Jump to content

stefansp

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    520d

stefansp's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Multumesc pt raspuns!o sa ma interesez cat costa nou,ma gandesc ca un sh poate are aceeasi problema.trebuie programat cumva?sau il pui si gata?mersi!
  2. Salut !Ai idee unde este acest senzor,sau ceva poze ?Cum se schimba ?Face parte din pompa de injectie,ce trebuie desfacut pentru a ajunge la acesta ?Daca poti sa ne ajuti cu mai multe detalii,ar fi perfect !Multam si astept raspuns .
  3. Salut ! Zilele trecute am desfacut galeria de admisie si cu ocazia asta am schimbat si bujiile incandescente,deoarece erau toate arse si pornea din fericire si la -25 grade dar mai greu-numai din compresie . 3 dintre bujii s-au desfacut mai greu si am observat ca filetele erau sterse, a fost nevoie sa rectific filetul din _chiulasa_ si a mers perfect ca altfel trebuiea reductie si era mai complicat,am folosit si un dop pentru interiorul chiuloasei sa nu intre span etc... pt noile bujii NGK am folosit si o vaselina ceramica Febi rezistenta pana la 1400 grade, sper ca in viitor sa nu mai am problema cu desfacutul.Acum porneste perfect.Galeria am curatat-o prima oara cu o surubelnita lunga,apoi lasata la muiat in Decarbusolv in jur de 2 ore iar apoi am folosit o solutie de spalat motoare si clatit-o ff bine cu aparat cu presiune cu apa,apoi suflata cu aer. A iesit ca noua,am curatat si senzorul si canalul acestuia si tin sa precizez ca motorul acesta NU are galerie cu CLAPETE.Obligatoriu este sa schimbi si garniturile de etansare ale galeriei dar din pacate dura 5 zile pana le primeam si nu am avut timp ! dar in scurt timp le voi schimba.Se simte o diferenta de putere dar din pacate probema cu intreruptul persista!Ce am observat in cazul meu,ca face mai rau cand este frig afara.Cand este cald afara,mai putin.In curand fac revizia si schimb si filtrul epurator.Este de incercat si cu metabond in cazul in care este un injector...Se poate ca senzorul de temp exterioara sa dea influente cum mi-a spus cineva?Nu cred !Va tin la curent cu noutati. PS -nu stiu daca politica forumului permite afisarea nr de tel.Daca da cu placere.Anuntati-ma!
  4. Salut!am fost la test si nu a aparut absolut nimic,nici o eroare-nici in memorie,nimic!o sa incerc sa ii curat galeria de admisie si sa-i verific clapetele...si sa-i schimb filtrul epurator...incerc sa vad ce se intampla.va anunt,astept sfaturi,idei...merci!
  5. Nu am facut inca un test,pt ca trebuie programare si nu am avut timp,dar sper in aceste zile sa il fac si va anunt!Multumesc pt sfaturi.
  6. Salutare !! De curand max doua sapt. masina 520d e39 touring 282.000 km a inceput sa intrerupa in mers la viteza constanta, parca ai senzatia ca merge putin in salturi, iar cand iau piciorul de pe acceleratie si vreau sa accelerez din nou parca se inneaca timp de o secunda,doua si apoi merge normal cand accelerez mai puternic,daca merg tare, merge ,are putere dar cand incetinesc si merg constant la viteza mica merge iarasi in salturi,intrerupe,merge sacadat !Am schimbat filtrul de motorina si am curatat valva EGR pe care am gasit-o blocata si pe acolo murdar chiar foarte,vb si de galeria de admisie,dar masina merge la fel.Precizez ca masina nu scoate gram de fum nici negru nici alb numai ca dupa chestia asta nu se mai simte mirosul acela frumos(pt mine) de gaze ci unul de motor vechi fara catalizator si te inteapa rau mirosul parca de gaze nearse.Am verificat EGR-ul si acum functioneaza sigur.Masina este si a fost protejata adica nu ii dau la rece deloc nu depasesc 2000 rot. pana se incalzeste iar dupa ce merg tare nu o opresc imediat ci o las un minut,doua sa se raceasca turbo etc.de revizii si schimburi la timp nu se pune problema!Relantiul este ok.Motorul nu consuma ulei,max 700 ml la 15.000 km adica la schimb asta cand merg tare .Debitmetrul de aer a fost scimbat cand am adus masina din Germ si nu are mult,scimbat si remapat la A.Bavaria.deoarece nu tragea deloc Moarta pana sa il schimb (max 65.000km) deci nu stiu ce poate sa fie,am alimentat in ultimul timp cu top nordic si parca dupa asta a inceput sa faca urat sau poate este o coincidenta.Masina este 100% originala si in afara de problema mentionata este in stare ff buna! Multumesc si astept sfaturi va rog .
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.