Jump to content

B-31-S E X

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Contact Methods

  • Yahoo
    boghdan_el

Previous Fields

  • Masina
    316ti / 1.8 / Compact / 2003

B-31-S E X's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Dai suportul jos , vezi despre ce e vorba si la urma dai un silicon si gata , scapi mult mai ieftin si nu e mare filozofie sa dai aia jos ... Spor !
  2. Incearca sa desfaci suportul de la bec din plafoniera , din ce inteleg ar putea fi chederul pe interior daca pe exterior e ok ...
  3. 316ti / 1.8 / compact / dubluvanos , am testat sa zic asa si pompa cu doua fire direct de la baterie si nu este acelasi sunet ... am schimbat vanosi , distributia , curea de accesorii si intinzatorul ( necesitau ) e ca un fel de trompeta sa zic asa infundata , am dubii sa nu fie pompa de apa sau vreo rola ceva ... dar nu am pierderi de antigel sau altele iar rolele le-am verificat si singura cara facea urat era cea de la intinzator , sau sa faca pompa de benzina ? dar zgomotul este la motor zic asta pentru ca face cand pun contactul si dupa ce o pornesc inca putin.
  4. Salutare , am si eu o problema si anume cand pun contactul dimineata imi face un zgomot ciudat ( ca un fel de asirator ) timp de 5-10 secunde iar pe urma se opreste si mai face tot la fel dupa ce pornesc motorul , am mai patit si sa imi stea subturata timp de 15-20 de secunde dupa ce am pornit motorul dupa care mi se oprea , iar la urmatoarea cheie mergea in parametri normali . Ma poate ajuta cineva cu vreo sugestie ? Va multumesc , o zi buna ! ( p.s. am schimbat pompa de aer secundar cu una de la dezmembrari si la fel face . )
  5. Salutare , am si eu o mica problema cu aceasta pompa de aer secundar si mai exact cand pun contactul dimineata imi face un zgomot ciudat ( ca un fel de asirator ) timp de 5-10 secunde iar pe urma se opreste si mai face tot la fel dupa ce pornesc motorul , am mai patit si sa imi stea subturata timp de 15-20 de secunde dupa care mi se oprea motorul iar la urmatoarea cheie mergea in parametri normali . Ma poate ajuta cineva cu vreo sugestie ? Va multumesc , o zi buna ! ( p.s. am schimbat pompa de aer secundar cu una de la dezmembrari si la fel face . )
  6. Eu mi-am cumparat un spray galben care rezista la 100 de grade parca sau ceva de genul ( special pentru etriere ) de la un magazin de piese auto de pe bulevardul Aerogarii ( intersectie cu Ficusului ) . Am dat jos roata , am scos etrierul am pus ziar pe disc pe urma cu un smirghel fin si doua maini de spray . In schimb se inegresc cam repede , dar se ia cand o speli .
  7. Cred ca la mine ai vazut ) , e simplu scoti becurile de la pozitii si gata sau pui unele arse dar problema este ca ramai cu erorile in bord de bec ars .
  8. Merci frumos Calin ... pot sa spun ca aveti dreptate in mare parte , Nu mai imi face probleme si functioneaza perfect partea electrica . Rezolvarea pare a fi ca am mers cu masina ,s-a incarcat bateria si totul este ok. O seara buna si va multumesc frumos pentru ajutor ! Eroare am in bord doar una singura de la Airbag pe care nu o pot scoate pana nu cumpar toate airbagurile de pe partea dreapta , deoarece am luat o groapa cam adanca in fata la Sunn Plaza si s-au declansat . Trist dar nu ma costat decat 100 Ron indreptatul jantei la cald si putin timp pierdut pentru a coase materialul de pe usa . A si mi-am scos becurile de pe pozitii ca sa ramana pe culoarea galbena din semnale in genul cum sunt masinile americane daca stii la ce ma refer , dar am renuntat la idee ca nu imi place sa am erori prea multe in bord !
  9. Porneste perfect ....eu nu cred ca este de la baterie mai mult ca sigur ... am tinut-o o noapte pe redresor iar cand am pus-o pe masina tot la fel facea .
  10. Va salut domnilor , am si eu o problema destul de grava la masinuta si sper sa aud niste sfaturi folositoare ... M-am trezit intr-o dimineata cu stergatoarele ridicate din motoras , pentru un moment am crezut ca a vrut careva sa mi le fure , dar problema a fost ca inainte cu 2 zile am uitat pozitia la stergatoare pe temporizator , in fine problema grava este ca dupa ce am vazut stergatoarele am bagat cheia in contact ca sa isi revina la normal dupa care am scos cheia sa inchid masina si au inceput sa se aprinda foarte multe leduri in bord cum ar fi : ( dsc , pilot automat care nu il am , pozitiile ca si cum ar fi arse , nivelul la temperatura s-a dus la maxim si cam atat ) si stopul pe frana imi ramane aprins iar inchiderea centralizata nu mai functioneaza ... am scos borna la baterie am lasat asa o zi , am pus la loc si degeaba tot la fel a facut ... dupa care am mers cu ea cam 60 de km si cand am ajuns acasa nu s-a mai aprins nimic si a mers sa inchid si masina . Acum sper ca maine sa nu mai faca la fel ! DAca ma poate ajuta cineva cu vreun sfat sau de la ce ar putea fi va rog sa postati ! MErci o seara faina !
  11. Si eu aceeasi problema , am mai auzit pe la altii ca ar trebui schimbata bateria din cheie ceea ce este foarte greu , adica trebuie taiata cheia cu un kuter iar apoi lipita cu un super-glue --- >
  12. Salut , am si eu un 318 Compact /115 cp din 2004... cam ce diferenta ar fi daca mi-as pune cip in cp si cuplu ? Depaseste 300 E ? Merci .
  13. Salut iti ofer 125 RON / set , dar vreau sa stiu sigur daca mi se potriveste pe modelul meu . Am un 318 Compact din 2004 . Merci numai bine !
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.