Jump to content

Dobrescu Cristian

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Buzau

Previous Fields

  • Masina
    e46 318

Dobrescu Cristian's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

4

Reputation

  1. Cu placere. Stiu ce zici .. m am apucat de aplicatia asta din "necesitate". Am un laptop de aproape 4 kg si e un chin sa il tarasc dupa mine cand mai repar pe la masina...
  2. Au fost cateva probleme care sau strecurat in versiunea finala. Ultima versiune rezolva toate probleme detectate pana acum. Din pacate versiunea full nu este lansata inca. Apare optiunea de cumparare de pe acum pentru a evita lansarea unei noi versiuni a aplicatiei cu aceasta optiune.
  3. A aparut si pe Android https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dcsoftware.eu.bmwwdsviewer.free
  4. Aplicatia contine toata informatia de pe DVD-urile originale de la BMW in limba engleza . Modele incluse : -BMW E38, E39, E46, E81, E82, E87, E88, E90, E91, E92, E93, E60, E61, E63, E64, E65, E66, E68, X3 E83, X5 E53, X5 E70, X6 E71, F01, F02, Z4 E85, E86, Z8 E52,Z4 E89 -Mini R50, R52, R53 Se poate descarca gratis din Google Play https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dcsoftware.eu.bmwwdsviewer.free
  5. Cumpar LED-uri si SMD-uri OEM interioare , culoarea amber-portocaliu. Ma intereseaza in special SMD-urile din ceasuri/panou clima avariate si cele mici din lampa din plafon.
  6. Cumpar parbriz heliomat pentru e46 nfl sedan , nu ma intereseaza daca are senzor de ploaie sau nu. Ajung in tara in 10 zile.
  7. Am un e46 318i din 1999 cu un motor ambitios tare , fluiera de mama focului si nu vrea sa se opreasca neam. Fluieratul se aude tot timpul ( la cald , la rece , la relati , in ture ), cel mai nesimtit face in jului la 1000 rpm . Tin sa precizez ca motorul merge normal ( in afara de fluierat si in anumite conditi) , nu da erori pe tester, nu da rateuri, nu taie injectia, nu scoate gram de fum . Fluieratul este la fel ca cel din acest videoclip . Ce sa facut pana acum la motor : -pornit motor fara curele ( am banuit/sperat ca e ceva pe la role, alternator, pompa de apa , complresor clima ) fluiera fara jena - galeria de admisie desfacuta , schimbate oringuri/garnituri plus oringuri injectoare , aceiasi poveste fluierat - separator ( epurator) de ulei verificat , la un moment dat a fost anulat fluiera ca in codru - distributia verificata , toate bune si pe acolo , fara pilitura in filtru - transplant de galerie de admisie , a fost luata una cu totu de pe alt motor si pusa pe asta al meu ( sa banuit o fisura ce scapa verificarii la ochiometru ) tot fluiera , sa pus galeria de admisie la loc - valva disa verificata , cica e intreaga , fara rupturi origuri ciufulite si alte nebunii De ce am zis ca motorul merge normal doar in anumite conditii , furtunul ce duce din capacul de la culbutori in galeria de admisie e cam praf si se sudruma, daca ii pun unu bun ( care nu se sugruma ) motoru o ia pe aratura rau de tot , oscileaza mult relatiul + rateuri , urca greu in ture cu rateuri si fluiera. Are cineva idee ce ar putea sa fie , ce sa mai verific. Fluieratu ca fluieratu , da faza cu suptul furtunului e ciudata rau . Multumesc mult
  8. Am un e46 318i din 1999 cu un motor ambitios tare , fluiera de mama focului si nu vrea sa se opreasca neam. Fluieratul se aude tot timpul ( la cald , la rece , la relati , in ture ), cel mai nesimtit face in jului la 1000 rpm . Tin sa precizez ca motorul merge normal ( in afara de fluierat si in anumite conditi) , nu da erori pe tester, nu da rateuri, nu taie injectia, nu scoate gram de fum . Fluieratul este la fel ca cel din acest videoclip . Ce sa facut pana acum la motor : -pornit motor fara curele ( am banuit/sperat ca e ceva pe la role, alternator, pompa de apa , complresor clima ) fluiera fara jena - galeria de admisie desfacuta , schimbate oringuri/garnituri plus oringuri injectoare , aceiasi poveste fluierat - separator ( epurator) de ulei verificat , la un moment dat a fost anulat fluiera ca in codru - distributia verificata , toate bune si pe acolo , fara pilitura in filtru - transplant de galerie de admisie , a fost luata una cu totu de pe alt motor si pusa pe asta al meu ( sa banuit o fisura ce scapa verificarii la ochiometru ) tot fluiera , sa pus galeria de admisie la loc - valva disa verificata , cica e intreaga , fara rupturi origuri ciufulite si alte nebunii De ce am zis ca motorul merge normal doar in anumite conditii , furtunul ce duce din capacul de la culbutori in galeria de admisie e cam praf si se sudruma, daca ii pun unu bun ( care nu se sugruma ) motoru o ia pe aratura rau de tot , oscileaza mult relatiul + rateuri , urca greu in ture + rateuri .
  9. Revin cu un mic update: -sa rezolvat cu inchiderea centralizata, nu era sincronizata cheia cu masina - geamurile electrice de pe spate , aici am de munca un pic , instalatia este ”partial„ pe masina , are tot ce ii trbuie doar ca in drum spre modul instalatia dispare ( nu este legata la GM) , sa prind ceva timp liber si o sa ma apuc de demontat si cautat. Multumesc mult pentru pontul cu wds.
  10. Instalatia este pe masina dar este vai de capul ei , vreau sa o verific/repar. Wds, habar nu aveam ca e o aplicatie ( sunt mai zapacit de fel )) , abia acum am rascolit prin google si am gasit ceva de tras , eu cautam pdf uri si alte nebunii de genu. Multumesc mult.
  11. salutare, are cineva schema electrica pentru inchiderea centralizata si geamurile electrice? Am tot cautat dar majoritatea link-urilor nu mai sunt bune sau sunt chestii prea generale, am nevoie de ceva mai in detaliu ca instalatia e varza la capitolul asta. Masina este un 318i din 1999.Multumesc mult. O zi buna .
  12. cum am mai zis , nu stiam ca au avut in aclasi an 2 motorizari , nu intelegeam de unele sunt pe euro 3 si altele euro 4, fiind fabricate in acelasi an am tras concluzia ca acel gpl pus ii da un avantaj gen trece de la euro 3 la euro 4 ,sper sa ma fac inteles de data aceasta. Multumesc de link-uri , foarte utile
  13. Am cautat in Romania si tot ce am gasit erau euro 3 , am dat un ochi si prin Germania si am vazut ca sunt si euro 4 (din acelasi an ) dar aveau si gpl pe ele , nu stiam de diferenta de motorizari si din cauza asta mi-a picat fisa stramb . Abia ce am inceput sa ma documentez despre masina asta , promit ca invat repede
  14. Sper ca am postat unde trebuie . Am vazut pe autovit cateva masini 318 an fabricatie 2000/2001 cu gpl euro 4 , iar in Romania "aceleasi" masini cu gpl dar euro 3 , dilema mea este : daca imi iau una cu gpl postata pe mobile.de ca fiind euro 4 , in Romania cum sta treaba va ramane euro 4 sau cade la euro 3 ? Diferenta de cost in functie de noua taxa este de 1000 euro ( bani pe care prefer sa imi ramana in buzunar , eventual sa ii invstesc in masina ) . Stiu ca pare retardata nelamurirea mea dar Romania e plina de surprize
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.