Jump to content

PTDA

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Skoda Octavia 2

PTDA's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

4

Reputation

  1. PTDA

    BMW F30

    Zgomotul a disparut dupa cateva zile. Intre timp au venit si rotile de vara: 18'' cu anvelope GoodYear F1 Asymmetric 2 225/45 R18. Atasez si o poza. As avea o intrebare legat de cutia zf8: desi in general mi se pare super, am observat tendinta neplacuta de a rula la 1200 rpm in oras in special. Masina vibreaza usor, minim as putea zice, insa mie nu mi se pare deloc ok turatia asta. Mi-ar placea daca ar sta macar peste 1500 rpm. Masina circula oricum 99% din timp pe autostrada, undeva intre 135-170 km/h, deci peate 2200rpm, insa pe scurtele trasee in oras pe care le mai fac din cand in cand observ fenomenul asta de subturatie extrema si ma cam deranjeaza. Credeti ca se poate face ceva? Am tot cautat pe forumuri sa vad daca exista vreun update de soft, insa nu gasesc nimic.
  2. PTDA

    BMW F30

    Ok...prima problema enervanta: celebrul scartait al volanului. Initial m-am gandit ca sigur e vreun greier pe care il rezolv in 20 min, insa dupa ce am citit pe forum am constat cu frustrare ca e o chestie veche, cunoscuta si nerezolvata. Nici nu stiu daca are rost sa merg in reprezentanta sa imi desfaca bordul/ coloana de directie...scap de scartaitul asta si apoi apar vreo 5 noi. Oricum a aparut azi, dupa ce am tras in pic de masina pe zapada...nush daca e vreo coincidenta, sau pur si simplu e atat de sensibila
  3. Super tare anuntul: piele integrala, 507 cp si consumul detaliat =))
  4. PTDA

    BMW F30

    Oricum intrebarea ramane: date fiind conditiile de exploatare, ati schimba uleiul de motor la 15000 km tinand cont de problema distributiei care teoretic se manifesta doar la n47 pana in 03.2011,insa practic exista destule exceptii, sau v-ati conforma recomandarilor BMW?
  5. PTDA

    BMW F30

    E reprezentanta BMW in toata regula cu service, doar ca nu e Niederlassung, e fransiza exact ca si Procar, doar ca mai mici. Au si parc auto pt masini second hand si desi la ei pe site apare ca vand si audi, vw, etc..., in curte am vazut doar BMW si Mini (aprox 50 de buc.) Ma rog, eu am vrut sa iau masina de la reprezentanta/ dealer autorizat cu garantie, Jahreswagen, Premium Selection, unfallfrei si cu simt de raspundere ) . (firma respectiva apare pe siteul oficial BMW la colaboratori http://bmw-partner.bmw.de/autohaus-heermann-rhein-heilbronn/de_DE/uebersicht.html) Masina e luata deja in evidenta la Niederlassung Dortmund, imi vor schimba un stop pe garantie, fara sa fi solicitat eu asta pt ca aveam un bec de marsarier ars si au zis ca s-ar putea sa fie un stop neetans, ca ar fi vazut ceva umezeala. Urmeaza sa fac o programare pt asta si printre altele vreau sa schimb si uleiul de motor si placutele de frana pe fata.
  6. PTDA

    BMW F30

    Credeti ca merita sa fac schimbul de ulei la 15000 km, tinand cont ca masina e automata, nu folosesc functia Start/Stop masina ruleaza 95% din timp pe autostrada in Germania (grija mea e distributia). Desi m-am informat anterior cumpararii masinii citind topicul de peste 150 de pagini dedicat, am decis totusi sa o cumpar si sa ma bucur de ea si am gandit strategia cu schimbul de ulei la 15000 km.
  7. PTDA

    BMW F30

    Andrei, da, de la heermann rhein, cu 2 ani garantie. Ai auzit ceva aiurea de ei? Culoarea e negru
  8. PTDA

    BMW F30

    Multumesc. Catalin, diferenta exista categoric. Eu am avut o Octavia 2 echipare de top la vremea respectiva (2005). M-am folosit de masina pana in urma cu 3-4 luni cu succes...pot sa zic ca a fost o masina extraordinara, buna la toate, insa noul 3 si vechea octavia nu se pot compara. Masina asta e un adevarat cruiser. Cei 184 cp cuplati la o cutie cu 8 trepte se simt cel mai bine la peste 145 km/h. Desi initial m-am gandit aerios la un 330d, am renuntat la idee din cauza taxelor si a asigurarilor. Pot sa spun ca deocamdata sunt extrem de multumit si simt ca am facut alegerea corecta. Masina a venit cu jante pe 16" cu anvelope Bridgestone blizzak de iarna, pe care le-am schimbat cu michelin alpin 5. Pentru primavara ma gandesc la un set pe 18" cu Good Year Eagle F1 asymmetric 2.
  9. PTDA

    BMW F30

    Va salut. Sunt relativ nou pe forumul vostru si vreau sa ma prezint. Am facut in septembrie saltul de la VAG la BMW. Dupa cum scrie in titlu, sunt posesorul unui BMW 320d, 2013, Luxury line, automatic. Din lista de dotari fac un scurt rezumat: Piele integral maro Trapa Head-Up-Display Navi BMW proffessional Pilot automat cu functie de franare Faruri adaptive bixenon Senzori ploaie/ lumina Pachet exterior lumini Masina a fost cumparata cu 24000km, acum are 37000km. Urmatoarea investitie va fi un set de jante pe 18" Atasez cateva poze Ps. Din pacate nu pot sa atasez mai mult de 2 poze.
  10. Va salut. Ma intereseaza achizitia unui f30 vu navi profi si am constatat si eu diferenta dintre controllere. Puteti sa imi explicati si mie ce difera in afara de dimensiune? Cel mare e un upgrade? Difera si ca functionalitate sau doar dpvd al aspectului? Multumesc
  11. Am vazut in primele 20-30 de pagini lista de piese postata de mai multe ori
  12. Va salut. Sunt relativ nou pe forumul acesta si cu o activitate scazuta, nefiind inca posesor de bmw. Pe aceasta cale doresc sa le multumesc tuturor care contribuie la adaugarea de informatii valoroase pe net in fiecare zi. De mai bine de un an visez la un f30 320d, si acum am ajuns in situatia de a cumpara unul la vreo 25000 km. Recent am auzit de problema lantului de distrbitie la n47 fabricat din 2009 pana in martie 2011, asa ca m-am pus pe cautat informatii despre n47 184cp. Am citit forumuri din anglia, germania si romania, insa referitor la f30 gasesc informatii putine. Am vazut cateva cazuri de lant zgomotos, insa nicaieri nu am vazut pe cineva care sa zica clar ca si motorul asta are aceeasi problema, desi 184 cp exista deja de 3 ani, iar pe f30 de 2 ani. Intrebarea mea este: este n 47 184 cp scutit de problema ruperii lantului? Pe f30 e exact acelasi cod motor ca si pe e90 184 cp? Daca e asa, trebuie sa ma gandesc serios daca merita sa risc 30000-35000 euro pt o masina care are sanse mari sa ma puna la niste cheltuieli uriase.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.