Jump to content

adiexe

Members
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw e36

adiexe's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. salut,am un bmw seria 3,motor 2000i, din 95. si nu inteleg un fenomen ,in mers se aude un zgomot-huruit la roata stanga fata,in oras e putin sesizabil dar la drum lung se aude tare, am fost la mecanic si mi-a spus ca e rulmentul si ca trebuie schimbat cu tot cu butuc,dar eu nu sunt convins ca e rulmentul deoarece zgomotul produs e intrerupt ,nu e unul constant ,ca si cum ar atinge ceva la o anumita rotatie a rotii ,eu am dat roata jos si am verificat discul ,nu e ovalizat ,nu am nici o petricica prinsa,si nici nu atinge nicaeri ,dar la fel cand invart roata cu mana se aude zgomotul la un punct al la rotatie. aceiasi problema am avuto la un 316 ,numai ca se auzea si mai tare,dar am dat masina asa.daca cineva a mai intalnit problema ,astept pareri.ms
  2. salut ,exact aceiasi problema am si eu pe un 320 nonvanos ,zici ca din cei 150 cp ,mai mult de jumate sunt la pascut ,eu am avut un 316i ,si cand am schimbat-o cu asta ,am observat imediat diferennta de accelerare si ca pleca greu pana in 2000 de ture ,dar am zis ca asa o fi motorul asta,si am incercat si faza cu debitmetru ,am scos mufa in timp ce motorul era pornit si nu am observat nici o diferenta ,deci in principiu debitmetru ar fi de vina ,cat de consum, la fel ,7.5 in exterior ,iar in oras sare de 15 la suta ,prea mult cred eu.asteptam sugestii
  3. salut,am si eu o problema banuiesc ca tot cu termostatul dar astept si alte sugestii,motorul este 20 benzina 150cp.,la mine problema e ca atunci cand plec la drum se ridica apa si da caldura normal ,dar dupa 15-20 km ,cade acul la apa pe albastru si baga aer rece.si asta in mers ,cand opresc motorul acul se ridica iar la 90 si iar am caldura o perioada pana o ia de la capat.astept sfaturi.
  4. gata ,am rezolvat cu oscilatiile la relanti,am schimbat masina.am luat una cu motor 2000 benzina .150cp.si motorul merge ok.nu mai am bataie de cap.
  5. incearca sa cureti regulatoru de relanti,poate fi si asta o cauza .eu am curatat sonda lambda cu decarbusol ,debitmetru nu era ,l-am verificat ,si am curatat oarecum si regulatorul ,merge mai bine ,dar mai am si eu oscilatiile uneori ,dar trage mai bine ,totusi eu am schimbat si toba finala ,care cred ca era cam infundata.am pus una sport. ridica mnasina pe rampa ,si pulverizeaza o solutie pe mufa lasa cateva minute si apoi se va desuruba,e intepebita de la mizerie,praf si altele ,eu asa am facut ,am pulverizat solutie de dters geamurile,mi-a fost la indemana si a mers.problema mai mare e daca va trebui sa dai sonda jos ,e mult mai greu,eu am demontato la cald cu autogenul ,altfel nu se poate,si risti sa o strici.
  6. salut ,ma bag si eu in seama ca am aceiasi problema ,dar spuneti si mie care e mufa de la regulator relanti,daca se poate o poza ar fi si mai bine ,ca vreau sa incerc si eu asta.
  7. revin,tot nu am rezolvat,am gasit ub site in care spune ca sonda lambda se curata cu decarbusol,si cu nu stiu ce diluant,tinuta 3 zile in acest lichid.asa am procedat ,am montat sonda pe masina ,a mai oscilat relantiul de 2 ori cat am mers prin oras.dar am facut un drum de 300 km ,si a luat-o de la capat cu oscilatiile ,nu mereu .sa fie oare ca nu am schimbat sonda cu una noua?ori o fi altceva?vad din ce in ce mai des ca oscilatiile pot fi si de la senzorul axului cu came.ce credeti?
  8. dap.am deconectat mufa de la sonda lambda si am pornit motorul si nu mai oscila relantiul ,doar mici variatii uneori ,apropae insesizabile, am montat mufa inapoi si aluato de la capat cu oscilatiile.sigur e lambda acum.
  9. si mufa vine tot sub masina ,nu?adica eu asa am vazut.o sa incerc si asta.
  10. imi permit sa deschid un nou topic,sper ca nu deranjez pe nimeni.am un bmw 318 i din 1995. 85 kw. acum cateva luni a inceput sa oscileze relantiul,acum mai nou dupa ce motorul este cald ,adika daca fac un drum mai lung si o scot din viteza mi se opreste motorul in mers.prin oras daca nu fac drumuri lungi nu se opreste dar e pe aproape,iar relantiul nu oscileaza mereu.mentionez ca am scos mufa de la debitmetru de aer si merge mai rau ,deci nu e debitmetru.am duso la tester si mi-a dat' regulator sonda lambda',mecanicul zicea ca se poate curata prima oara,am uracat masina pe elevator si am vazut unde e pozitionata sonda lambda ,si nu are nimic de cuaratat,de fapt alt mecanik mi-a spus ca trebuie schimbata ,si ca nu ai cum sa o cureti si ca se da foarte greu jos lucru adevarat ca eu am incercat sa o desfac de pe partea de pe evacuare si nu am reusit ,parca e sudata.acum astept un sfat de la cine se pricepe ori cine s-a mai confruntat cu problema asta care din ce am auzit e frecventa la modelele astea de bmw.
  11. salut ,nu am rezolvat nimik ,am pus masina pe rampa si locul unde zicea mecanicul ca trebuie sa umblu ,e de fapt sonda lambda in sine ,intreband alt mecanik ,mi-a spus ca trebuie schimbata ,nu exista alte variante ,de curatare si altele.intradevar nu are nici un regulator cred ,doar ca asa da testeru ,si este sonda in sine defecta cred.
  12. va salut ,gata am dus masina la tester si mi-a dat o singura eroare;REGULATOR SONDA LAMBDA;,mecanicul zice ca se poate curata prima oara ,ori cel putin merita incercat ,mi-a zis ca se afla undeva pe sub motor pe la galerie pe unde iese evacuarea,acum ramane sa o urc pe rampa si sa vad eu ce rezolv ,si va anunt si pe voi .
  13. ok ,ms pentru ajutor,ma apuc sa verific.
  14. merci pt sfat gim ,probabil ca sta o sa fac.dar mai am o intrebare ,unde se afla regulatorul de relanti?macar sa-l desfac si sa-l curat sa fiu eu cu inima impacata ,si daca tot nu o rezolv ma duc la service dupa paste.dar pot fi si bujiile oare?au o pozitie rea si nu le poti desface asa usor.iar cu injectoarele nu stiu ,faza e ca ca acu vre-o luna am mers si cu 150 km/h. iar timpul de la 100 la 150 a fost foarte scurt ,chiar eram mirat de putere.ast raspuns.
  15. salut la toata lumea,am si eu un bmw318i din 95, si de cand am luat-o prin toamana imi oscila relantiul,ca si acum de altfel dar nu mereu ,dar alte probleme nu aveam ,dar de vre-o saptamana se plafoneaza in mers mai ales cand reduc in intersectii si apas pedala de acceleratie nu o ia din loc decat dupa cateva secunde de chin ,azi de exemplu a inceput sa ma claxoneze lumea in intersectie ,si la un moment dat am auzit ca si o bubuitura pe la motor,ceva de genu cum se aude la esapament cand da rateuri.mentionez ca am scos mufa de la debitmetru si masina face mai rau ,adica tremura toata, asta pe loc ,ca nu am avut curaj sa merg asa cu ea,caci din ce am citit daca e debitmetru ar trebui sa mearga motoru mai bine fara el, dar la mine nu e asa.astept sfaturi.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.