Jump to content

Clauu

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW seria 1

Clauu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. oSerX, mergi la un service autorizat si intreaba, eu te-as indruma catre Filaret, pentru ca de acolo am aflat ca masinile an de fabricatie 2007-2008, cu probleme la motor se fac reparatii post garantie. Posibil sa existe si cateva conditii de genul sa nu aiba pese 100.000 sau sa nu aiba mai mult de 4 ani...nu stiu dar este posibil. Oricum merita incercat. Despre masina mea, ce sa sa va spun... am scos-o luni din service si momentan merge bine, pana cand nu stiu.... De data asta au schimbat pompa de ulei. In schimb un lucru care nu imi place....parca nu mai are aceeasi vlaga, de fugit fuge dar mi se pare mie ca nu este ca inainte, nu mai simt forta cuplului si mi se pare ca are momente cand "tremura" diferit de cum era inainte, imi este greu sa ma exprim in cuvinte dar parca motorul la relanit pare chinuit, are un tremur infundat mai mult ca o vibratie, nu cum era inainte dar in mers motorul toarce superb, abia daca se aude, aici pot spune ca este o imbunatatire semnificativa, nu mai este Aro 10 !
  2. Problemele mari sunt la modelele 2007 - prezent. Cel putin asa spuneau si cei de la service, foarte multe probleme la masinile relativ noi....
  3. Ieri am primit vesti de la service, BMW romania au decis sa schimbe pompa de ulei.... sa vedem dupa ce o schimba, ce probleme mai apar.... Pana la sfarsitul saptamanii, masina ar trebuie sa fie gata. Am citit postarile voastre si intradevar nu auzi soferi sa se planga de motoarele BMW sau de masinile BMW dar nu ii auzim pentru ca detin, probabil, modele mai vechi, modele fabricate pana in 2007... Am un prieten care are un BMW seria 5 cu motor 3000 disel din 2001 sau 2002 si el imi spunea ca nu stie ce inseamna sa se strice vreun senzor sau sa aiba probleme cu distributia sau mai stiu eu ce... masina lui are 160k si nu are nici cea mai mica problema. Sincer va spun ca m-am decis sa o vand, deja este prea mult pentru psihicul meu si chiar nu am nevoie de mai multa bataie de cap...deja devin stresat pentru ca ma urc in masina si parca tot astept sa se intample ceva, sau merg incet, nu o fortez ca nu cumva sa se stirice ceva sa ma lase in drum si iar sa o iau de la capat. Asa nu merge... O voi vinde si banii care ii iau pe ea, ii dau avans pentru o masina noua( nu BMW pt ca este expensive ) chiar daca ma bag la leasing dar cel putin stiu ca masina este noua si pentru urmatorii 3-4 ani nu voi avea batai de cap.
  4. Salutare tuturor, As vrea sa va spun patania cu BMW-ul meu seria 1 si apoi sa citesc parerile voastre. Am un BMW seria 1, 118d, 143de cai putere, an de fabricatie 2007, prima imatriculare decembrie 2007, eu fiind al doi-lea propietar, am cumparat masina de la recuperate leasing, in iulie 2009 la 43.000 km. Inainte de cumparare, am fost la BMW pentru test sa vad ce cumpar iar baietii de acolo mi-au spus ca masina este impecabila ceea ce s-a dovedit a fi adevarat pana anul acest cand au inceput problemele. Masina a fost in garantie pana in decembrie 2010, timp in care am schimbat ce era de schimbat pe garantie plus alte piese care nu erau pe garantie, adica am avut grija de ea si am ingrijit-o. Anul acesta prin septembrie, au inceput problemele, mai exact dupa ce am facut cu ea 90.000 km prima problema ar fi ca s-a aprins martorul de la motor ( culoarea galbena ), am sunat mecanicul ei de la BMW si m-a invitat sa le fac o vizita la tester. Acolo nu-i dadeau de cap, ba ca este nu stiu ce senzor care citeste, ca gazele care intra in catalizator au – 40 de grade, am schimbat senzorul, apoi au spus ca este EGR-ul, urmand sa-l schimb si pe acesta. Cat am stat cu masina la test si au pornit motorul si l-au oprit, mecanicii au spus ca mai am probleme cu distributia si cu motorul propriu-zis, ca are un zgomot nu tocmai ok si aveau dreptate eu mergand cu masina zi de zi nu am bagat de seama ca s-a schimbat sunteul motorului dar masina iesind din garantie, trebuia sa scot bani din buzunar.... Am plecat dezamagit ca trebuie sa scot din buzunar destui bani ca sa o repar...Dupa cateva zile, m-a sunat mecanicul care de altfel imi este si prieten, ca s-a dat o ordonanta interna pentru masinile BMW, an de fabricatie 2007-2008, cu probleme la motor, se extinde garantia. Am inceput sa dau din coada ca un catel si am fugit la service . Am lasat masina pentru test dar test facut in timp real cu tehnicul din Germania sa vada si ei problemele motorului, valori, presiune ulei plus o persoana de la tehnic din Romania ca sa vorbeasca cu cei din Germania, in fine..... Cam dupa 8 zile ma suna de la service si-mi spun ca masina este gata si ca pot merge sa o iau. Au schimbat cam tot ce era in motor, cuzineti, vibrochen, patine, distributie si probabil si alte piese la care eu nu ma pricep, ce sa mai motorul ca nou ( cel putin din punctul meu de vedere si al mecanicilor )! Am luat-o dupa ce am platit manopera si inca cateva piese care nu intrau pe garantie, adica un total de 3500 de lei si mi-am vazut de drum. Intradevar motorul era mult mai silentios, nu mai suna ca un Aro 10 si mergea ca uns. Pe la inceputul lui octombrie, dupa ce am facut cam 1000 de km cu ea, s-a aprins in bord cu culoare rosie martorul de la ulei, am scos-o din viteza si am last-o sa curga pana am putut sa trag pe dreapta. Am verificat uleiul la joja, era pe nivel maxim, am verificat si in computerul de bord era pe nivel maxim, am zis ca poate este doar o eroare si am mai pornit-o inca o data si dupa aproximativ 10-15 secunde becul s-a aprin iar. Am sunat mecanicul si i-am spus problema iar acesta mi-a spus sa nu merg cu ea si sa o aduc pe platforma, ceea ce am si facut. In service au desfacut motorul si s-a constatat ca problema era de la un surub de la axul din pompa de ulei care se rupsese ( spusele lor ), au inlocuit surubul, verificat iar motorul, patine, cuzineti si gata masina. Am luat-o din service si iar dezamagire, motorul nu tragea de nicio culoare, adica din cei 143 de cai cred ca aveam si eu cam 80 si cum masina am luat-o la sfarsitul programului, adica pe la 17:00 am sunat iar mecanicul care mi-a spus ca sa merg cu ea asa si sa ma intorc a doua zi. A doua zi am urcat in masina sa ma duc pana la birou ca apoi sa ma duc la service, pt ca la ora 07:00 service-ul era inchis... evident ca nu am reusit sa ajung la birou deoarece motorul s-a oprit in mers, iar am tras pe dreapta, am incercat sa o pronesc numai ca nu a mai pornit.... am plecat pe jos la birou, la 8 am sunat mecanicul sa-i spun patania, evident ca raspunsul a fost acelasi, platforma.... Iar in service, iar desfacut motor, numai ca nu gaseau buba, intr-un final ma suna si imi spun ca nu mai mergea turbina, se blocase. M-am dus la service si intradevar mi-au aratat turbina, cu paleta de la admisie mancata din cauza piulitei din capatul ei...se desfacuse piulita din capaul axiului si a bolcat paleta. Am intrebat ce-i de facut iar omaenii mi-au spus ca trimit problema la BMW Romania sa schimbe turbina post garantie pentru ca nu este vina mea si ca problema poate fi de la faptul ca nu am mai avut presiune in motor. Binenteles ca acest lucru nu s-a intamplat iar o turbina noua costa 4500 de lei, norocul meu este ca am turbina Garret care am reconditionat-o cu 1200 de lei. Am adus turbina inapoi, au montat-o, am platit ceva pe acolo ( nu cat trebuia sa fie manopera ci mai putin ) printre care si platforma, deci am mai cheltuit cam 1600 de lei cu tot cu reconditionat, platforma.... pana acum dupa socotelile mele am cheltuit intr-o luna si jumatate cam 5400 de lei cu piese, atentii, manopere, piese, platforme... In fine au facut masina, am luat-o si mi-am vazut de drum, incantat ca turbina reconditionata merge foarte bine, nu face zgomot, merge ca unsa. Ce credeti ca am patit sambata pe 3 dec cand eram si eu cu familia la munte ? Normal ca s-a aprins iar becul de la ulei, iar platforma iar in service, iar bani cheltuiti, nervi, stres si asteptarea celor de la BMW Tehnic din Romania... Momentan sunt in asteptarea unui raspuns al celor de la BMW Tehnic, cei de la service, le-au recomandat schimbarea motorului cu totul, inclusiv pompa de ulei si ce mai este de schimbata pe acolo.... P.S. Ca uitasem sa va spun, sambata dimineata, inainte sa se aprinda iar becul la ulei, am avut o alta surpriza, cand am bagat cheia in contact, a aparut cu culoarea galbena, pe computerul de bord o cheie cu o dunga pe ea. M-am interesat la service si mi-au spus ca este o problema la un senzor pe coloana de directie si ca este posibil dupa un timp sa se blocheze, adica urmeaza sa pice si asta si din pacate senzorul nu se poate schimba fara a schimba coloana de directie cu totul, pentru ca este integrat in coloana de directie....Pretul unei coloande de directie este aproximativ 2000 de lei. Acum poate sunt eu ghinionist dar cred ca sunt cam multe probleme pentru o masina care abia luna aceasta implineste 4 ani si nu are nici 100.000 de km, mai ales ca de 2 ani de cand o am, masina nu a vazut alta motorina decat cea mai scumpa de la OMW, ce a fost de schimbat s-a schimbat, uleiul, filtre schimbate la 15000 de km nu la 30000 cum recomanda BMW, adica masina ingrijita si avut grija de ea.....L Acum sincer va spun, dupa toate problemele mentionate mai sus, am ajuns la concluzia ca si BMW s-a stricat ca brand si vor sa castige bani din servisare, iar cumparatorul este de fapt cel care testeaza masinile, din pacate, nu se mai fabrica masinile care se fabricau candva iar producatorii..... nu mai zic nimic.... Oricum imi va face placere sa ascult parerile voastre si va voi tine la curent cu ce sa va intampla in continuare.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.