Jump to content

greg

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    FALTICENI,SUCEAVA

Previous Fields

  • Masina
    bmw 318i e 36 1997

greg's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. greg

    Bmw 318I E36

    regulatorul de presiune in rampa se poate verifica,cum pot sa-mi dau seama daca e pe duca? merci :bye:
  2. greg

    Bmw 318I E36

    hai noroc!masina este un bmw 318i e36 "97 iar problema sta in felul urmator:de cind a venit frigul cind vreau sa pornesc masina ,dimineata, se fisticeste,parca nu ii vine benzina,parca i-o da <cu portia >. chestia asta cu fisticeala dureaza cam 4- 5 sec dar dupa aia porneste(deci la prima cheie)dupa ce o las 1 minut la relanti opresc si pornesc din nou si o ia fara probleme! mentionez ca se intimpla <minunea> asta numai cind pornesc prima oara motorul dimineata +frig.am bujii noi,baterie buna, nu stiu care ar fi cauza,sa fie presiunea in rampa prea mica? poate stie cineva! sanatate!
  3. al meu este aplicat pe galerie. se poate desface sa vad ce e in interior?
  4. salutari! este normal sa se opreasca motorul daca scot mufa de la REGULATORUL DE RELANTI? merci!
  5. greg

    Bmw 318I E36

    merci ,m-am linistit!
  6. greg

    bmw x5 3.0i

    am uitat sa specific,dacaiau x5 il tin inmatriculat pe olanda(muncesc acolo)si taxele la benzina sint mai mici ca la diesel!
  7. greg

    Bmw 318I E36

    salutari tuturor! am o nedumerire: este normal ca presiunea in rampa sa scada daca nu pornesc masina 1-2 zile? Am un ventil acolo (asa au toate? ca la roata!) am incercat acum citeva zile cu o sirma ,am apasat ventilul si a iesit benzina cu presiune ,dupa doua zile(nepornita deloc)am incercat din nou dar nu a mai iesit nimic! este normal sa se piarda presiunea? rog niste pareri! multumesc.
  8. salutare! acum 1 ora am curatat regulatorul de relanti si am obs ce are o fisura mica pe lungime ! i-am facut si o proba: am obturat unul din orificii cu degetul si am suflat pe celalalt orif si iesea prin fisura aia degresantul pe care l-am folosit la curatare. mentionez ca am relantiul oscilant(citeodata) dar NUMAI in timpul frinarii cu ambreajul calcat! oare fisura aia sa fie un motiv ol oscilarii relantiului? astept pareri, merci!!!!
  9. greg

    bmw x5 3.0i

    Doresc sa-mi achizitionez in vitorul apropiat un x5 din Olanda(autoscout24.nl)motorizare3.0i manual.am gasit multe la 9-10000e cu 200000km,intrebarea este ,se merita banii astia,la ce probleme sa ma astept? vreau sa fie cu cutie manuala,zic eu ca nu sint asa sensibile ca cele automate.astept pareri,multumesc!!
  10. greg

    bmw 318i e36

    salutare fratilor ,intervin din nou cu unele mici probleme(sper),am schimbat ambreajul la ,,motanelul'' meu acu 3 luni in olanda(acolo lucrez o mare parte din an) si dupa aceea am observat ca imi intra destul de greu in treapta a 2a,treb sa o fortez un pic (am schimbat si uleiul in cutie, tot acolo).am fost la un amic care e mecanic si i-a aerisit tot sistemul dar tot degeaba.inainte de a schimba ambreajul nu aveam problema asta,poate sa confruntat si alcineva de pe forum cu chestia asta! merci!bmw forever!!
  11. greg

    bmw 318i e 36

    stiu care e valva pcv ca am curatat-o de 3 ori pina acum dar sint confuz de unde vine zgomotul ,daca e de la chestia aia cu clapeta de ce face asa? aaa m-am apropiat cit am putut cu urechea de valva pcv si am accelerat un pic motorul si inclin sa cred ca de acolo vine zgomotul ala ,treaba e ca se transmite pe tot traseul si de asta ma duce in eroare.poate treb sa schimb valva pcv
  12. salutare azi dim. am pornit masina si am ascultat mai cu atentie zgomotele ce vin din zona valvei pcv sau chestia aia de sub valva care are si ea o clapeta ca de acceleratie,se aude un zumzet ceva o ciriiala nici nu stiu exact cum sa descriu,va intreb daca e normal sa se auda vreun zgomot de la valva pcv.merci
  13. greg

    bmw 318i e 36

    salutare tuturor membrilor ,sint nou pe acest forum si bineinteles ca sint un mare fan bmw!! am o mica problema cu pisicuta mea 318i e36 1997,cind vreau sa opresc la semafor,de ex.,si frinez cu ambreajul calcat scade turometrul aprox.la 400,prima linie dupa 0,motorul trepideaza max 1 sec.dupa care revine la turatia de relanti normala,deci chestia asta se intimpla numai in sarcina!!! am schimbat bujiile(cele mai bune cred) filtre,am verificat valva pcv,debitmetrul aer ,totul ok ,ambreajul are 4 luni de cind l-am schimbat,nu stiu ce ar putea fi!! daca cineva sa mai confruntat cu aceasi situatie il rog sa-mi dea ceva sfaturi,multumesc anticipat!!!!
  14. SALUTARE TUTUROR MEMBRILOR!SINT NOU VENIT AICI SI SPER SA POSTEZ UNDE TREBUIE.AM O MICA PROBLEMA CU MASINA,UN BMW 318I E 36 1997.IN TIMPUL MERSULUI, SPRE EX.CIND MA APROPII DE UN SEMAFOR SI FRINEZ CALCIND SI AMBREAJUL IMI SCADE TURATIA LA 400 TURE CRED,E LA PRIMA LINIE DUPA 0,BINEINTELES CA IMI TREPIDEZA MOTORUL (NU SE OPRESTE)CAM MAX 1 SEC.DUPA CARE ISI REVINE LA RELANTIUL NORMAL,DECI SE INTIMPLA NUMAI IN SARCINA!!.PRECIZEZ CA AM SCHIMBAT BUJIIL(CELE MAI BUNE ),FILTRE,AM VERIF VALVA PCV,DEBITMETRUL AER,TOATE OK ,POATE SA MAI CONFRUNTAT CINEVA DE AICI CU PROBLEMA ASTA SI POATE SA MA AJUTE SI PE MINE.AM SCHIBAT SI AMBREAJUL.MULTUMESC ANTICIPAT!!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.