Jump to content

pustiukid

Members
  • Posts

    40
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    318i 2000 E46

pustiukid's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Unde gasesc si eu schema completa a circuitului vacumatic la 525 tds e39? nu ii dau de cap deloc.
  2. Am rezolvat-o, inainte sa vad acest mesaj, ma refeream ca am bagat surubelnita in gaurile de pe masina unde intra capota si acolo am strambat mai mult decat trebuie tija aia care tine capota sa nu se desfaca, dar cum ai zis si tu am desfacut grilele capotei si cu un patent am apucat de cablul de deschidere care vine dinspre gaura din dreapta spre cea din stanga si am rotit intr-o parte si atunci s-a deschis una din inchizatori, cea din stanga, dupa aia am fortat de capota in sus si am deschis-o si pe a doua.
  3. Va salut, la un 520 din 97, cum pot desface capota daca nu am cablul deloc la ea adica e scos de tot si capota inchisa, stie cineva? eu pana acum o desfaceam tragand mai tare de capota dar se mai deschidea in mers si singura si am mai intarit eu piedicile alea de pe botul masinii unde intra capota si acum nu mai pot sa trag sa o deschid.
  4. Pana la urma, poate are cineva de pe forum de vanzare o instalatie secventiala pentru 6 cilindrii, ca m-ar interesa sa pun una.
  5. Va salut, daca tot ai deschis topicul cu gpl, tocmai mi-am cumparat un 520i din 97 motor cu 6 cilindrii in linie, si am o nelamurire, in bord cand pun contactul imi arata niste beculete verzi exact cum arata la gpl cate linii mai sunt, dupa ce porneste nu mai apar acele beculete, ce inseamna asta ca masina a avut gpl din fabrica sau asa este la toate? ca butelie de gpl nu este pe ea, sau nu stiu eu unde o fi si pe unde se incarca, in cartea de italia scrie undeva in ea "OMOLOGAZ", dar nu stiu daca are legatura cu gazul. Multumesc !
  6. Pai zii unde ai facut scurt sa fac si eu, ca nici la mine nu merge.
  7. Probabil ca pe la galerie are ceva, ca face rece cand sta ea pe la 1100 ture, oricum, am vandut-o ieri ca ma sugea de benzina rau de tot . Multumesc pentru raspuns. Salut.
  8. Va salut, am si eu o problema cu un zgomot ciudat la un 318i E46 an 2000, deci cand o pornesc rece merge cateva secunde fara sa se auda nimic apoi se aude ca si cum as scoate de la galerie teava de esapament, adica se aude ca si cum ar fi toba sparta ceva dar acolo in fata se aude pe la motor, daca o accelerez nu se aude mai tare, doar cand sta la relanti si cand e rece, daca e cald motorul nu se aude, oricum asta chiar si cand e rece nu tine mult zgomotul, daca merg 5 minute maxim chiar si la viteza mica nu se mai aude cand sta la relanti. A avut cineva problema asta sau stie ce ar putea fi? Multumesc !
  9. Va salut, am si eu probleme cu magazia de cd-uri, citeste numai dupa ce merg un timp cu masina, si atunci nu le vede pe toate 6 cd-uri vede 2-3, si le ia greu de tot, ma gandesc sa o demontez sa sterg lentila, dar cred ca trebuie data si mocheta jos cea din portbagaj nu? si cum aflu daca e track sau mp3 magazia, asta fara sa incerc cu cd-uri track si mp3, scrie pe ea undeva? masina este 318i e 46 an 2000.
  10. Salut, pentru un 318i E46 an 2000, ma intereseaza un termostat, cel mai ieftin, chiar si sh daca ai, sa mearga, si sa imi spui cam la ce pret este, Multumesc !
  11. Cand ai luat cu 50-60 lei si de unde, ca parca nu as vrea sa investesc prea multi bani in termostat, ca oricum vreau sa o dau repede, si cu "grozadan" cum vorbesc, el are si sh sau doar noi cum scrie mai sus "adi_jol" ca a luat la 200 ron? ca asta la autokarma tot e multicel la 170 ron, si nu prea sunt bani acum ca oricum ma mananca ea de benzina de numa numa, parca e excavator.
  12. Da am scos surubul, unde gasesc termostat nou cu 150 ron??? ca pe unde am cautat nu am gasit sub 350 ron sau pe aproape, daca e pana in 150 nou ii i-au nou, oricum masina nu vreau sa o tin mult dar cine stie, mi se pare ca are prea multe probleme pentru un bmw. In legatura cu surubul, pot sa zic ca am avut mare noroc ca nu s-a rupt din interiorul blocului motor, si a mai ramas putin afara cam 1cm, asa am putut cu un mox sa il desfac, dar daca vi se rupe in interior e mult mai nasol, se face si ala dar am vazut ca trebuie sa dai jos ventilatorul chiar si radiatorul ca sa ai loc cu o bormasina si sa o tii cat mai drept.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.