Jump to content

Adi82

Members
  • Posts

    39
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Adi82 last won the day on October 21 2020

Adi82 had the most liked content!

Adi82's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

6

Reputation

  1. Am descoperit misterul. F30 Efficient Dynamics are la amortizoare si arcuri aceleasi coduri OEM cu M suspenssion. Asadar fara sa stiu aveam suspensie de M pentru ca masina mea este versiunea de 163 F30 LCI 320 ED. Asta din cauza ca pentru eficienta F30 ED e mai coborat. Deci probabil colegii de mai sus au dreptate ca F30 e confortabila... am avut eu ghinion. Daca stiam informatia asta inainte sa iau masina nu as fi luat-o. O sa ma uit sa vad cat m-ar costa sa cumpar arcuri + amortizoare OEM de BMW + montaj poate le schimb...
  2. Cutie cutie, dar ramane suspensia. E adevarat, masina pe viraje si serpentine sta exceptional (mai bine ca A4 si Clasa C) dar pe drumurile proaste din Bucuresti (mai ales prin sectorul 2) se simte foarte rigida. La mine la birou sunt 2 colegi care au A4 si Merc C CLass ambele din 2016 - iar eu acest F30 din 2016. Am mers cu toate 3 masinile pe o portiune de drum prost: Mercedes a filtrat PERFECT imperfectiunile (ca un covor magic), Audi foarte confortabil dar nu ca Mercedes (nu a deranjat deloc pasagerii) iar cu masina mea s-a simtit fiecare denivelare. Si am jante pe 17, nu am runflat-uri si am verificat in service tot trenul de rulare si e in perfecta stare. Am mai mers si cu alte F30 si se simt la fel. Sa zicem ca nu ma deranjaza ft tare pe mine, dar de fiecare data cand am mers cu copilul si sotia in spate s-au plans (copilul la propriu) ca ii zgaltaie. Daca suspensia ar fi fost MOALE, cred ca as fi pastrat masina mai multi ani si as fi luat in calcul un portbagaj din acela... PS: La F30 non facelift (2012 - 2015) suspensia e mult mai iertatoare... partea proasta ca s-au plans foarte multi (din tari cu apa calda si drumuri perfecte) ca F30 nu mai are tinuta de drum OK si vai domne nu mai e ca E90, iar BMW a plecat urechea si a rigidizat foarte tare LCI-ul...
  3. Ba sare foarte putin de 100 grade in timp ce isi face regenerarea filtrului de particule, dar nu ai fost tu atent...
  4. Perfect adevarat. Am avut masina din link (acum e inactiv) timp de o luna la vanzare. Numai dubiosi au sunat cu "care e ultimul pret", "cat mai lasi", etc fara sa intrebe de starea masinii, daca are probleme sau sa vina sa o vada. Ca posesor de BMW din 2005 si pasionat stiu sa apreciez un BMW ingrijit si masina efectiv arata si merge ca una de 30.000 KM - am avut noroc de o masina impecabila + ca am tinut-o in garaj. Intre timp din Iunie avem un copil si din cauza ca masina este prea rigida pentru drumurile din Bucuresti iar cand am incercat sa mergem la munte cu bunicii nu am avut loc (scaun copil, carut, bagaje, etc) am zis sa o vand si sa iau un seria 5 break sau ceva mai mare. Dupa experienta asta ma mai gandesc daca repostez anuntul sau raman cu ea asa... https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-3-bmw-320-d-facelift-cutie-automata-IDdK5oJ.html
  5. Din punctul meu de vedere daca nu ai real time traffic information ca pe Google Maps sau Waze sunt bani aruncati la WC. Si stiu ca nu ai... Decat sa dau banii astia mai bine vad cum fac sa-mi activez carplay si aia e...
  6. Da, preturile de mai sus includ manopera. Dar la intrebare imi raspunde cineva?
  7. Nu este E46 sau E90 este F30. Am cerut cotatii atat la reprezentante cat si la service de cartier (din ~6 locuri) si pretul a variat intre 1.300 si 1.550 lei. Deci asta e pretul la F30. Am avut E46 si sonda lambda era 300 lei...
  8. Dupa cateva codari pe care mi le-a facut un tip de pe OLX (gen activare led-uri spate, dezactivare centuri, etc) mi-a facut si diagnoza daca tot avea ISTA si singura eroare pe care o am este "Oxygen Sensor after Catalytic Convertor Error". La "error status" nu este nici permanent nici intermitent, ci unknown - dar ideea e ca de fiecare daca cand o sterge reapare dupa ce pornesc motorul - deci e o eroare permanenta. M-am interesat si acest senzor este defapt sonda lambda. Am cerut preturi in mai multe locuri si pentru F30 LCI 320D motor B47 am primit cotatie 1500 lei cu tot cu manopera. Si acum dilema; Masina merge perfect (daca nu as fi facut diagnoza nu as fi stiut), nu am check engine aprins, trage bine, nu consuma mai mult decat de obicei, nu tremura la rece - totul este PERFECT. In acest context pot sa mai aman inlocuirea senzorului inca cateva mii de KM pana la vara cand fac revizia? E safe pentru motor sa merg asa, sau pot sa fie afectate alte componente? Stie cineva?
  9. Am un F30 2016 cu NBT EVO ID4 - am vazut ca pe OLX se cer cam 300- 400 lei pentru un latest update la harti. Exista si alte solutii? ms
  10. Si care-i problema daca a elimnat-o? Nu afecteaza consumul chiar asa mult...
  11. Eu am fost pentru schimbare placute de frana si m-am simtit ca intr-un service BMW (gen BMW Filaret); am fost multumit, dar desi sunt profesionisti si sunt dedicati doar pe BMW preturile sunt de reprezentanta. Pt inlocuire sonda lambda la un F30 am cerut cotatie si mi-au dat acelasi pret (piesa+manopera) ca la Bavaria/Filaret - 1.550 RON.
  12. Am vazut ca tu ti-ai pus direct ID5 cu 4GB RAM; am crezut ca ai mers tot pe software update - eram curios daca apar restetari si in afara navigatiei...
  13. Am inteles acum. Eu voi merge pe solutia instalarii de soft ID5/6 pe unitate NBT ID4 (F30 2016). Am auzit ca merge perfect carplay si intreg sistemul se comporta bine; singurul inconveninent e ca mai pot aparea restart-uri cand folosesti navigatia masinii, dar cine o mai foloseste cand ai Waze pe Carplay?
  14. Pai de ce asculti muzica prin AUX, nu se conecteaza wireless? Mi se pare aiurea sa te conectezi la carplay cu fir in 2020.
  15. Parerea mea este ca la 3.100 EUR - adica cat 2 Iphone 12 Pro de 256 GB, faptul ca iti pui probleme de genul "daca cei 170.000 KM sunt reali si ca volanul pare usor uzat pentru KM astia" denota ca nu ai nicio treaba cu realitatea. Concret: La banii astia nu te intereseaza KM; te intereseaza daca masina merge bine, motorul merge rotund, trage liniar, nu pierde ulei, nu trage stanga/dreapta, nu bate / nu troncane si nu a a fost dauna totala (are toate airbag-urile). Si inca ceva: Exista sute de service-uri care asigura verificare BMW; nu ai 200 lei sa platesti un mecanic? Daca as vinde un BMW seria 1 la 3.000 EUR si ar veni unu care se intreaba de KM reali si luciul pielii de pe volan m-as urca in masina si as pleca rapid fara sa raspund la nimic. Coboara cu picioarele pe pamant!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.