Am senzatia ca incercati sa conmparati mere cu prune si alune. Sunt prea multe variabile ca sa poti avea o dicutie echilibrata. Tre sa tii cont de masina, greutate, supensii, toe, camber, caster(nu vreau sa fac pe desteptu' dar nu le stiu in Romana), dimensiuni, distanta dintre roti, puterea motorului. Sa zici ca tractiunea pe spate e mai buna decat aia pe fata sau invers e cel putin exagerat. Depinde si cum e folosita de masina si implicit producator. Daca se apuca acum Renault sa faca Laguna cu tractiune pe spate s-ar putea sa nu poti controla masinile alea. De asemenea, daca se puca BMW sa faca 3-uri cu tractiune pe fata sunt sanse mari sa fi luat de Clio la semafor. Fiecare producator cunoaste avantajele/dezavantajele fiecarei motorizari/tractiuni in parte si le folosesc ca atare. Cat despre cauciucurile de iarna vs vara e aceeasi chestie - BMW iti recomanda in cartea masinii niste cauciucuri pentru ca ei au facut teste si stiu mai bine decat oricare dintre noi care sunt mai bune - pentru masina pe care o ai. Ele, caucicurile, pot fi in general mai proaste decat altele, dar pentru masina aia, cu toate variabilele alea, sunt cele mai bune. Cand ne apucam noi sa punem mai late ca au mai multa aderenta pe asfalt sau mai mici ca 'taie' zapada mai bine, deja facem teste. XXL a incercat el sa aduca argumentul suprem dar nu prea l-a luat nimeni in seama: IARNA NU-I CA VARA.