele au inceputa sa cada bucsile.Ar fi powerflex o solutie?
  10. Salutare, am observat o mica problema la masina mea.E un e46 323CI din 2000, cand turez motorul ,de exemplu la 3000 rpm , las pedala de acceleratie si mai dureaza inca 2-3 secunde pana incepe sa scada turatia motorului.Am observat aceasta problema chiar astazi si m-am gandit ca s-ar putea sa fie din cauza frigului (-11 grade C),probabil e din cauza ca masina are acceleratia pe cablu ,din cate am reusit sa ma documentez de pe internet, nu pare a fi o problema de senzor de turatie, poate ca gresesc si nu am reusit sa dau eu de materialul corect.Daca cineva a mai intampinat aceeasi problema si reuseste imi sugereze o rezolvare,i-as multumi.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.