Jump to content

FMarius26

Members
  • Posts

    24
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Arad
  • Interests
    Sa creasca "iarba".

Previous Fields

  • Masina
    BMW e90 - 320D

FMarius26's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Daca e cu rosu inseamna ca trebuie schimbat. Costa foarte mult acel filtru de particule, insa il poti anula (Atat fizic cat si din soft).
  2. Am patit si eu la fel. In momentul in care porneam masina, bagam in marsarier, se aprindea becurile albe pentru o secunda dupa care imi aparea eroare in bord iar in acel moment se stingeau, insa pe urma nu se mai aprindea deloc. La mine problema a fost un fir care era rupt, in zona de trecere a firelor din portbagaj in spre usa de portbagaj, chiar in acel "manson" izolator. Tot ceea ce am facut a fost sa lipesc la loc acel fir rupt (am curatat/taiat firul de litele urate, am legat cele 2 capete ale firului, dupa care le-am izolat cu un manson mai mic). Incearca sa verifici toate firele din acea zona cu mare atentie, dintr-un capat in altul. Cel putin in USA este foarte des intalnita problema asta. Sper sa fie si la tine din cauza acestui fir si sa nu fie ceva mai grav. Anunta-ne si pe noi daca ai reusit ceva.
  3. Am o nelamurire. Nu stiu daca asa este normal si de aceea intreb. Dupa ce merg cu masina si opresc la semafor, acul ce indica consumul in mers, se ridica constant pana pe la 10L iar apoi merge brusc in jos pana la 0. Este normal sa faca asa ? De cand am masina (aproximativ 1 luna) abea acum am remarcat aceasta chestie.
  4. Indiferent daca este pornit sau oprit acea bataie tot se aude... Nu se aude tare, trebuie sa fi atent la sunet ca sa il auzi.
  5. Nu dispare. Acum am fost jos si am ascultat mai bine acea bataie, seamana foarte mult cu un barait de plastic care nu este bine prins. Iar acel barait nu este continu, se opreste pentru o secunda apoi incepe din nou. Uitanduma mai atent am observat ca acel barait apare cand acul de la turatii creste foarte putin vizibil catre partea de sus, fara sa apas acceleratia.
  6. Da. Multumesc pentru ajutor. In legatura cu bataia de la motor are cineva idee de la ce mai poate fi?
  7. mdln: Masina are 117602 km in acest moment. In iDrive la "Particle Filter" imi arata inca 100.000 Km. Aceasta informatie este cu aproximatie si oricum cred ca depinde si in functie de stilul de condus. Masina a rulat aproximativ 80% pe autostrada din spusele celui de unde am cumparato. Si cred asta pentru ca sunt in belgia si aici se circula foarte mult pe autostrada.
  8. Da, imediat iti sare in atentie si iti da o senzatie de ceva ingrijorator. De aceea am intrebat.Acum m-am mai linistit din aceasta privinta. Multumesc.
  9. La plecarea de pe loc, cand las ambreiajul incet fara sa accelerez, masina pleaca de pe loc. Daca ar fi ambreiajul dus atunci nu ar trebui sa stea masina pe loc sau sa moara motorul in momentul in care las pedala de ambreiaj? Nu ma pricep la mecanica, doar intreb. Bataia aceea nu poate fi cauzata si de alta piesa? Da masina are filtru de particule. Daca tot veni vorba de acest filtru, in iDrive la meniul de service am o icoana in forma unui filtru cu multe puncte pe el iar deasupra iconitei scrie DIESEL, insa in lista aceea din meniu scrie Particle Filter, acea optiune se refera la filtrul de particule sau la filtrul de motorina? (Meniul este in engleza)
  10. Nu pot sa-ti descriu mirosul. Ceva comparativ cu solutie chimicala, arsa.
  11. Buna seara. Astazi am lasat masina in parcare, cu motoru pornit, iar dupa aproximativ 10 minute a aparut un miros foarte urat la exterior (In interior nu se simte). Este normal sa scoata un miros asa de urat? Asta se intampla seara, fum pe toba nu scoate, m-am uitat la motor insa nu am vazut sa iasa fum pe undeva. (Masina o am de o saptamana si abea acum am sesizat acest lucru) Oare care sa fie problema? Necesita reparatie urgenta? Am cautat pe forum despe aceasta problema insa nu am gasit nimic concludent. O alta nelamurire, nu stiu daca asa este firest, dar la relanti in interiorul masinii se aude o bataie fina la motor (putin sesizabila), in momentul in care accelerez oricat de putin acea bataie dispare si motorul se aude foarte foarte fin. Poate asta nu este o problema dar este prima masina diesel pe care o am. Inainte de achizitionare am schimbat uleiul si filtru de motorina. Masina este un e90 320d an fabricatie 2005. Masina este cumparata de la un "Garaj", nu de la reprezentanta BMW si vine insotita cu un an de garantie. Vreau sa stiu mai multe despre aceaste mici probleme, sper eu, ca sa stiu ce sa ii spun garajistului de unde am cumparato. Astept pareri. Multumesc
  12. Nici o problema. Se mai intamplat + ca e si o ora la care multi dorm deja:)) Spor la convorbiri )
  13. Daca te uiti atent pe poza de la RealOEM, ai piesa numarul 5. Acea piesa este "sertarul" in care se introduce SIM Cardul (Tipic iPhone). Verifica in cotiera, daca ai acel slot. Bafta !
  14. De acord cu tine. E normal sa mai negociezi. Daca lasa din pret e ok, daca nu asta este . Merci... Astept in continuare pareri.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.