Jump to content

mihayyy2000

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 318 i E46

mihayyy2000's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Eu am schimbat debitmetrul si filtrul de aer si acum merge perfect. Check-ul nu s-a stins singur, l-am sters pe tester. De atunci am facut vreo 400 de km si nu mi s-a mai aprins decat la pornire si apoi s-a stins. Masina trage mult mai bine, nu mai face figuri la relanti.
  2. Am scos mufa de la debitmetru si am dat o tura. Masina nu mai mergea ca o besina si o luase razna... Am sa il schimb cat de repede...
  3. NU! mai nou nu imi mai joaca relantiul dar nu mai trage. Apas degeaba pe acceleratie in a 3-a si a 4-a. Se ridica greu de la 3000 la 4000 de turatii in mers. Cred ca e debitmetrul... Pe tester nu mi-l da insa l-am pus pe alta masina care il avea dus si tot rau mergea masina aia cu debitmetrul meu. Am sa il schimb si pe asta. La cate cheltuieli am avut, un debitmetru e nimica toata.
  4. Si eu tot cu probleme asemanatoare. M43-318i. Check engine aprins. Piese: senzor ax came, valva disa, valva pcv (era dusa si tragea aer fals) (nu mai zic bujii si filtre). La inlocuirea primelor 2 piese mi s-a aprins iar check-ul dupa aprox 30 km. Dupa ce am pus pcv noua dupa vreo 150 km. Ma duc iar pe tester, iar o iau de la capat,alti bani, alta distractie... Dupa ce am schimbat pcv nu mai "joaca" relantiul. Daca as gasi pe cineva din Iasi cu probleme asemanatoare poate am reusi sa le rezolvam impreuna. (sau din imprejurimi)
  5. Si eu tot 318i. M43. Martorul check engine aprins, fluctuatii de relanti. Am schimbat valva disa si nu s-au rezolvat. Am schimbat supapa de recirculare gaze si nu mai fluctueaza insa s-a aprins iar check engine. Nu ii mai dau de capat... Nu gasesc pe cineva capabil in Iasi sa imi rezolve problema asta. Am sa o pun iar pe tester sa vad ce mai zice acum...
  6. Si eu am probleme cu "check engine". Am schimbat senzor ax came, valva disa, supapa de recirculare gaze. Dupa ce am schimbat ultima piesa nu mi s-a mai aprins imediat check engine, ci dupa vreo 150 km. Am sa merg sa o pun iar pe tester dar m-am saturat de bagat bani si sa nu ii dau de capat... La fel aveam si eu probleme cu relantiul dar s-au rezolvat dupa ce am schimbat supapa aia. Tragea aer fals. Acum nu mai "joaca" relantiul insa s-a aprins iar check engine.
  7. Am curatat regulatorul. Era mizerabil. Am pus-o iar pe tester si mi-a dat ca toate sunt in parametri. Am toba sparta si mi s-a sugerat sa o sudez... Am sa o sudez dupa care am sa sterg iar Check-ul sa vad ce mai zice dupa aia. Daca apare iar nu stiu ce sa ii mai fac. Intre timp imi apare asta in bord. Ce e?
  8. Intre timp am fost la un iesean care are aceeasi model/motorizare. Am luat debitmetrul de la el si l-am pus pe a mea (au acelasi cod). Nu i-am sters martorul check engine. Nu s-a intamplat absolut nimic. Mentionez ca atunci cand scot mufa de la debitmetru nu se intampla nimic. Am luat debitmetrul meu si l-am pus pe masina lui si nu ii dadea voie sa se tureze mai mult de 4000/rot pe min. Ce parere aveti? E debitmetrul? Oricum intentionez sa imi sterg eroarea si sa mai fac o data testul... Cred ca voi schimba si sonda lambda 2 dar nu sunt atat de sigur cu ce sa incep. Sau sa sterg eroarea si sa schimb si debitmetrul si valva pcv (de la colegul iesean) si sa vad cum decurge?
  9. Multumesc pentru sugestii! Am gasit pe cineva care are acelasi motor cu al meu in Iasi si am sa il rog frumos sa ma ajute un pic sa schimb niste piese pe ea... Sper sa ii dau de capat.
  10. Intre timp am gasit un furtun facut varza (cel care pleaca din capacul motorului). L-am inlocuit, si de atunci imi flutueaza si mai tare relantiul pana spre 500 de rotatii si tot mai des. Am pus-o pe tester si mi-a zis ca sonda 2 da valori foarte mici. Mi-a resetat check-ul si s-a aprins dupa cativa km. Ar fi util daca m-as intalni cu cineva care sa aiba masina ca a mea cu aceleasi probleme sa facem niste schimburi de piese intre noi poate ii dam de capat... Oricum vad ca este destul de putina lume pe aici care sa incerce sa si ajute cu adevarat pe cineva.
  11. Si la mine trage aer fals. Am sa verific si eu, merci de sfat. Ceea ce ma supara pe mine este martorul "check engine" care sta aprins. Am sa dau toate detaliile aici poate mai sunt cu problema mea. Cand am cumparat-o avea bateria descarcata. I-am zis sa imi puna baterie buna pe ea si a luat o baterie de pe un 5-ar. Are 80 Ah. Cred ca pentru motorul meu trebuie o baterie mai mica... (sa ma lamureasca si pe mine cineva) Mi s-a aprins check engine in bord. Am pus-o pe tester si mi-a dat 3 erori:1. "Senzor pozitie arbore cu came neplauzibil" 2. "Alimentare cu carburant scurcircuit plus" 3. "Rata de transformare catalizator neplauzibil". Mi-a zis mecanicul sa schimb senzorul ala, l-am schimbat si dupa cateva porniri/opriri s-a reaprins check-ul galben. Am dus-o din nou la tester si mi-a aparut doar eroarea 2. Dupa 2 saptamani am fost din nou la tester ca mai aveam niste treaba si mi-a aparut inca o eroare pe langa eroarea 2 : Sonda Lambda 1 Intrerupere. Mi-a zis sa ma duc la un electrician... Va rog sa ma lamuriti si pe mine!
  12. 318i an '99 am resetat azi manual. 25000 de km
  13. Salut! Am si eu un E46 318I 118 cai M43. Am si eu aceeasi problema. Imi fluctueaza relantiul dar nu asa de grav. La mine este si check-ul ala galben aprins. Am pus-o pe un tester Bosch si mi-a dat "Senzor pozitie arbore cu came neplauzibil". Am pus alt senzor "Febi", nu original, mi-a fost resetata eroarea si dupa cateva opriri, porniri s-a aprins din nou. Am schimbat si bujiile si se simte o schimbare in bine in functionarea motorului... Nici eu nu stiu ce sa fac insa nici nu ma gandesc sa ii schimb motorul cu totul. In cel mai rau caz merg cu el pana se face varza si abia apoi pun altul. (sunt din Iasi, am sa caut si eu pe cineva pe aici poate ma ajuta sa ii dau de capat)
  14. Sunt in proportie de 90% ca nu e de la garnituri. La schimbul trecut am pus garnituri noi si tot mi-a mancat ulei. Am sa pun din nou garnitura aia care se tot scoace si am sa urmaresc cum se manifesta. Miros de ulei si fum nu scoate...
  15. Va multumesc! Sincer ma gandeam ca trebuie sa ma apuc de schimbat cine stie ce prin motor... piese care nu sunt tocmai ieftine... Mi-a dat de gandit ca si dupa ce am schimbat garniturile alea si nu a mai dat pe dinafara, pentru ca as fi observat ca spalasem motorul, tot s-a consumat din ulei si mi s-a aprins martorul de la ulei. Dar daca spuneti ca 1 l la un schimb (10.000km cum il fac eu) de ulei nu e grav m-am mai linistit.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.