Jump to content

john smith

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    opel vectra b

john smith's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. SĂŁ traiești babanu...Mulțumesc.
  2. Rog un coleg care știe unde naiba e rezistența aceea la ventilație/climĂŁ. Au mers toate treptele, au picat, apoi am desfĂŁcut la comutatorul de viteze, am curĂŁțat pe acolo, a mers din nou (toate treptele), acum a picat și nu mai funcționeazĂŁ decât treapta 4. Mașina Z3, 1.9 118 cp - 2002. Ce ĂŽmi trebuie sĂŁ desfac, unde se aflĂŁ și dacĂŁ e posibil de unde naiba o iau (nouĂŁ)? Știu cĂŁ numele ei este blower ballast resistor. Dar ĂŽn magazine chiar nu știu sub ce nume ar putea fi...
  3. Mulțumesc colegu”. BineĂŽnțeles trebuie schimbat, de aia ĂŽntrabam. Ămi aratĂŁ -400C.
  4. Salutare. Revin cu alte mici probleme.... Rezolvat pânĂŁ acum valva PCV și treptele de ventilație. Unii spun așa alții (din schema electricĂŁ) spun așa. VĂŁ spun sincer cĂŁ nu ĂŽmi dau seama unde poate fi ĂŽn imaginea din schema electricĂŁ. Deci, la mine, unde se aflĂŁ senzorul pentru temperatura exterioarĂŁ?
  5. ParcĂŁ este un fĂŁcut...... Acum eram pe afarĂŁ am zis sĂŁ mai pornesc puțin Z3 meu, observ cĂŁ geamul din drepta la apĂŁsarea butonului pe deschidere (ĂŽn jos) nu vrea..... apĂŁs pe ridicare (ĂŽn sus), el este ĂŽnchis, se aude pe sub bord undeva ĂŽn dreapta un fel de țâc... invers nimic, nici un zgomot...... La geamul stânga acel țâc se aude și pentru inchis și pentru deschis. SĂŁ ĂŽnțeleg cĂŁ din butonul de acționare geamuri, traseul electric nu merge direct ĂŽn motoraș (ca la toatĂŁ lumea)?? Butonul testat cu multimetru funcționeazĂŁ pe ambele direcții. Și ĂŽncĂŁ ceva... niște oameni rĂŁi mi-au tras de chestia asta... sub ce denumire o gĂŁsesc (nouĂŁ), la dezmembrĂŁri, poate verific mâine.
  6. Salutare. Cum nu am mai ajuns acasĂŁ de mult, nu prea am avut timp pt mașinĂŁ. Cât de curând o sĂŁ fac luneta spate cu problemĂŁ ( o sĂŁ pun imagini cu ĂŽnainte și dupĂŁ), și ceva mai important , mai ales cĂŁ vin cĂŁldurile, sĂŁ fac ventilația funcționalĂŁ. Motorașul nu cred cĂŁ este dus, pt cĂŁ astĂŁ iarnĂŁ (ultima oarĂŁ când l-am auzit funcționând), cred cĂŁ am mai spus asta, mergeau treptele 1 și 4, fĂŁrĂŁ 2 și 3. Ăn primĂŁvara a venit surpriza care a afectat toate treaptele de vitezĂŁ. Tind sĂŁ cred cĂŁ ceva legat ĂŽntrerupĂŁtorul din bord. Cât de curând o sĂŁ fac cele douĂŁ prioritĂŁți. VĂŁ salut.
  7. Colegule babanu sĂŁ trĂŁiești... mersi de schemĂŁ. Inițial mĂŁ interesa doar cea compactĂŁ, cĂŁ nu știu o boabĂŁ de germanĂŁ (așa o am pe mașinĂŁ) dar și cealaltĂŁ e binevenitĂŁ mai ales cĂŁ ieri, când am mers la itp, am observat cĂŁ nu mai funcționeazĂŁ ventilația deloc (nici o treaptĂŁ de la 1la 4). Legat de geamul ĂŁla, cei care fac au spus cĂŁ dacĂŁ nu am cheița aia e mai greu, e posibil sĂŁ trebuiascĂŁ sĂŁ coase direct pe top geamul și trebuie sĂŁ dea jos ca sĂŁ poatĂŁ sĂŁ facĂŁ treaba, nu am ĂŽnțeles bine, oricum azi o duc sĂŁ vĂŁd pt cĂŁ am discutat cu ei doar prin telefon. Se asfalteazĂŁ prin parcĂŁrile apropiate mie și sĂŁ o duc pânĂŁ dupĂŁ Paști la ĂŁia sĂŁ nu o tot plimb de colo... Legat de ceasurile din bord, am mai spus eu, când e cald afarĂŁ toate ĂŽși revin. Acum funcționeazĂŁ bine, nu mai am nici eroare cu EEP2 sau cum era și mi-au apĂŁrut din nou km realizați....168000...
  8. Am observat si eu că nu apare pe nicăieri (magazine online sau magazine de piese auto) numele de valva PCV. Ca un ajutor pt cei care nu știu denumirea valvei PCV, aceasta apare sub două denumiri cam peste tot: 1. Filtru - aerisire bloc motor; 2. Ventil aerisire carter.
  9. Scuze de Întârziere. Din pãcate pistolul cu aer cald (mai era ºi un Bosch maxim 280 grade C) a "Încetat din viaÞã" ca sã Încerc personal un reflow - am o pasiune pt reparat electronice ºi electrice. Cel puÞin din ce ºtiu reflow este de la 200 de grade În sus.. În fine. Poate o sã Încerc cu schimbarea ceasurilor. Eu chiar am uitat dar eroarea aia a apãrut când turometru a Început sã dea semne de obosire, prin 2012. Din primãvara asta am observat cã nici martorul/indicator apã nu vrea, nici indicator rezervor ºi cum am mai spus nici turometrul. Dupã Încâlzirea motorului (nu ºtiu, 7-8 minute pe loc) toate Încep sã funcÞioneze. Maºina nu are km daÞi Înapoi, are aprox 180000. Deocamdatã Îl las În marea mã-sii... Sun bucuros cã am gãsit sã schimb geamul/lunetã la top-up ºi chiar foarte ieftin. Apropo aº mai avea 3 probleme. 1. Nu gãsesc pe forum o listã cu siguranÞele. Pe cutia de siguranÞe totul e germanã. Asta aºa ca sã am habar ce e pe acolo. 2. Geamul/lunetã are un fermoar sau un fel de fermoar. Se dã jos cu un instrument special sau? Schimbarea lui este mult mai ieftinã dacã merg direct cu luneta la cei care se ocupã altfel trebuie sã merg cu maºina sã demonteze top-up-ul. 3. Din motive de spaÞiu maºina o folosesc prea puÞin. Mai am un Opel Vectra cu care Îmi fac treaba + maºina de servici un 407. Aºadar maºina am Þinut-o ceva timp nepornitã, am rãmas fãrã baterie, am Încãrcat-o pe redresor (am dat jos bateria de pe maºinã, a stat 2 zile fãrã baterie maºina), acum e În regulã, porneºte dar nu Îmi mai apar În bord ãia 180000 de km, am apãsat pânã mi-a venit rãu pe butoane dar nu Îmi apar decât km ãia "scurÞi" care Îi resetezi. Problema e cã nu ºtiu cum sã fac sã aparã Înapoi. MulÞumesc. Aºtept rãspuns.
  10. Mersi mult colegule. ĂncĂŁ o ĂŽntrebare.. ce ĂŽnsemnĂŁ EEP_2 ?
  11. VĂŁ salut! Un Z3 (1.9 87 kw) și o ĂŽntrebare. Ce este chestia din imaginea postata? Chestia asta are o ”buba”. Cand apas pe ea motorul merge rotund la relanti. Nu face intotdeauna figuri. Daca sunt off-topic rog moderatori ca postarea sa fie stearsa. Multumesc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.