Jump to content

bogdan75

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW X5 4.8i, X3 3.0i

bogdan75's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

7

Reputation

  1. Salut, consumul in oras se invarte in jurul cifrei de 16, 17 litri/100 km dar in Bucuresti este posibil sa ajunga si spre 20 in perioadele mai aglomerate. Despre fiabilitate ce sa iti spun, am schimbat doar consumabile(ulei, filtre si placute de frana) pana acum(86000 km la bord). Suspensia este cam dura, iar scaunele fata de pe modelul in discutie au sezutul scurt pentru persoane cu o inaltime peste 1.80 m, in rest suficient de puternica, tinuta de drum foarte buna, garda la sol suficienta mai ales pentru Bucuresti(mai urci o bordura pentru parcare etc.). Cat despre "cat de manarita poate fi", nu cred ca iti poate spune nimeni, verifica foarte atent istoricul masinii(asta daca are unul clar si la zi), verificare tehnica obligatorie etc. Ca parere personala, volanul pare putin cam tocit, scimbatorul de viteze parca a fost pilit pe ornamentele laterale, scaunele fata par cam ciufulite pentru acel rulaj si senzorii de parcare ar trebui sa aiba aceeasi culoare ca si caroseria. Cred ca in mare ti-am raspus la intrebari, daca mai vrei lamuriri suplimentare despre acest model in limita cunostintelor iti raspund cu placere.
  2. In general, ai dreptate, dar exista si exceptii.Teoria expusa de tine este probabil valabila in 99% din cazurile in care masina este scoasa la vanzare de catre un revanzator (samsar) si infirmata de foarte putinele cazuri in care masina este propusa la vanzare de catre primul proprietar, nemaifiind vorba de un pret derizoriu in aceasta situatie. Speta prezentata mai sus poate beneficia de "prezumtia de nevinovatie", avand in vedere ca este propusa la vanzare de catre o firma de leasing care probabil a recuperat masina acum 2 sau 3 ani (perioada varfului crizei 2009, 2010) nepunand-o la vanzare din cauza unui proces cu proprietarul la vremea respectiva sau poate scotand-o la vanzare cu un pret foarte mare, atunci ramanand cu ea pana in ziua de astazi. Oricum, pentru masinile propuse la vanzare de catre firmele de leasing, altele sunt problemele: estetice si tehnice in majoritatea cazurilor, fiind binecunoscute practicile fostilor proprietari de a-si "ciufuli" sau de a vinde piese de pe masina inainte ca acestea sa le fie ridicate de catre respectivele firme de leasing.
  3. Am spus ca nu mai scriu si mai ales ca tie nu iti raspund, dar ma vad nevoit sa o fac, asta asa ca sa nu creada cate unii ca pot sa bata campii pe aici fara sa fie taxati(neerijandu-ma in atotstiutor, ci doar in virtutea dreptului la replica). Referitor la ultima parte a interventiei tale: daca ti-ai fi pierdut timpul citind mai mult pe aici si nu dand replici unui "istet nou venit" ca mine, poate ai fi gasit un topic deschis de Ciupanezu acum 5 ani, care se numeste seria 5 e39 1995-2003 Ghidul cumparatorului. Sunt convins ca te-ar fi ajutat sa gasesti acolo multe raspunsuri la intrebarile tale, chiar daca nu ai luat contact efectiv cu un e39. Te-as putea ajuta si eu, candva am detinut unul[pe vremea cand bagam banii in cele 75 si ceva de carti(nu in asi si popi) din biblioteca mea], dar prefer sa te las sa citesti, cred ca te va ajuta mult (cititul). In al doilea rand, suntem intr-un topic unde se vrea a se demasca masinile "smenuite", de samsari, ori tu ne spui ca vrei sa faci schimb cu un e39, tu avand un e46 daca nu gresesc.Nu cumva aceasta practica vine de la samsari? Ma mira faptul ca nu se ia atitudine aici impotriva acestor practici. Mai mult decat atat, nu crezi ca unul care vrea sa iti dea o masina la schimb si mai ales un model dintr-o clasa mai mare vrea sa te pacaleasca? Sau o vrea sa iti faca tie un bine asa ca bun samaritean ce este. Te sfatuiesc sa iti vinizi masina cu bani si sa iti cumperi un e39 cat se poate de curat, de aici sau din Germania (acolo mai gasesti, dar costa). Despre acestea scriam eu in paginile anterioare si ai gasit de cuviinta sa ma iei la misto. Referitor la prima partea a reply-ului tau, nu pot sa spun decat ca tu sigur ai nevoie de "Royal Editionul" cartilor, aia mare, groasa, verde, scrisa de Coteanu si sotii Seche publica in 1975(cand m-am nascut eu cum bine a intuit Pole), revizuita si adaugita in 1984 si reeditata in 1997. Nu de alta, da' cand citesc ce scrii mi se strepezesc dintii. Data viitoare cand o faci, ia liniutele acelea(cratime se numesc) si infigeti-le in degete, poate asa ai sa intrebi sau ai sa te documentezi cum se folosesc. Litera mare folosesti cand incepi o propozitie noua si mai ales cand te referi la Divinitate. Exista un topic deschis si pe aceasta tema: folosirea corecta a pluralului,a diacriticelor etc., citeste-l si pe acesta, poate mai inveti ceva. Nu de alta dar poate pe acest topic se mai uita si altii si ajung sa ii dea dreptate lui Radu Banciu, cel cu emisiunea de pe B1, care spune ca ar trebui impuscati proprietarii de BMW (exagerand desigur).
  4. Esti perseverent, chiar m-ai facut sa rad cu pofta. Te rog sa ma scuzi daca te-am suparat cu ceva, eu ma opresc aici.
  5. A fi ironic presupune inteligenta, umor poti sa ai si tu. Cat despre reply-ul meu este calar ca pentru tine este ezoteric(EZOTĂRIC, -Ă, ezoterici, -ce, adj. (Despre doctrine, ritualuri etc.) Care poate fi ĂŽnțeles numai de cĂŁtre cei inițiați; ascuns, secret. – Din fr. ĂŠsotĂŠrique.), altfel nu se explica ceea ce ai scris mai sus, jignirile inseamna lipsa argumentelor si caracterizeaza pe cei de o anumita factura. Poate te-ai fi asteptat sa iti raspund ca ma recomanda o persoana de sex feminin draga tie, dar nu am facut-o si nici nu o sa o fac.
  6. Imi cer scuze Tovarase Pole, raportez ca nici nu stiu cum am indraznit sa va tulbur prelegerile Dumneavoastra inaltatoare, ale celui care este Inceputul si Sfarsitul, Alfa si Omega acestor topicuri, ba chiar a intreg site-ului. Dupa interpelarea Dumneavoastra am avut o revelatie, sunteti Inteligentul incognito de printre noi si nu "cocalarul basit" care isi pune singur filmulete pe youtube "Pole, on 03 August 2012 - 09:27, said: asta e ca aia de-mi comenteaza la filmuletul meu cu M6-le de pe youtube, in care fac cerculete la IKEA, ca vezi doamne uite cum distrug masina si alte alea Bine, pe langa aia care ma injura, ma fac hot, parvenit, tigan, taran, nenorocit, scarba de om, frustrat, muist, cocalar, coclit, basit, capsunar, infractor, etc. Eiii, asta da recomandare domnule, cum de nu mi-am dat seama si mai ales..........strajnica acoperire monser. Imi fac autocritica sa traiti, mai mult decat atat, ma autopedepsesc: nu o sa mai postez pe acest topic, pentru a nu mai deranja persoane al caror IQ atinge valori nemasurabile pentru un muritor de rand ca mine. P.S. Prietenului Inaltimii Voastre, Strees, nu ii raspund, si nu pentru ca in nemernicia mea (ca sa parafrazez un mare actor)nu ma cobor la nivelul lui, ci pentru ca sa nu va jignesc pe Dumneavoastra, ar fi ca si cum la ospatul Regelui as da atentie mojicilor care se hranesc cu resturile aruncate de Inaltimea Sa. Genul textului: Pamflet.
  7. http://www.autovit.ro/bmw-x3-C26419358.html Pai e simplu, valoarea de revanzare la astfel de masini este aproape 0(suv pe benzina), singura sansa de vanzare este sa accepti suma oferita. PS: alalteieri am vorbit cu unu cu X5 4.8is , de la 15.000e am ajuns la 10.000e foarte usor , tocmai din cauza ca nu exista cumparatori la genul asta de masini si acei care sunt , e bine sa nu-i scapi. La astea ma refeream in interventiile mele(pe care le gasesti in paginile anterioare), daca gresesc te rog sa ma corectezi, daca nu, citeste mai atent sau mai mergi pe la scoala. In rest, atelajul, racheta de opt ani, nu as da-o pe majoritatea rablelor cu sute de mii de kilometri dupa care se uita majoritatea pe aici in conditiile in care citesc pagini integi ale acestui topic in care respectivii se vaieta de masini "samsarite" aduse din germania, furate de prin ungaria s.a.m.d. Condamna toti in gura mare samsarii, hotii, masinile smenuite sustinand ca masinile curate de proprietar au pret si sunt foarte rare, insa balesc cu asiduitate dupa chiftele vandute de samsari. Oare ce sa fie asta ipocrizie sau prostie. Scuzati exprimarea mai dura, dar cred ca unii ar mai trebui sa isi reciteasca dizertatiile din paginile anterioare si sa fie consecventi in pareri, poate pentru a nu pica in derizoriu.
  8. Vroiam doar sa subliniez altceva, zicala urmatoare cred ca ma poate ajuta "vulpea cand nu ajunge la struguri spune ca sunt acri". In rest, bineinteles ca este chestie de gusturi.
  9. Cum mai nimerit, 1,90 am, un singur copil in schimb iar caine am avut mai de mult. Cred ca asta s-ar potrivi perfect, ca tot suntem fani BMW. http://www.autovit.ro/?pinned=1 http://www.autovit.ro/bmw-123-C26052049.html Cred ca asta am vrut sa pun.
  10. Inteleg chiar foarte bine si mai ales stiu(fiind posesor si de mercedes si de bmw, audi nu am avut placerea), sasiul,tehnologia, calitatea,fiabilitatea trebuiesc musai impletite cu un motor pe masura pentru a oferi confortul de care spui. Bineinteles ca pentru marea majoritatea oamenilor 150-200cp sunt suficienti, dar depinde pe ce masina sunt pusi si mai ales ce greutate are aceasta. Cat despre argumentatia ta de final te rog sa mai citesti odata ce am scris mai sus. Eu unul nu mi-as lua seria 5 ca sa "ma invart prin oras", nu cred ca ne trebuie asa ceva. Dar asta vine tot din saracie si snobism, nu avem bani sa ne luam o masina pentru oras si una pentru deplasari cu familia in concedii etc. Si atunci ce facem? Apelam la varianta 3 in 1. O vrem mare, frumoasa, confortabila, sa consume si 2 litri daca se poate, dar nu ne ajunge plapuma si atunci mai taiem din ea(din masina, recte din motor si dotari).
  11. Posibil si mai ales cand cel care isi arata respectivele veleitati este posesor de Logan, sau poate de BMW cu putere de Logan uitand din cauza siglei de pe volan ce optiune a avut pentru motorizare. Cred ca discutia deviaza, eu vroiam sa semnalez altceva. Din pacate pe la noi nu toti isi permit BMW,MERCEDES etc.si asistam la tot felul de pledoarii de genul "mare sugativa" sau Stefan_e46, on 13 October 2012 - 11:58, said: Pai e simplu, valoarea de revanzare la astfel de masini este aproape 0(suv pe benzina), singura sansa de vanzare este sa accepti suma oferita. PS: alalteieri am vorbit cu unu cu X5 4.8is , de la 15.000e am ajuns la 10.000e foarte usor , tocmai din cauza ca nu exista cumparatori la genul asta de masini si acei care sunt , e bine sa nu-i scapi. si altele de genul uitand ca masinile mai sus mentionate nu sunt pentru saraci. Exista foarte multi snobi pe la noi care isi cumpara marci premium in variantele de baza(motoare de 1.8, 2 litri si saracacios echipate)doar fiinca vor sa epateze ei nepermitandusi-le de fapt.Cred ca ai inteles ce vreau sa spun.
  12. Nu stiu ce inseamna "facut" in acceptiune a ta, dar te asigur ca se poate lupta cot la cot si exemplul poate nu a fost cel mai bun dar putem sa luam altul. Ce zici de un wv golf(masina poporului, una nedemna de nasul unui asa zis fan BMW) 2.0 tdi cu 140 cp (sa nu vb de cel de 170 cp ar fi prea mult), nu crezi ca ar da prin praf (ca sa folosesc o expresie in genul celei de mai sus)toata pleiada de 3-are si 5-are cu motoare de 2 litri(foarte multe cu puteri de 129, 143, 163cp)?
  13. Sunt tare curios tu ce BMW ai, capitane incetineala?
  14. Dar cat a-ti vrea sa consume: 2, 3, 5 sau 6 litri;cat un matiz, ce Dumnezeu! Bag seama aici ca uneori se pierde din vedere despre ce masini este vorba, parca discutam de BMW si inca unul care cantatreste 1,85 tone are tractiune 4x4 permanenta si mai are si un sprint de la 0 la 100 km la ora in aprox 7 secunde. Vad ca se tot uita lumea in nestire dupa motoare de 2 litri mai ales la seria 5(unele cu cutie manuala si kilometri nenumarati, nu inteleg prea bine dar e chestie de gust)fiind fani BMW, impatimiti chiar si stau si ma intreb, cam ce or simti cand uneori in trafic fiind, alaturi de vreo skoda fabia 1,9 tdi cu 101cp isi iau nana la fundulet?.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.