Jump to content

daniel000

Members
  • Posts

    28
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    bmw 318 i e46

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

daniel000's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-2

Reputation

  1. Corect. Nu degeaba se numeste forumul, 'BMW Club Romania'. Posesorii intra, citesc si daca pot ajuta cu un sfat(parere), o fac...daca nu, nu! Made in romanica....... Multumesc pentru reply celor care au raspuns ontopic.
  2. Astazi, dupa o perioada lunga de stat pe dreapta, am pornit masina si ma confrunt cu o problema....Semnalizarea stanga merge continuu. Indiferent cat am tras de maneta, masina semnalizeaza ca vrea sa vireze la stanga :roadrage: Cineva dintre voi a patit asa ceva...?! Maneta de semnalizare este posibil sa se defecteze...stand...?! Ce poate fii..?! A avut cumva, cineva, aceiasi problema ca a mea si cum a rezolvat-o..?! Tind sa cred ca am o masina bantuita. Masina este un BMW 318i din 2000 e46. Multumesc si astept ceva pareri.
  3. Doresc sa schimb pe puntea spate bucsele + schimbat discuri frana fata.Mentionez ca sunt cumparate si cer, urmare experientelor voastre , doar sa fiu indrumat spre un service bun in Bucuresti. Exclus Bimmer Service. Va multumesc! P.S.; scuze pentru greseala strecurata in denumirea topicului. Vad ca nu am posibilitatea sa rectific.
  4. ...ori trebuiesc facute anumite modificari..?!
  5. ...dar in numele cui crezi ca scriu pe acest forum istetule?!...in numele tau in nici un caz. Am scris aici ce am 'rezolvat' eu. Ma intreba cineva daca am gasit defectu'.Nu...nu stiu ce are.
  6. ...asa cum am scris in titlul topicului, cumpar o bara fata BMW e46 nfl completa (bandouri, halogene, etc...), inclusiv aparatoare noroi , carenaj fata dreapta, culoare Stahlblau 400. Bara sa fie intr-o stare perfecta, fara zgarieturi , lovita etc. Atasez o poza, in special pentru a se sti modelul si culoarea.
  7. De unde stii ca este 'piesa cu tepi'?! Eu am schimbat-o cu una noua si ventilatia tot nu functioneaza corect. Bani aruncati pe geam. Toti isi dau cu parerea , dar niciunul nu stie nimic!
  8. ...despre care se spune: Un BMW, nu e BMW adevĂŁrat dacĂŁ nu are minim 6 cilindri ĂŽn linie. Un BMW diesel este o mizerie Âşi o ruÂşine, cĂŁruia ĂŽi picĂŁ turbina mai des decât se uzeazĂŁ uleiul. Nu existĂŁ jantĂŁ suficient de mare ce nu poate fi montatĂŁ pe un BMW. DacĂŁ un BMW nu are cel putin climĂŁ automatĂŁ, obligatoriu este o cheliciune nenorocitĂŁ, iar proprietarul nu o va vinde niciodatĂŁ. Orice BMW fabricatie 2001-2005 are cel mult 120.000 km reali. Nici un BMW nu consumĂŁ mai mult de 12%, cele care consumĂŁ peste aceastĂŁ valoare sunt defecte. Orice BMW "ia tot bordu'" Âşi mai "are pedalĂŁ". Daca ai BMW Âşi nu Âştii sĂŁ faci drift sau burnout, nu ai valoare. Nici un BMW nu trebuie reparat la reprezentantĂŁ, ĂŁia sunt niste hoĂži. Cea mai folositĂŁ expresie legatĂŁ de un BMW : "Mi-au furat oglinzile" Exista 2 tipuri de prioritĂŁĂži : de dreapta Âşi de BMW. Negrul e cea mai tare culoare pe un BMW, indiferent de model. Toate BMW-urile compact sunt urâte. Toate. BMW-urile sunt fĂŁcute pentru drumuri bune. Orice BMW pus la vanzare e full de full, full option, full extra... fara piele Majoritatea BMW-urilor se piloteazĂŁ, nu se conduc. Nu existĂŁ posesor de BMW 316i fĂŁrĂŁ sigla de ///M pe undeva. Daca ai BMW nu o sĂŁ afli niciodatĂŁ ce ulei e cel mai bun pentru maÂşina ta. Când inginerii au gandit E30-ul(ursul) Âşi-au spus "du-te fetiĂža mea ĂŽn lume sĂŁ-Ăži dea tinerii ĂŽn ''guºã'' Âşi sĂŁ se distreze cu tine" DacĂŁ dai de poliĂžie, n'ai cum sĂŁ scapi, ori ai dat radarul peste cap, ori ai folii, ori tobĂŁ sport, ori o bombĂŁ pe scaunul din dreapta, ori te urĂŁÂşte cĂŁ ai climĂŁ, scaune din piele cu memorii Âşi cotierĂŁ din '92. Caii de BMW sunt cai de BMW, au unitatea lor proprie de mĂŁsurĂŁ. Ăn general, BMW-ul nu este o simplĂŁ maÂşinĂŁ, BMW-ul este BOLID. DacĂŁ mergi ĂŽncet, "ia uite Âşi la ĂŁsta, are BMW Âşi merge ca melcu' " ...dacĂŁ mergi prea repede, "pĂŁi normal, ĂŁstia cu BMW aleargĂŁ ca nebunii, niÂşte descreieraĂži". Nu e armĂŁ ca AG-ul nici masinĂŁ ca BMW-ul. Pam, pam! DacĂŁ ĂŽi dai ĂŽn trompetĂŁ pe autostradĂŁ musai sĂŁ te filmezi, dacĂŁ nu, nu! Orice accident cu BMW implicat e din vina lui. Orice gagicĂŁ cu BMW e fufĂŁ. Primul BMW nu a fost construit, ci descoperit. BMW, ĂŽncĂŁ din fabricĂŁ a conceput un lot de E36 care sĂŁ fie ĂŽnmatriculat pe Bulgaria. Orice BMW sub ~200cp e sub’motorizat, o putoare ordinarĂŁ. Decât sĂŁ conduc un Logan, mai bine ĂŽmping un BMW. Posesorii de BMW au cei mai mulĂži duÂşmani. Mai mulĂži Âşi decât GuÞã. Toate fetele care pozeazĂŁ langĂŁ BMW-uri pentru o prezentare sunt panarame. DacĂŁ ai BMW fĂŁrĂŁ folii, nu-Ăži place viaĂža. Nu meriĂži sĂŁ deĂžii un BMW dacĂŁ ĂŽĂži plac Âşi alte mĂŁrci de masini. :cheers:
  9. Recircularea o folosesc doar cand trec pe langa gropile 'frumos' mirositoare de langa marginile oraselor de kkt din romanica. Atat! In rest prefer aerul filtrat de 'marele' filtru de polen care este fix-pix, adica degeaba. Cine foloseste recircularea aerului din interior si nu isi curata macar la doi ani instalatia, o sa faca infuzie de 'ciuperci'(mucegai) care face bine la plamani.....ehhh, dar ce conteaza, noi sa fim sanatosi!
  10. ...masina model e46, 318i M43. Schimbat la 'bimmer' renumita 'piesa cu tepi', incarcat freon, curatat instalatia. Problemele apar dupa ce pornesc instalatia si functioneaza 30 min. Clima se opreste si aerul rece nu mai intra. Cum decuplez AC se simte cum aerul intra iar in habitaclu. Dupa pauza de 1-2 min. pornesc AC si functineaza iarasi pentru o perioada de.......La un drum lung fac asta de cateva ori pentru a avea aer suportabil in masina. Uitam....la pornire pe guriele de aerisire iese un abur, un fel de condens. Spui ca a luat foc bordul la masina....Ma rog....mai ca i-as da foc intr-o zi. A patit cineva ceva asemanator?! Rezolvare ....? Offfffff
  11. Acum mi-am 'aruncat' si eu ochii pe pozele in care apar 'defectele' si sincer......ma pufneste rasu'. Pai alea sunt 'defectiuni'??! Masina arata bine pentru anii ei ,iar cei care isi doresc masini 'neatinse' sa-si cumpere masinute cu 0 km, noi ! Nici nu mai fac alte comentarii. Cei care ajung sa spuna ca :-'ahh,pielea volanului e nitel crapata','stopul zgariat' SUNT PENIBILI!
  12. Daca masina arata ca cea din poze este super ok ,pentru anu' ei de fabricatie,dar....din cate am citit, cineva a mers la fata locului si pozele nu corespund cu masina(jante lovite,far zgariat,etc...).....De ce nu incarcati poze cu masina de la ora 'actuala' si pozati cat de cat aproape, respectivele defecte ale caroseriei.Cel putin asa un eventual musteriu v-a sti la ce sa se astepte si nu o sa fie dezamagit de 'aspectul exceptional'. Ma rog.....Parerea mea este ca respectivele 'defectiuni' sunt NORMALE !Sincer vorbind as vinde 318-le meu pentru un 325. Ala este 'oleaca' de motor.Oricum....spor la vanzare.
  13. Tatal tau tine mult la tine si cu siguranta ai meritat cadoul surpriza. Sa o stapanesti sanatos si sa ai parte de ea multi chilometri...
  14. Din cate am citit pe forumul 'Bimmer fest' ,sticlele de far 'DJAUTO' sunt calitativ superioare celor de la 'Depo',plasticul din care sunt facute este de o calitate superioara. DJAUTO sunt facute in Taiwan sub patent german. Eu am avut sticle(dispersoare) Bosch si curand le-am schimbat cu cele de la DJAUTO.....se potrivesc perfect. Atentie mare la garnitura de etansare a farului. Normal la majoritatea sunt portiuni unde ea se 'coace' datorita anilor si caldurii emanate de becuri. Preferabil sa le schimbati cu unele noi,ori scoase cele vechi,sterse cu alcool sanitar,puse la locul lor iar pe marginea sticlei de far sa puneti banda dublu adeziva (exista la mag. auto,latimea max 1 cm).Astfel se previne dupa schimbarea sticlei aburirea farului si ele vor fi perfect etanse.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.