Jump to content

Iulian-Marcel

Members
  • Posts

    30
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Munchen / Cluj

Previous Fields

  • Masina
    BMW 530d Touring E39 2000 135kw/184 PS

Iulian-Marcel's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am avut aceeasi problema. Asa cum a descris colegul Dariusel , atunci cand nu merg du-te si asculta fiecare senzor in parte. Care nu pacaie e defect. Da-l jos si verifica cablajul/mufa si daca acestea sunt ok poti comanda un senzor nou. Eu am comandat senzorul si la desfacere am descoperit cablajul rupt la intrarea in mufa, deci am dat banii degeaba. Spor!
  2. Mai am si rolele, dar nu pot estima cat mai pot fi folosite.
  3. Am o curea de clima 5 PK X 810. Arata bine, fara crapaturi sau semne de uzura accentuata. Am schimbat-o o data cu cureau serpentina si rolele aferente.
  4. Eu le-am schimbat la a mea pentru mai multa siguranta fiindca fac drumuri lungi si nu vreau surprize. Din cate m-am documentat nu am gasit un interval dat, dar te poti uita pe curea si daca apar crapaturi pe canalele curelei ar cam fi cazul sa o schimbi. In ceea ce priveste rolele te poti uita sa vezi daca au joc sau fac un zgomot de fier pe fier ( rulmentii raman fara ungere si scot un sunet specific). In cazul meu scartaitul in sezonul rece venea de la rola presoare a curelei de clima, deci nu e neaparat sa fie cureaua. Vezi si aici :
  5. Problema rezolvata aici http://www.bmwclub.ro/forums/topic/116317-ciudatenie-electrica/page__p__1682811__fromsearch__1?do=findComment&comment=1682811
  6. Pe principiul incepem sa schimbam ce este mai ieftin din posibile cauze, am schimbat Joi piesa cu nr.2 - ignition switch - 6132690196 . http://realoem.com/bmw/diagrams/o/j/278.png Se pare ca problemele s-au rezolvat, sper deci sa nu mai am surprize. @Vicnic, merci de post dar dupa cum explicasem in deshiderea postului stopurile functionau corect dupa extragerea releului care intra in scurt / nu cupla.
  7. Nu se clinteste fiindca se opreste in mufa care este amplasata lateral dreapta. Trebuie sa il scoti intai din partea stanga ( exact ca si cum ai deschide o usa ), si apoi vei vedea ca il poti trage in diagonala si vezi si mufa cu cablurile aferente. Nu am facut poze cand l-am scos pe al meu, dar daca nu te descurci dupa explicatii merg la masina si fac.
  8. Salut, mai incearca cu inbusul, este singura cale. Vezi poate inbusul pe care l-ai folosit nu intra cum trebuie ( daca te uiti cu o lanterna vezi capatul surubului in fanta de sub butonul de volum). Trebuie sa ai o usoara rezistenta cand invarti de inbus, iar ca directie este invers acelor de ceasornic.
  9. Salutari, am o ciudatenie electrica la care nu pot gasi o logica nici macar dupa ce am citit pe forum tot ce am gasit referitor la probleme survenite din aceasta cauza. Dupa ce imi aparea eroarea de airbag pe bord, imi dispareau comenzile de pe volan si nu mai mergea claxonul am fost ferm convins ca este vorba de acel ''slip ring'' problematic la mai multe masini. Insa problemele au continuat cu disparitia comenzilor chiar si de pe unitatea de Radio/CD, chiar daca acesta functiona in continuare pana la oprirea masinii. De asemenea dispareau si comenzile de BC de pe unitatea centrala si ceasul. Totul a culminat acum doua zile cu ramanerea pe pozitia de aprins a stopurilor de frana... Toate acestea revin la normal doar intr-o anumita pozitie a cheii de contact, si asa am zis ca sigur este vorba despre ''ignition switch'', dar ieri am descoperit ca unul din releele aflate in spatele masinii in zona cu sigurantele cupleaza si decupleaza atunci cand se invarte contactul. Dupa ce am scos releul din soclu, problema cu stopurile de frana s-au rezolvat dar martorul de airbag a ramas aprins, mi-au disparut comenzile de pe volan si de pe consola centrala inclusiv radio cd, ramanand afisat doar ceasul. Mentionez ca releul nu este defect fiindca l-am shimbat cu un releu identic simtomele fiind aceleasi ceea ce ma duce cu gandul la un scurt circuit. Poate acest scurt circuit veni din ''slip ring'' sau ''ignition switch'' ? A mai avut cineva un caz similar ? Multumesc anticipat
  10. Pai la intrarea in cremaliera e destul ulei.. ideea este ca si pe furtun, dar nu la prindere de aceea mi sa parut ciudat si ma indoiesc de integritatea furtunului. Nu fulia are joc, ci axul, si nu longitudinal ci la miscarea de rotatie in jurul axului. Se aude un clinket ca si cum axul ar antrena angrenajul din interiorul pompei numai dupa o rotatie de 2-3 grade .
  11. Salutari, saptamana trecuta mi-am schimbat curelele de clima , serpentina si rolele aferente. Dupa ce am dat jos cureaua si m-am uitat la pompa hidraulica, am observat cand am invartit-o ca are un clinket ca si cum ar exista un spatiu intre axul de care este prinsa fulia si mecanismul interior pompei. Se aude la rotirea fuliei dreapta stanga. Este normal ? De asemenea am impresia ca unul din furtunele care leaga pompa de cremaliera directiei ''transpira'' fiindca l-am sters acum ceva vreme si am gasit din nou ulei pe el... este posibil ? M-am uitat sa vad daca poate exista si o alta sursa de ulei, dar nu am gasit. De asemenea am considerat ca este posibil sa fi curs la ceva interventie anterioara si ca furtunul sa ramana patat.
  12. Salutari, am nevoie de un sfat in achizionarea unui tool/soft de diagnoza pentru BMW. Pana acum mi-au atras atentia urmatoarele : http://www.bavariantechnic.com/default.aspx http://www.autodiag.de/bmw-gt1-dis-v57-sss-v37-fit-all-laptops.html Astept pareri, sugestii. La sugestii mentionez ca sunt interesat doar de achizitionarea unor produse de calitate si nu de genul cabluri modificate sau softuri cu crack, etc.. Mantionez ca detin un E39 Touring an 2000. Va multumesc anticipat.
  13. Scuze de off dar citind acest topic mi s-au aprins niste ''beculete''.. daca pot merge fara centura si martorul din bord nu imi indica nimic, insemana ca cineva a ''lucrat'' senzorul de prezenta? Mentionez ca la punerea contactului se aprinde becul de centura in bord o data cu celelelate pentru verificare, stingandu-se ulterior verificarii deci nu este ars. Masina este 530D Touring an 2000.
  14. Revin cu constatarea ca sigur este o problema legate de calculator, poate identificarea unei probleme electrice. Dupa ce im tot aparea martorul de airbag ca eroare de vre-o saptamana si nu imi mai mergeau comenzile de volan si stergator spate, ieri s-a mutat din nou pe eroarea de nivel si totul ok cu airbag si comenzi.. revin cu specificatiile ca masina nu se lasa si toate sigurantele ok. A mai avut cineva alternanta asta de erori ( nivel / airbag / comanzi volan / stergator spate )?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.