Uleiul are culoarea aia, daca s-a complectat cu un alt tip. Adica a fost bagat 5W30 si s-a complectat cu 5W40. In cazul tau, ceea ce ai vazut acolo era spuma foarte densa, produsa de reactiile chimice dintre cele 2 tipuri de ulei. In 3 pistoane trebuie sa vibreze si sa nu traga. Mersul in 3 pistoane are multe cauze: bujie dusa; injector infundat; trage aer fals...etc. Daca se opreste in mers, cel mai probabil e senzorul de arbore dus. Costa cca 150 lei. Becul de la apa, adica trecea acul pe rosu, sau radiatorul. Daca se aprindea becul cu radiatorul: se poate sa ai fisurat vasul de expasiune; trebuie sa scoata aburi de sub capota cand se incinge. SA NU COMPLECTEZI CU APA RECE. ASTEPTI SA SE RACEASCA APOI COMPLECTEZI CU APA DISTILATA PANA LA PRIMUL SERVICE. Uite-te sa nu pishe ulei pe la capacul de culbutori (cu precadere in spatele motorului). Ulei putin inseamna ex-proprietar femeie, sau inconstient.