Jump to content

rapazitul

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    nu am masina

rapazitul's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Asadar se poate. Nu trebuie sa fie pe verticala.
  2. Uleiul are culoarea aia, daca s-a complectat cu un alt tip. Adica a fost bagat 5W30 si s-a complectat cu 5W40. In cazul tau, ceea ce ai vazut acolo era spuma foarte densa, produsa de reactiile chimice dintre cele 2 tipuri de ulei. In 3 pistoane trebuie sa vibreze si sa nu traga. Mersul in 3 pistoane are multe cauze: bujie dusa; injector infundat; trage aer fals...etc. Daca se opreste in mers, cel mai probabil e senzorul de arbore dus. Costa cca 150 lei. Becul de la apa, adica trecea acul pe rosu, sau radiatorul. Daca se aprindea becul cu radiatorul: se poate sa ai fisurat vasul de expasiune; trebuie sa scoata aburi de sub capota cand se incinge. SA NU COMPLECTEZI CU APA RECE. ASTEPTI SA SE RACEASCA APOI COMPLECTEZI CU APA DISTILATA PANA LA PRIMUL SERVICE. Uite-te sa nu pishe ulei pe la capacul de culbutori (cu precadere in spatele motorului). Ulei putin inseamna ex-proprietar femeie, sau inconstient.
  3. Neata! La fel si la mine...cum am umblat la volanta, cum mi-a aparut problema. La mine a fost vorba de senzorul de arbore. De pornit o puteam porni, dar in mers sau la relanti se oprea pur si simplu. Era sa si fac accident intr-un giratoriu din cauza asta. l-am schimbat acum totul merge ok. Apropo...Trebuie sa iasa la tester eroarea. Asadar, pune-o pe tester si uite-te.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.