Jump to content

Seth81

Members
  • Posts

    43
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Craiova

Contact Methods

  • Yahoo
    seth_vic

Previous Fields

  • Masina
    F10 520d

Seth81's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Ceva date contact pt service ZF Romania imi puteti da si mie va rog? Aici ar trebui sa merg? http://www.servicefaur.ro/ Nu prea merge click pe nimic in "site-ul" asta
  2. Cer si eu un sfat daca se poate. Am un 520d fabricatie 2010 cumparat second din Germania in 2012 si in prezent are 200K de km, iar de ceva vreme am cam inceput sa simt acele socuri de care se vb la schimbarea vitezelor, cel mai mult se simt in trepte inferioare si mai ales daca "tragi" de masina, gen urcari sau plecari mai tari de pe loc (nu patinat roti si alte prostii). Cel mai pronuntat se simte in modul DS al cutiei, acolo stii de fiecare data cand a schimbat, nu ai cum sa ratezi momentul. Acum dupa ce am citit discutia de aici, incep sa asociez momentul shimbarii uleuilui in cutie (la putin timp dupa ce am luat masina) cu aparitia socurilor, la inceput le-am ignorat, am pus pe seama "asa face toate" pt ca nu am mai condus o automata pana acum. Mentionez ca uleuil a fost schimbat la putin timp dupa ce am luat masina, la un service specializat pe BMW in care eu personal am incredere (AutoKappa Craiova) Nu mi-a dat nici un fel de eroare pana acum, a fost pusa si pe tester masina si nu are nici o problema. Credeti ca daca as merge la ZF sa mai faca odata schimbul de ulei ar fi sanse sa se remedieze problema? Nu prea as vrea sa iau alta cutie, sunt destul de scumpe si daca nu se poate rezolva mai "light" ma bate gandul sa o scot la vanzare si imi pare rau de masina. Multumesc pt orice sfat/sugestie.
  3. Si eu tot f10 am, si net ii dau prin Bluetooth de pe telefon (galaxy s4, mergea si cu s2) prin Bluetooth tethering. Mare lucru nu prea merge sa fac in afarĂŁ de vreme si google local search, pe la celelalte opĂâşiuni imi cere un user/pass care din ce am ĂŽnĂâşeles se obĂâşin cu nus Ăâ˘tiu ce abonament la bmw services.
  4. Rezolvat... Dat jos parbriz, pus la loc, s-a vazut clar locul pe unde intra apa, nu era mastic-ul ala pus calumea. Au lucrat foarte bine si curat baietii, si-au meritat bonus-ul.
  5. Incident imi e greu sa cred ca a suferit, pt ca m-am uitat cu laterna din interior pe acolo si e totul la locul lui (desfacut capitonaj de pe plafon in zona aia). Da, oricum asta va fi condita cand ma duc sa schimb, sa ma lase sa stau langa ei si am sa ii si "motivez" Multumesc pt raspunsuri.
  6. Multumesc, am verificat scurgerea de la trapa, e ok, se scurge ca la chiuveta. Am descoperit si pe unde intra apa, din pacate e mai problematic de rezolvat. Intra pe la coltul din stanga sus al parbrizului... Masina a avut parbriz schimbat, stiam din istoric asta, dar era schimbat la reprezentanta BMW in Germania si nu mi-am facut probleme. Se pare ca nu mai e nici Germania ce a fost... Acum ramane de rezolvat cu casco, macar cu ocazia asta sa-i pun parbriz cu protectie solara, sper ca tot raul sa fie spre bine. Durerea cea mai mare e ca in Craiova nu prea am unde sa ma duc sa-l schimb si sa fiu linistit ca iese bine.
  7. Cam aceeasi problema am descoperit si eu acum vreo 2 zile si nu sunt deloc incantat... De fapt prima data am observat la prima zapada in iarna, niste apa pe presul de cauciuc de la sofer, dar am pus pe seama unei eventuale zapezi de pe incaltari. Acum 2 zile am gasit din nou apa, dar de data asta destul de multa, plus mocheta de sub pres destul de imbibata, de am fost nevoit sa merg vreo ora cu caldura la maxim la picioare si geamuri/trapa deschise ca sa usuc bine mocheta. Am zis ca tot de la zapada, nu am mers cu masina si am curatat-o mai superficial de zapada (oricum ar fi tot nu mi se pare normal) Am spalat-o azi si iar am gasit o pata mica de apa, iar azi a mai plouat si m-am dus sa ma uit, desfacut capacul de plastic din stanga bordului, pe care vine usa si erau ceva picaturi de apa pe acolo. Am citit despre problema, vad ca e destul de des intalnita in diverse forme. Am verificat acele scurgeri de sub capota si nu par infundate, ramane sa ma uit maine la scurgerile alea de la trapa, exclud chederele pt ca nu vine pe la usa apa, vine de undeva din coltul din stanga sus al bordului. Din istoric masina are parbrizul schimbat la dealer in Germania, oare asa de bine sa-l fi lipit aia... am mai schimbat si eu parbrize la masini pe la service din ro si nu mi-a plouat in niciuna. In caz ca e de la parbriz exista vreo solutie in afara de cea evidenta de a schimba parbrizul? Am vazut ca e o teava destul mare in diametru care pare sa mearga din stanga in dreapta in spatele bordului (presupun ca e de ranforsare) si era apa si in ea, nu stiu daca pe acolo vine sau s-a scurs si in ea. Ce este traversa de clima? Multumesc celor care au citit si pt alte idei/sugestii
  8. E suficent pt un om normal care vrea doar o masina buna, fara pretentii de regele soselelor, cu costuri de intretinere (revizii, comsum, impozit, RCA, CASCO) decente. Acum depinde de fiecare ce vrea de la masina...
  9. Am 4, consum si "tras" suficient pt un om normal pe drumuri publice. As fi vrut 6 dar numai de banii de impozit ma plimb 7000 km... 6 cil mi-as dori in primul si primul rand pt rafinament, asta in 4 e cam tractor. Cu 150 merge f bine si cu 4 cil pe autostrada, mai mult nu vad sensul cĂŁ nu vreau sa fiu sponsor pt militie. Pt reprize 80-120 la depasire e suficient si in 4 cu 184 cai. A nu se ĂŽnĂâşelege cĂŁ nu apreciez un L6, dacĂŁ nu m-ar interesa aspectul economic as lua benzina 3000 L6 (eventual si cu ceva turbine pe langa), dar nu e momentul acum...
  10. Oare politia romana nu ar avea ceva de obiectat la nr alea? Pana la urma sunt modificate fata de ce zice legea...
  11. Aici cam sunt de acord cu ce spui, intr-un fel m-am mai linistit, credeam ca doar a mea se aude urat. La relanti e cel mai urat.
  12. 2 intrebari relativ off-topic, imi cer scuze pt asta. Ce sunt butanele alea doua din stanga schimbatorului sub butonul de DTC? (e ceva reglaj suspensie?) Ce este butonul (sau martorul) de sub butonul de start/stop? (cumva activare/dezactivarea sistemului start/stop?) Multumesc anticipat pt raspunsuri. On-topic: masina e foarte frumoasa, pretul mi-i se pare foarte ok pt km si anul de acolo, dar cum au zis si colegii mai sus, navi business cam lasa de dorit si e posibil sa regreti mai tarziu. Din ce am inteles e destul de mare bataia de cap cu retrofit la navi mare, dar se poate sa ma insel in priviinta asta. Plus ca personal mi-i se pare ca arata urat cu atata plastic in jurul lui. Si eu tot F10 520 am, pana acum nici o problema cu motorul (sper ca niciodata), se comporta satisfacator cu cutia automata in 8, consuma afara in jur de 5.5, in oras nu merg cu ea deci nu stiu. Astept sa se poata face flash la ea sa ii mai dau cativa cai/newtoni si atunci va fi perfecta pt ce imi trebuie mie.
  13. Mai este valabil anuntul (stiu ca a trecut ceva timp). Daca da, m-ar interesa numai display de la navi. Multumesc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.