dj_ghitzas
Members-
Posts
15 -
Joined
-
Last visited
Previous Fields
-
Masina
520i
dj_ghitzas's Achievements
Newbie (1/15)
-1
Reputation
-
Salutare la toți. Am cumpĂŁrat un bmw e39 2.2 benzina an 2002 km 240000 și consuma foarte mult ulei. Când am cumpĂŁrato iam facut schimb de ulei castrol 5w40 și ĂŽmi consuma 2-3l cam la 500-600km pierderi de ulei exterioare nu se vĂŁd motorul trage destul de bine. Singura simToma care o are este ĂŽn timpul mersului sau ĂŽn staționare câteodatĂŁ nu tot timpul scoate fum albastru spre alb și ĂŽntrerupe un pic dupĂŁ care ĂŽși revine . Aspirație ĂŽn motor este când scot bușonul de umplere la ulei se simte vacumul și motorul ĂŽși schimba comportamentul un pic. Am desfĂŁcut toate bujiile și am gĂŁsit ulei pe bujie la pistonul 1 și pistonul 5 celelalte bujii erau uscate și aveau un pic de calamità pe ele. Va rog sa ĂŽmi dați un rĂŁspuns cei care știu despre ce este vorba. Ar putea fi dus dus segmenți? ???? Sau semeringuri supape??? Mentionez faptul ca ĂŽnainte am avut un bmw e34 520i 150cp timp de 5 ani și consuma 1l la 6000km avea 230000km și nu scotea fum deloc. Va mulțumesc! !! Orice informație e binevenIta ca sa știu la ce mĂŁ astept
-
Salutare la toți. Am cumpĂŁrat un bmw e39 2.2 benzina an 2002 km 240000 și consuma foarte mult ulei. Când am cumpĂŁrato iam facut schimb de ulei castrol 5w40 și ĂŽmi consuma 2-3l cam la 500-600km pierderi de ulei exterioare nu se vĂŁd motorul trage destul de bine. Singura simToma care o are este ĂŽn timpul mersului sau ĂŽn staționare câteodatĂŁ nu tot timpul scoate fum albastru spre alb și ĂŽntrerupe un pic dupĂŁ care ĂŽși revine . Aspirație ĂŽn motor este când scot bușonul de umplere la ulei se simte vacumul și motorul ĂŽși schimba comportamentul un pic. Am desfĂŁcut toate bujiile și am gĂŁsit ulei pe bujie la pistonul 1 și pistonul 5 celelalte bujii erau uscate și aveau un pic de calamità pe ele. Va rog sa ĂŽmi dați un rĂŁspuns cei care știu despre ce este vorba. Ar putea fi dus dus segmenți? ???? Sau semeringuri supape??? Mentionez faptul ca ĂŽnainte am avut un bmw e34 520i 150cp timp de 5 ani și consuma 1l la 6000km avea 230000km și nu scotea fum deloc. Va mulțumesc! !! Orice informație e binevenIta ca sa știu la ce mĂŁ astept
-
Salutare la toți. Am cumpĂŁrat un bmw e39 2.2 benzina an 2002 km 240000 și consuma foarte mult ulei. Când am cumpĂŁrato iam facut schimb de ulei castrol 5w40 și ĂŽmi consuma 2-3l cam la 500-600km pierderi de ulei exterioare nu se vĂŁd motorul trage destul de bine. Singura simToma care o are este ĂŽn timpul mersului sau ĂŽn staționare câteodatĂŁ nu tot timpul scoate fum albastru spre alb și ĂŽntrerupe un pic dupĂŁ care ĂŽși revine . Aspirație ĂŽn motor este când scot bușonul de umplere la ulei se simte vacumul și motorul ĂŽși schimba comportamentul un pic. Am desfĂŁcut toate bujiile și am gĂŁsit ulei pe bujie la pistonul 1 și pistonul 5 celelalte bujii erau uscate și aveau un pic de calamità pe ele. Va rog sa ĂŽmi dați un rĂŁspuns cei care știu despre ce este vorba. Ar putea fi dus dus segmenți? ???? Sau semeringuri supape??? Mentionez faptul ca ĂŽnainte am avut un bmw e34 520i 150cp timp de 5 ani și consuma 1l la 6000km avea 230000km și nu scotea fum deloc. Va mulțumesc! !! Orice informație e binevenIta ca sa știu la ce mĂŁ astept
-
Salut!Sunt detinatorul a unui BMW 520i e34 150cp de vreo 3 ani din care 1 an masina nu a fost folosita a stat in garaj si sa mai pornit din cand in cand. Mam gandit sa ii schimb rolele si curelele dar nu stiu daca inca mai merg sau ar trebui sa le schimb urgent. cand am cumparato tipul a zis ca curelele sunt noi. As dori sa le schimb eu personal si vreau sa apelez la voi sa imi dati un sfat ca poate cineva a schimbat si stie despre ce e vorba.mentionez ca nu se aude zgomote suspecte la mersul motorului la relanti. va multumesc!
-
Lipsa putere 520i M50B20
dj_ghitzas replied to Arnie's topic in Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW
Eu aveam aceeasi problema 520i e34 24v si am gasit cauciucul de pe fise avea fisuri si perdea din scanteie dupa ce am leam schimbat merge bine si are putere. -
probleme la motor 520i e34 24v 1994
dj_ghitzas replied to dj_ghitzas's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Si tot verificand pe ici pe colo am descoperit ca caucicul de pe fise la bobini avea multe fisuri pt ca era vechi si cred ca perdea din scanteie.Am izolat cu banda pana la venirea pieselor noi. Acum sa schimbat semnificativ puterea si masina merge perfect. -
probleme la motor 520i e34 24v 1994
dj_ghitzas replied to dj_ghitzas's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Eu am mers cu masina p.neamt oradea 450km consum 33l benzina cred ca nu e mult. Cand demarez pana la 3000 ture demareaza lent dupa 3000 ture mananca asfaltul doar ca scartit de roti nu prea am auzit la plecarea de pe loc mentionez ca e touring si masina goala cantareste 1656kg. -
probleme la motor 520i e34 24v 1994
dj_ghitzas replied to dj_ghitzas's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Inca nu am reusit sa ajung la un tester din cauza serviciului dar am mai verificat cate ceva la ea din ce am vazut pe forum. Am curatat debitmetru si lam demontat am suflat in el si motorul sa oprit adica ala cred ca este bun. Ăn plus am gasit un furtun care ajunge in tubul de la filtru de aer chiar langa clapeta de acceleratie era crapat lam scos afara si ala am vazut ca aspira aer daca tii degetu til trage inauntru si am vazut ca motorul sa oprit la inlocuit si am vazut ca motorul merge mai bine zic eu a ramas sa o probez la strada. Inca ceva daca vi sa intamplat a intrat apa in masina pe sub bord stie cineva problema. Va multumesc! -
probleme la motor 520i e34 24v 1994
dj_ghitzas replied to dj_ghitzas's topic in Probleme tehnice si rezolvari Seria 5
Bujiile sunt noi bosch au 3 saptamini. Sar nu stiu daca o fi bobinele pt ca masina dupa 3000 ture trage bn zic eu am mai vazut la colegi de pe bmwclub au zis ca daca vrei sa vezi ca debitmetru iti functioneaza ĂŽi scoti mufa cand motorul este pornit si cand o pui din nou la loc trebuie sa se accelereze. Dar o sa ma duc si la o diagnoza sa vad ce imi zice. Multumesc mult. -
msina bmw 520i 150cp 94. si care e blocul de lumini
-
lumina de pozitie din interior adica iluminatul bordului pe timp de noapte mi se stinge si se aprinde face ca instalatia de craciun stie cineva o solutie? dati un replay va rog.
-
am un bmw 520i e34 94 si mi se stinge lumina de pozitie din bord cand lucrez cu comenzile din bord(semnalizare faza lunga) se stinge se aprinde doar lumina de pozitie din interior poate sa ma ajute cineva?