Jump to content

vendetta1414

Members
  • Posts

    53
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Campina

Contact Methods

  • Yahoo
    vendetta1414

Previous Fields

  • Masina
    BMW e46 318Ci

vendetta1414's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut! As vrea sa cumpar un e90 320i automat 2005 , dar cu problemele de mai jos. Proprietarul mi-a spus ca a schimbata bateria si de atunci: Bordul nu mai functioneaza , nu se aprinde si toate acele raman jos. Climatronicul si led-urile de la schimbator au lumina pornitat tot timpul , fara sa fie pozitia pusa , chiar daca masina este incuiata tot nu se sting
  2. bmw e46 318ci M43 distantierul patinei din standa se monteaza in ordinea de pe desen , surub -> distantier -> patina ? pentru ca mecanicul care mi-a montat distributia (si refacut motorul) a montat surub -> patina -> distantier , a zis ca asa se monteaza ... nu cum este in desen problema e ca de cand am refacut motorul am un "fluierat" , asemanator turbinei , si tind sa cred ca de aici ar fi problema , lantul ar putea sa frece de patina , daca nu a fost montat corect ps. am mai atasat o poza cu un motor gasit pe net pt dezmembrat , iar distantierul e montat tot in spatele patinei
  3. am schimbat futunele de la Swag + valva pcv de la Febi , era ok si a mea , dar avea o-ringul cam turtit si am zis sa schimb cu totul sa etanseze ok maine o sa fac o proba si revin cu info am verificat si cotul de la debitmetru , furtunul de la senzorul de langa filtrul de aer pana in corpul de acceleratie , si cel din rampa de injectoare pana la cot-ul debitmetrului , dar nici unul nu este fisurat @adiotelea , si la mine are zile cand merge ok , pe la 3.500 - 4000 se simte putearea brusc , iar evacuare are un sunet de toba sparta ori fara site ps. la tester i-a dat eroare senzor rotatie , si m-a pus sa schimb senzorul din fata , dar am observat care are 2 senzori , cel din fata (care l-am schimbat) si unul pe laterala motorului ... se poate sa fi fost vorba de celalat senzor pe tester , e usor de ajuns la el , sau e nevoie de elevator ? ps.2 cand am incercat un debitmetru bosch (al meu e magneti marelli) de pe o masina care merge ok , la mine mergea foarte prost cu al lui. La schimbarea debitmetrului e nevoie de sters inainte ceva cu testerul sau trebuia sa citeasca direct ? ps.3 ... acum m-am gandit la treaba asta , flansa pe care se prinde pcv-ul are 2 trasee separate , 1. valva pcv -> cele 2 orificii in admisie , 2. V-ul in care se unesc furtunele de antigel. Se poate ca flasa sa fie fisurata si sa se uneasca traseele ... are rost sa demontez iar sa verific si treaba asta ?
  4. am schimbat astazi si regulatorul de presiune , dar nici o schimbare cand am ajuns acasa ,am opreit masina , si la 10min s-a auzuit fasait la motor , s-a spart furtunul de apa , care vin de T-ul din spatele motorului pana la flansa pe care se prinde pcv-ul pcv-ul l-am verificat , cred ca este ok , pt ca ramane blocata partea de jos daca faci vid iar compresia am masurat-o pt ca daca las masina in orice panta o ia imediat la vale , si am zis ca nu mai are compresie , dar cel care a masurat a zis ca 14 este ok ... acum cat de mult se pricepea mecanicul chiar nu am idee ...
  5. 318Ci M43 an2000 - are momente la plecarea de pe loc , sta la relanti , dar cand o accelerez in loc sa se tureze - aproape moare motorul , si nu pleaca de pe loc ori merge cu mai putin de un 1km/h si "suturi" - iar in mers , mai ales pe urcari , se accelereaza foarte greu , deabea ajunge in 3000 ture am fost la mai multe testere , dar nimeni nu a zis nimic sigur ... si cate piese m-au pus sa cumpar , am preferat mai intai sa le incerc pe unele , sa nu cumpar degeaba iar un mecanic , a masaurat si compresia , si este 14 am schimbat - bujii - senzor rotatie axa came - furtune vacuum (cele din fata , care au un T in partea de sus) iar piesele de mai jos le-am incercat de pe doua masini care merg perfect - debitmetru - bobina + fise - pompa benzina ce pareri aveti , ce as mai putea verifica ?
  6. e46 coupe 318 nfl 2000 De la 100km/h se aude destul de tare vantul in interiorul masinii , se aude in zona parbrizului - am reglat geamurile laterale , se inchid corect , chederele de la usi sunt ok - parbrizul este pilkington , dar vin-ul nu se vede , e complet negru , asta ma face sa cred ca poate a fost schimbat parbrizul , si nu a fost montat corect - am acoperit partea de unde oglinzile se pliaza , dar nu este nici o diferenta - ce as mai putea sa verific ? - ar fi o idee sa schimb garnitura de la parbriz , asta daca se poate schimba fara a da parbrizul jos?
  7. am cautat pe forum dar nu am gasit rezolvare bmw e46 318 ci - telecomanda din cheie nu functioneaza , am schimbat si acumulatorul din ea dar degeaba , daca fac sync nu se intampla nimic - masina am cumparat-o cu alarma aftermarket , si are telecomanda , de pe care inchid / deschid usile - as vrea sa scap de alarma , si sa las inchiderea centralizata , cu telecomanda din cheie intrebari - modulul gm5 este cel care se ocupa de inchiderea centralizata ? (butonul de langa avariu pentru inchidere functioneaza perfect , din ce am gasit pe forum , daca si el ar fi facut probleme atunci era de la un releu din gm) - exista alt modul separat care se ocupa de inchidere ? - se poate ca atunci cand s-a montat alarma sa se fi taiat firele pentru inchidere de pe cheia masinii - daca as cumpara chei + butuci , ce ar mai trebui ca sa functioneze
  8. si cele de pe spate le am electrice , ies spre exterior + trapa (asta daca difera modulele [cu / fara trapa] masina de anglia de pe care vreau sa iau modulul are 4 geamuri electrice bine , nu ma intereseaza asa mult geamuri , eu as vrea mai intai sa imi merga telecomanda de la cheie
  9. bmw e46 coupe 2000 m43 nu merge telecomanda de la cheie , am schimbat acumulatorul din ea , am facut sync , dar degeaba ... am citit pe forum ca ar putea fi de la gm5 am gasit un bmw e46 4usi anglia m43 , se potriveste modulul pe masina mea sau trebuie tot de coupe ?
  10. e46 coupe 318 2000 M43 am luat de la dezmembrari volan cu comenzi am montat cele 3 fire, comenzi audio merg ok , dar pilotul nu se activeaza cand pun contactul se aprinde in bord EML , ar trebui sa mearga direct ? sau trebuia sa iau si restul de piese pentru acceleratie prin cablu ?
  11. au masurat la card , m-am dus cu masina la service si s-au apucat de ea
  12. am lasat masina in viteza intr-o panta destul de mica , si a inceput sa o ia usor la vale am masurat la un service compresia in parte pe pistoane si am 9.3 - 9.5 (ei doar au masurat, au zis ca nu stiu care sunt valorile standard) e normal sa se intample asa , sau trebuie segmentat ?
  13. 1214 812J dupa codul asta mi-a gasit pe un site ca ar fi de e36 ... se potriveste ? ar fi putut cel care a avut masina inainte sa ii fi pus de pisica ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.