Jump to content

black_emu

Members
  • Posts

    100
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    SP,IT,RO TARGOVISTE

Previous Fields

  • Masina
    e90 320 D,E87 118d

black_emu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Mie la seria 1(e87) cand comutatorul este in partea stanga functioneaza(se lasa oglinda in jos ) ,cand este in partea dreapta ramane in aceeasi pozitie care este setata,toate acestea bineinteles in marsarier. Cat despre senzori incepe prin a verifica intai sigurantele (stiam care la numar mai exact dar nu imi aduc aminte acum) sau chiar modulul parktronic care se afla in partea drepta in portbagaj dar trebuie sa scoti acea parte a tapiseriei (nu e greu de demontat) sunt clipuri pe you tube . vezi sa nu fie apa acolo (foarte des intalnit la aceste modele).
  2. black_emu

    PDC e87

    Cei care detin inpa stiti daca e ok acest kit/model pentru a putea coda modulul pdc la e87 (2006)? Multumesc
  3. Foarte posibil,dar de pornit a pornit perfect ,in schimb la E90 cand am avut probleme cu bateria abia mai pornea sau nu o mai porneam decat cu cabluri .
  4. Diagnoza o fost facuta cu GUTMANN (by HELLA) profesionala model 2016 avea o saptamana de cand o cumparase,bateria o banuiesc si eu la fel si mecanicul ,azi am facut peste 50km si totul ok . E foarte posibil ca bateria sa se fi descarcat putin dupa ce am tot tinut-o cu contactul pus(nu pornita) desi am verificat daca alternatorul incarca si totul pare ok posibila scadere de tensiune temporara a bateriei a generat acele erori(aceasta fiind concluzia la care eu am ajuns) Azi am sunat la service si i-am povestit ca masina nu mai prezinta niciun simptom ,la care mi/a spus sa revin doar daca revine din nou problema si ca e foarte posibibil sa fie doar de la pierdere temporara de tensiune a bateriei (care pare ok ,acel simbol ce reprezinta starea sa este verde dar oricum o tin sub spravegere atenta pentru ca pare originala BMW iar la urmatoarea vizita la service am sa ii fac o diagnoza sa vad de cate ori a fost schimbata sau daca a fost schimbata). .Multumesc tuturor pentru sfaturi/indrumari . O seara buna..
  5. Am facut diagnoza(vezi poze atasate cu rezultatul) si da este o problema electrica care cel putin azi nu a mai dat nici o eroare in 20 de km parcursi.Ieri nu stiu daca are legatura dar am schimbat becurile de la angel eyes cu altele pe led(canbus/error free) si am tinut-o cu contactul pus si xenonul plus ceilalti consumatori casetofonul/navi,etc in functiune tinp de 20min si cred ca deasemenea bateria a suferit putin si in consecinta a generat acele avarii de la pierderea tensiunii desi de pornit a pornit perfect si abia dupa 10 km a dat avariile respective..
  6. Salut,chiar am avut problema aceasta ,am schimbat modulul PDC dar inca nu am apucat sa il codific pe masina (treaba e ca l-am montat pe masina cu o luna si ceva in urma) ,de ce mi-ar da tocmai acum erorile astea si nu de la bun inceput/montare??Din ce m-am mai documentat poate fi si de la baterie dar inca nu am certitudinea aceasta,ramane de verificat...
  7. Salut ,astazi dupa ce am iesit de la servici conducand spre casa dupa vre-o 10 km de mers mi s-au aprans in bord urmatoarele avertizari insotite de semnalul acustic iar acele de la turometru si vitozometru oscilau(cobarau si urcau intre 0 si viteza care o aveam respectiv 40km/h,am tras pe drepta si am inspectat cureaua acesorii vazand ca este o problema electrica dar totul pare in regula . M-am dus repede la service-ul de la coltul strazii desi fiind aproape ora inchiderii a facut o diagnoza rapida dar fara a imi spune ceva concret despre ce ar putea fi ,a ramas ca revin maine pentru o cercetare mai amanuntita.A sters erorile dar dupa ce am plecat in prima suta de metri iar au aparut intai in engleza iar dupa in germana totul se auto reseta ,gradele imi apareau in fahreheit,pe display/ul climei imi afisa 66g presupun ca la fel in fahrenhei ,am oprit din nou am scos cheia din contact /slot si din nou am pornit si curios ca pana acasa (6 km) nu a mai aparut nici-o eroare totul revenise la normal ca si cum nimic nu se intamplase.Atasez si niste poze cu codurile de avari (sunt in spaniola dar cred ca se intelege/deduce)si ce am apucat sa fac in mers (scuze pentru calitate dar au fost facute repede )pentru ca avaria aparea si disparea la 2/3 secunde. A mai patit cineva asa,de la ce potae fi?? Masina in cauza BMW serie 1 e87 ,118d 2006
  8. Multumesc pentru link SKW,acum pot folosi si eu navi (nu aveam dvd navi deloc) .Am facut dvd (business 2015 ccc) si l-am probat ,totul functioneaza perfect. Mai ramane sa activez 2d view..daca se poate pe seria 1 2006.... O seara buna tuturor.
  9. black_emu

    PDC e87

    Multumesc pentru raspuns SKW,intentionez sa cumpar o interfata inpa pentru a recodifica eu insumi modulul achizitionat dar nu stiu exact care m-i s-ar potrivi pentru seria 1(e87) 2006 si ce soft/uri sa contina mai exact...Daca iti poti face timp pentru o indrumare ,sfat ..raman recunoscator. Multumesc anticipat BMW K + DCAN USB modificat - produs nou. - 1996 - 2010 E34 E36 E38 E39 E46 E53 E60 E61 E65 E66 E67 E68 E83 E87 E90 E91 E92 E93 E70 R56 Ediabas INPA DIS : Modificat USB BMW DCAN - produs nou. - BMW diagnostic complet 1996 - 2010 - OBD OBD2 INPA Ediabas NCSexpert DIS SSS ProgmanToate modelele acceptate: E34, E36, E38, E46, E39, E53, E60, E61, E65, E66, E67, E68, E83, E87, E90, E91, E92, E93, E70, R56Vă rugăm să rețineți că este posibil pentru a avea acces noul F-Series BMW cu acest scop DCAN citirea codului de interfață. Noua versiune a software-ului este tot ceea ce este necesar. Aceasta interfata intentionez sa o cumpar . Este ok pentru ce intentionez sa fac cu ea,adica sa pot recodifica modulul PDC ?
  10. black_emu

    PDC e87

    Salut, de carand am achizitionat un bmw e87 118d 2006 cu pdc(spate) initial am crezut ca are vre-un senzor defect dar ajuns acasa din germania a treia zi am constatat la o cercetare mai amanuntita ca ii lipsea complet modulul PDC,erau doar cei doi conectori iar modulul 'lipsa' si bineinteles ceva apa in acel loc unde ar fi trebuit sa stea modulul. In fine ,am cumparat un modul PDC (doar spate)de la un e91 dar care coincide cu una din seriile care mi s-ar potrivi ,l-am montat dar tot imi da avarie PDC desi acum imi afiseaza imaginea cu masina/senzorii cind bag in marsarier chestie care pana sa montez modulul nu imi afisa nimic ,la diagnoza imi aparea ca am defect senzorul stanga ,l-am schimbat dar la fel imi da aceeasi eroare(am probat senzorii toti si 'palpaie/ticaiesc' toti) ,oare TREBUIE CODIFICAT acest modul sa poata functiona corect ??
  11. Gata , s-a rezolvat ! Am putut resofta FRM-UL pana la urma fara a fi nevoie sa il schimb asa cum mi-au recomandat majoritatea . Totul functioneaza ok acum. Imi mai ramane sa gasesc un cd/dvd pentru navi ca nu il avea. O zi buna tuturor.
  12. Salut ,am fost pe la vre-o 5 service-uri 1 bmw,2 bosch car si vre-o doua unde credeam ca poate se vor descurca dar continui sa am aceiasi problema cu xenonul ,toti imi indica sa schimb modulul de lumini(FRM) ca nu il pot resofta si ca inca imi apare ca am scurtcircuit la acel far (desi eu l-am probat fizic si functioneaza perfect in cealalta parte adica cel din dreapta (cel *avariat*) montat cu totul in partea stanga si functioneaza perfect.Nu mai stiu ce sa ii mai fac ,oare chiar nu se poate resofta FRM-UL acesta sau chiar acel scurt circuit este din/in el?
  13. Cu ce tip/model de diagnoza as putea resofta acest modul FRM ?
  14. Azi am fost si la reperezentanta bmw in speranta ca voi rezolva dar acelasi rezultat NU SE POATE(ORI NU STIE) raspunsul lor a fost ca modulul FRM a adunat mai mult de 50 de erori la farul/balastul respectiv si pentru motive de siguranta a oprit alimentarea definitiva a xenonului iar ca rezolvare ma pune sa schimb modulul FRM.Oare CHIAR NU SE POATE resofta acest modul?
  15. Salut si multumesc pentru raspuns,bineinteles ca primul lucru a fost sa verific becul facand schimb intre ele pentru a nu exista dubii si era perfect functional. Astazi am fost la service-ul unui amic unde fac de obicei intretinerea si la celelalte masini din familie si am facut urmatoarele :demontat faruri complet(cu aceasta ocazie am reparat si clema a unuia care era rupta si am l-e am montat invers pentru a le testa si constat cu stupoare ca cel din dreapta(cel care nu functiona) montat in stanga functiona perfect,dupa am facut o diagnoza -cu urmatoarea eroare 40124 (in FRM) aparatul folosit GUTMAN,Oare sa fie acea chestie cu stocarea a mai mult de 50 de erori la acel far/balast sa ii 'taie' alimentarea ?Mentionez ca asa am cumparat-o si nu stiu de cand era cu aceasta avarie,de cate ori o fi fost pornita/oprita pentru a sti cumulul stocat de avarii IAR daca asa este ce se poate face in acest caz, cum pot Debloca /Activa din nou alimentarea? Am incercat cu diagnoza GUTMAN si fara rezultat.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.