Eu am E83. Are si cric original cu coarba si roata de rezerva(ingusta pt max 80 km/h). Cricul original salta cam greu masina. Roata de rezerva nu am folosit-o niciodata(are un sistem de prindere si este sub portbagaj cu eliberare din portbagaj). Detin doua randuri de roti unele cu anvelope de iarna(nokian) altele sunt cu anvelope all-season si cam necesita inlocuite cu anvelope de vara. Ca sa nu ma mai duc la vulcanizre am doua cricuri hidraulice tip cilindru: unul de 3 t si altul mai zdravan de 5 t. La cel de 5 t intra perfect ,,floricica" in ,,patrulaterul" dedicat cricului. Cricul se stocheaza foarte usor sub podeaua portbagajului. Cheia este de 17mm si se gaseste pe toate drumurile este in forma de L si ce este mai interesant ca ea poate fi prelungita cu tevile cricului de 5 t pt a mari bratul fortei. Si daca ar fi masina complet pe pana sunt sigur ca imi intra lejer cricul unde trebuie fiindca garda la sol a masinii este destul de generoasa. Sunt alte autoturisme unde intr-adevar daca esti pe janta s-ar putea sa nu poti introduce cricul tip cilindru unde trebuie si atunci este chin....trebuie sa tragi masina pe pamant, sa sapi...etc