Jump to content

airm

Members
  • Posts

    24
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW 525d xdrive F10 LCI

airm's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

4

Reputation

  1. Vand unitate navi NBT Evo Id 6 4GB RAM perfect functionala, suporta activare Carplay, are si cablu adaptor tensiune pentru montaj pe ecrane mai vechi de NBT si CIC inclusiv pe Bmw f10 (am avut-o montata pe BMW f10 lci 2 luni pana la repararea unitatii NBT originale a masinii) sau altele, nu are mufa GPS. Recomand si persoana pentru montaj si activare contracost daca e nevoie, multumesc. Se vinde doar unitatea navi nu si auxiliare precum ecran, controller etc. Pretul este 2450 lei. Mersi
  2. Salutare, am pus eu DPF nou aftermarket la masina mea BMW 520d N47 177 cp din 2009 - DPF luat de la Odorheiul Secuiesc si se comporta aproximativ ca cel orginal. Am parcurs cu masina cam 4.000 - 5.000 km de atunci si totul este ok, trage si cosnuma ca si cu cel original. A costat in jur de 1700 lei cu cel vechi la schimb. Succes.
  3. Eu cand am cumparat masina mea 520d E60 in 2011 am facut la ei mai multe operatiuni: schimb ulei cutie automata, ulei diferential, role si curea accesorii, schimb senzor oxigen etc. adica in suma de peste 1.000 euro la vremea respectiva iar apoi am schimbat masca clasica de radiator cu una originala cromata comandata tot de la ei iar vechea masca am uitat sa o iau pe loc iar apoi cand am revenit a fost data pierduta...de atunci am renuntat la serviciile lor..
  4. Sincer, eu am un BMW 520d motor N47 de 177 cp fabricat in septembrie 2009 si la mine se aude lantul cam de 120.000 de km (de cand am cumparat masina) iar acum masina are 284.000 km si distributia este originala si nici nu intentionez sa o schimb. Acum tragi tu concluziile, toate cele bune!
  5. Salut, daca poti trimite-mi si mie te rog manualul pentru X1 E84 la adresa: remus.airm09@gmail.com. Multumesc.
  6. Felicitari, sa o conduci sanatos si sa te bucuri de ea! Cat a costat masina?
  7. Multumesc WIN60, drumuri bune si doamne ajuta! P.S. Stiam de potentiala problema a lantului la acest motor N47 de cand am luat masina insa mi-am asumat asta chiar si dupa ce am parcurs tot topicul dedicat acestui aspect pe forum si am ajuns la concluzia sa o las asa originala.
  8. La masina mea BMW e60 520d LCI din 09.2009 fabricata am zgomot de lant de la 167.000 km de cand am aluat masina in 2011 din Germania si astazi are 278.000 km si zgomotul este la fel dupa 7 ani si merge foarte bine. Distributia este cea originala iar uleiul a fost schimbat intre 25 si 34 de mii de km de fiecate data. Cred ca e normal totusi la acest tip de motor zgomotul, acum depinde si de anul de fabricatie si lotul de piese puse initial. Cu respect.
  9. Interesant, eu am un E60 520d automat - fabricat la sfarsit de 2009 stock de 177 cp (cu update soft integral la masina la Bavaria in 2013 facut) si m-am dat de mai multe ori cu 520d F10 si masinile sunt aproape identice la aceleratie,E60 automat pus pe modul sport chiar ia putin avans. Ori F10 avea soft cred eu ori softul tau Cosmin e unul mai moderat si avand si cutia manuala poate de aici sa pierzi la schimbarile de trepte din avantaj.
  10. In ce stare erau piesele de la distributia veche tinand cont de cei 261.000 km avuti? Patinele, lantul prezentau uzura vizibila?
  11. Salut, pana a urma care a fost cauza balansarii de care vorbeai, ai rezolvat-o? Sunt curios ca face ceva asemnator si a mea de ceva vreme tot un 520 d E60 cu 245.000 km. Mersi
  12. Am schimbat de curand odata cu revizia de ulei si filtre si intinzatorul de sus de la lantul de distributie cu noul tip de intinzator mai lung. Masina este un 520d din luna 10.2009 si are 243.000 km. Inainte se auzea putin lantul la rece, dupa schimbarea intinzatorului motorul suna mai inchegat cumva, mai robust asa parca dar se mai aude acum foarte putin zgomot numai dupa ce motorul este cald. Credeti ca exista vreun pericol ca am schimbat la km astia intinzatorul doar, se poate modifica ceva parametrii de functionare a motorului acum ca lantul superior e mai tensionat sau sa exercite presiuni/forte mai mari in componente? Mersi.
  13. Vreau sa schimb si eu intinzatorul de sus de la distributie la masina mea BMW 520d fabricatie 22.09.2009 motor N47 cu modelul nou si mai lung. Cine ma poate ajuta va rog cu schimbul si cat ar costa? Multumesc.
  14. La fel se aude si a mea 520d automata fabricatie 22.09.2009 de cand am luat-o la 167.000 km din Germania. In prezent are 230.000 km si zgomotul este identic, nu s-a agravat sau schimbat in nici un fel. La 90% dintre aceste motoare dupa parerea mea este ca se aude lantul, depind doar daca este cald sau rece motorul si daca a fost schimbat uleiul de curand sau nu.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.