Jump to content

catalindinuion

Members
  • Posts

    13
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Brasov

Previous Fields

  • Masina
    BMW E36 - 318i, Sedan ,1992

catalindinuion's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

9

Reputation

  1. Ar fi bine sa-l schimbi. La mine e o solutie de moment bypass-ul. Caut sa iau un ecu, ews si chip sa le schimb pe toate 3 (sunt imperecheate). Sunt din Brasov. Ne vedem cu cea mai mare placere.
  2. De bypass s-a ocupat un amic de-al meu care a trimis ews, chipul din cheie si coronita la cineva din Bucuresti. Nu stiu exact ce a facut individul (mi-a zis ca a schimbat nu stiu ce chip din ews) dar cand le-am montat inapoi a mers.
  3. Multumesc frumos! M-am decis sa nu mai folosesc masina pe parcursul iernilor si momentan sunt axat sa strang bani iarna asta si in primavara sa schimb absolut toate articulatiile de sub ea. Sunt setat sa fac motorul sa functioneze in parametrii lui, asa cum functiona dupa rodaj. Ma pregatesc psihic ) sa iau regulator relanti, debitmetru, sonda lamda, vasc, termocupla, clapeta acceleratie, toti senzorii de pe motor, bobina de inductie ...toate noi ...sa stiu o treaba. Bag niste bani acum si pe urma 100.000 km nu mai am treaba cu piesele astea. Luna viitoare voi schimba tot traseul de evacuare cu unul custom din inox. Problema ar fi aparut in momentul in care am schimbat motorul ...traseul de evacuare de 1.8 IS este articulat diferit fata de cel de 1.8 m40 si nu calca corect pe traseul din sasiu. Din acesta cauza traseul de evacuare este mai jos decat pragul iar asta nu-mi permite sa mai cobor masina ..cum as vrea eu. Vreau sa o las mai jos macar inca 3 cm pe fata si 5 cm pe spate.
  4. Va salut din nou! A trecut un an de cand am postat noutati legate de masina. S-au intamplat multe intre timp ..si bune si mai putin bune. Intr-un final a trebuit sa schimb motorul din fabrica 1.8 m40 pe curea si am decis sa merg pe 1.8 IS m44 (1.9 benzina). Se simte o diferenta destul de mare intre cele doua motoare. Sincer sunt multumit de alegerea mea, 1.8 is m44 e ca un mini 6 cilindrii Singurele probleme intalnite dupa swap au fost legate de ews care s-a prajit dupa ce am ramas fara baterie si pe urma a trebuit sa-i fac bypass. Dupa o pauza de jumatate de an, timp in care nu am mers cu masina din cauza problemei de ews, am schimbat suspensiile reglabile pe duritate cu altele reglabile pe inaltime. Pot sa setez acum drop-ul atat pe fata cat si pe spate. A urmat inlocuirea puntii spate de pe tamburi cu una pe discuri, alte conducte de frana, suruburi excentrice, discuri noi fata spate si placute noi fata spate. Dupa ce am ridicat-o pe elevator observai ca trebuiesc schimbate si flansa cardan, tampoane cutie, ulei diferential, ulei cutie si alte mizilicuri. Si acum la partea de estetica... Am schimbat farurile cu altele oem la care am pastrat sticlele intermediare. Am pus un eleron LTW din plastic (pe care l-am fixat cu suruburi direct in haion), am schimbat haionul (care ruginea non stop; a fost un chin sa mut instalatia electrica de pe unul pe celalalt fara sa tai fire). Apoi mi-am zis ca ar fi bine sa asortez un pic masina si am schimbat stopurile si semnalizarile (care erau albe) cu cele pe portocaliu si rosu. Aveam eu un fetish ca pe masina rosie merg mai bine elemente portocalii decat albe. Dupa inca o pauza am decis sa vopsesc toata masina. Am mers pe aceeasi culoare ca cea de fabrica, si adica Brilliantrot (vopsea cu lac) si am vopsit-o pe Sonia (asa cum ii zic eu). Am mers personal sa dau toate piesele jos pentru vopsire pentru ca sincer nu mai am incredere in mesterii din zilele noastre. Pe partea de tinichigerie n-au fost probleme, doar cateva iregularitati pe liniile caroseriei. Daca tot am vopsit masina, am vopsit si etrierii in Bavaria Blue (vopseaua din sigla BMW) cu vopsea termorezistenta si lacuita. Au iesit de vis! Initial am avut sa pun set de jante Motorsport DS1 17 inch 7.5J toate 4, et 40, foarte usoare si rezistente, pe care sa le fac aurii. Dupa ce le-am achizitonat (direct sablate) am realizat ca erau sablate prea dur si exista o posibilitate foarte mare sa iasa vopseaua cu o textura de coaja de portocala ...asa ca am renuntat la ele. Am pus intre timp alte jante Motorsport care vor sta pe masina pana am toti banii sa pot lua un set de BBS RC 090. La interior am pus panourile termoizolante si am schimbat panourile de usi cu altele de individual din piele naturala. M-am pacalit cu aceste panouri ...adica sunt ok, au toate prinderile pe ele dar vanzatorul nu a mentionat doua aspecte: 1. ca erau de touring (astfel panourile din spate au colturile un pic mai scurte decat cele de sedan. au picat totusi perfect dar a ramas un spatiu gol pana in capatul coltului) si 2. ca initial au fost gri si le-a vopsit el repede cu spray-ul ca sa mi le vanda mie, ca eu aveam nevoie de panouri negre. Asadar iar imi caut panouri de usi ) Si poze cu rezultatul final
  5. Salut, In randurile de mai jos va prezint si sedanul meu, e36 din 1992. Am luat aceasta masina absolut de la zero. Adusa din Germania, sunt primul proprietar in Romania, fara incident. A venit din fabrica cu aproape 0 optiuni si motor 1.8 m40 pe curea. In decursul unui an am schimbat radical atat aspectul cat si partea tehnica a masinii la care inca mai lucrez. Vesnic nemultumit din fire ...presimt ca masina va suferi si alte transformari. Pana acum am reusit sa pun: Bara fata M Grila Luxury Praguri M Lip GT Splittere Bandouri M Semnale M Eleron tip e46 Pleoapa Luneta Rieger Jante 17 originale M3 Interior recaro hurricane Plafon M Fete de usi Cotiera Elemente de interior M Faruri cu lupa Bosch + angel eyes Proiectoare Tunele de aer Motor 1.9 IS Class II Suspensie sport Koni reglabila pe duritate Evacuare finala DragR Evacuare intermediara / serpi EWS Sistem audio JVC Inca lucrez sa pun clima, geamuri electrice, triplele, distantiere lip gt, triunghiurile de vant, discuri sport, diferential autoblocant si altele. Cu putin ajutor, rabdare si bani sper sa ajung intr-un final sa zic: Sunt multumit! )
  6. Problem solved. Am cumparat adaptoare. Se poate inchide
  7. De curand am luat doua difuzoare sony 6x9 si as vrea sa schimb difuzoarele vechi de pe spate la al meu e36 sedan. Ma gandeam sa tai decupez in polita (care nu stiu din ce material este dar cred ca merge la cuter) dar m-am uitat atent si am vazut ca sub polita e structura de metal. Oare este destul loc intre polita si placa de metal incat sa incapa magentul difuzorului? Sincer n-as vrea sa stau sa tai cu flexul prin masina ca sa pun doua difuzoare. Rog colegii care si-au montat difuzoare 6 x 9 pe spate (fara adaptoare) sa ma ajute cu informatii.
  8. Se poate cumva sa fie de fapt probleme la evacuare si nu la pompa de benzina? Cum pot sa testez daca evacuarea functioneaza corect?
  9. Salutare, Am un 318i,1992, iar acum cateva zile am ramas fara strop de benzina de mi s-a oprit motorul exact cand am intrat sa alimentez la pompa. Tot drumul pana la benzinarie masina a trepidat urat si simteam ca motorul nu mai trage (in plus se auzeau zgomote neplacute pe evacuare). In fine ...am alimentat si acum masina merge in suturi. Am mers cu ea, i-am dat in gura sa traga ca lumea benzina pe circuit, am curatat bujiile si acum pe la 2000 rpm tot merge in suturi. Daca o accelerez isi mai revine dar cum o las un pic si accelerez din nou ...iar merge sacadat. Faza e ca si la relanti imi tremura motorul. Sta un pic ...scade apoi iar urca ...dar nu cu mult. Simt ca vrea sa traga benzina si nu poate. Mentionez ca am schimbat filtrul de benzina cu o luna inainte de acest incident. Ce sa fie de vina? Sa fie pompa de benzina sau mai trebuie sa merg un pic mai mult cu ea pana isi revine?
  10. Salutare, Revin cu inca o intrebare: se poate sa montez pe un e36 (1992, 318, sedan) jante de 16 sau 17"? Banuiesc ca intre roata de 15" si cea de 17" nu ar trebui sa fie diferenta in diametru (pe 15" e janta mai mica si anvelopa mai mare / pe 17" e janta mai mare / anvelopa mai mica)? Momentan am pe masina jante aliaj style 13 de 15" iar dimensiunile rotilor sunt 205/60/15 si as vrea sa merg pe niste bbs-uri de 16" sau chiar 17". Multumesc anticipat!
  11. Nu am aer conditionat pe ea :| Exista vreo procedura de testare a senzorilor de temperatura / termostat? Adica sa o puna pe computer ca sa nu iau la mana toate piesele in culpa si sa vad ca problema e din alta parte.
  12. Ventilatorul pare in regula. M-am tot uitat la el si nu parea sa aiba ceva
  13. Salutare, Am o mica problema legata de temperatura apei din instalatia de racire. Vara trecuta stateam la o coada infernala cand am constatat ca temperatura a urcat cu inca un segment peste jumatate foarte aproape de rosu. Am tras masina in parcare, am asteptat sa se raceasca motorul si am completat cu apa. De atunci mi-a mai urcat temperatura la apa doar de 2 ori ...de obice cand stau pe loc, cu motorul pornit. Nu se intampla tot timpul. De atunci a trecut ceva timp si acum iar s-a ridicat temperatura la apa. Are cineva idee de la ce poate se fie si ce ar trebui sa-i fac? Sunt nou pe forum, daca astfel de probleme au mai fost postate, imi cer scuze pentru repost. Multumesc anticipat!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.