Jump to content

Closcutz

Members
  • Posts

    95
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW X3

Closcutz's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

32

Reputation

  1. Nu merita sa montezi vreo chinezarie! Instalatia de xenon impune sa ai autoleveling si instalatie de spalare faruri, altfel nu treci ITP si CTT cu Politia rutiera abia te asteapta sa iti ia talonul pt instalatie de lumini neconforma!
  2. Poate in urma discutiilor a realizat omul ca masina nu este o investitie ci doar o ,,groapa de aruncat banii" si s-a reorientat catre ceva ,,mai ieftin, mai ca la tara".
  3. In mod normal ar trebui sa te mai tina macar 30000-50000 de km, dar daca esti foarte ingrijorat mergi undeva si fa-i o constatare si apoi schimbo la un service bun(cu 3000-4000 lei) sau daca vrei sa fii mai darnic la reprezentanta!
  4. Closcutz

    X3 automat

    Am vazut varianta de prefacelift fabricat in 2005 pe olx;acolo scria ca e diesel, motor de 2.0 si automata. Eu am cumparat M47 -le facelift sh si deja existau si N47 atat manuale cat si automate, dar mi-am dorit manuala. E 83 are cutie automata sigur pe motorul de 3.0 si din 2006(de la varianta facelift).
  5. Closcutz

    X3 automat

    Eu din ce stiu exista si E 83 cu motorul de 150 Cp(M47) cu cutie automata. A mea este cu manuala, dar asa mi-am dorit. Revin dupa ce am cautat un pic pe olx. In general cutia automata am vazut ca se gaseste pe motorul de 3.0D. Am gasit X3 E 83 pe benzina cu cutie automata.
  6. Eu am E83. Are si cric original cu coarba si roata de rezerva(ingusta pt max 80 km/h). Cricul original salta cam greu masina. Roata de rezerva nu am folosit-o niciodata(are un sistem de prindere si este sub portbagaj cu eliberare din portbagaj). Detin doua randuri de roti unele cu anvelope de iarna(nokian) altele sunt cu anvelope all-season si cam necesita inlocuite cu anvelope de vara. Ca sa nu ma mai duc la vulcanizre am doua cricuri hidraulice tip cilindru: unul de 3 t si altul mai zdravan de 5 t. La cel de 5 t intra perfect ,,floricica" in ,,patrulaterul" dedicat cricului. Cricul se stocheaza foarte usor sub podeaua portbagajului. Cheia este de 17mm si se gaseste pe toate drumurile este in forma de L si ce este mai interesant ca ea poate fi prelungita cu tevile cricului de 5 t pt a mari bratul fortei. Si daca ar fi masina complet pe pana sunt sigur ca imi intra lejer cricul unde trebuie fiindca garda la sol a masinii este destul de generoasa. Sunt alte autoturisme unde intr-adevar daca esti pe janta s-ar putea sa nu poti introduce cricul tip cilindru unde trebuie si atunci este chin....trebuie sa tragi masina pe pamant, sa sapi...etc
  7. Cati km are masina? Din ce an este? Poate este vorba de o simpla curea, fulie sau distributia...
  8. Eu la X3 ma confrunt cu aceeasi problema. Suspensiile sunt foarte rigide. Pe sosea asfaltata bine nu sunt probleme, dar pe drumuri pietruite este un cosmar. Imi scutura toate incheieturile!
  9. Depinde foarte mult si in ce stare este masina pe care o gasesti. Daca are nevoie si de discuri, placute, anvelope, ulei motor, filtre si ulei cutia de viteza intr-adevar trebuie sa ai un buget zdravan peste 3000euro minim. Motorizarea de 3.0d este fiabila, dar nu oricine isi permite sa intretina un X5 sau X6.
  10. Exista chei dinamometrice care au posibilitatea sa fie reglate si pt cuplul de forfecare, colegul nu inventeaza. O astfel de cheie costa din pacate cam 2000 lei. Marea majoritate a cheilor dinamometrice insa se regleaza doar la cuplu de strangere si nu este recomandat sa fie folosite si la desfacerea suruburilor/piulitelor. Cat costa intr-un service inlocuirea bujiilor incandescente si a releului?
  11. Eu am E83 si este exact la fel. Nu ai nimic defect.
  12. Pai si pt ce sa te superi pt ca ti-a sarit vopseaua de pe o oglinda a carei sticla este atat de afectata? Schimbi oglinzile si aia e!
  13. Motorasul sau mai exact pompita pentru sprituitorul de la luneta este montata pe vasul cu lichid de parbriz. Daca ai spalatoare de faruri pt xenon din fabrica sunt trei pompe pe vasul cu lichid de parbriz( una pt parbriz, una pt luneta si una pt spalatoarele de faruri).
  14. Motorul M47 s-a fabricat pana cam la jumatatea anului 2007. Deci din 2008 este foarte probabil sa vorbim de N47 cu distributia in spate... celebra distributie!
  15. Masa max.tehn. adm. ptr. ans. de vehcule 4040 Kg. Masa autovehiculului incarcat 2265 rezulta ca poate tracta maxim 1775 kg. Totusi ar fi bine sa nu te arunci la remorci cu masa maxim admisa de 1500-1700 kg, parerea mea(legal este).
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.