Jump to content

tibeasbmw

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Oradea

Contact Methods

  • Skype
    csumidesz1

Previous Fields

  • Masina
    BMW E36 316i

tibeasbmw's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Ok mai bine daca discutia se incheie aici,sa ne lasam politica, ce am vrut despre problema masinii am aflat,multumesc pentru cine a incercat sa ma ajute.
  2. Google translate nu intotdeauna treaduce corect dupa dialect cum si este in exemplu de mai sus, incearc-o sa le treaduci propozitii mai lungi din engleza in romana si o sa vezi ca nu fie treadus corect dupa dialect
  3. Da,sunt maghiar e vreo problema?pe site cand am registrat nu o scris niciunde ca numai pt romani,sau cel putin nu am vazut.
  4. salut nu pot sa schimb roata in fata pt ca nu lasa cauciucul
  5. Ei bine sa scriu sa le intelegi si tu:masina trage pe stanga si nu stiu de ce
  6. Salut,nu sunt Gugal dar poti sa mi zici ceva in legatura cu problema sau ai patit si tu odata cum si am patit si eu? mi e tare ciuda ce poate sa fie :hmm:
  7. Am si eu o problema cu masina BMW E36 316i motor M43: Acum de 2 luni am fost la mecanic la verificat directe capete de bara etc.mi a schimbat bieletele de la directie,cum e regulamentar am mers la reglat unghiul de fuga, vreau sa zic ca totul am facut cu cauciucuri de iarna 195/65/15 masina merge la perfectie, acum se incep problemele,am schimbat cauciucurile pe vara,(mentionez jante tabla fata mai ingust spate mai lat, asa o iesit din fabrica)si nu au fost jentile amestecate una gros una ingust in fata sau invers. cum am iesit din vulcanizare am simtit ca masina usor trage pe stanga cand nu tin volanul,cand pun frana mai brusc si nu tin volanul,se aseaza cam in 10 grade pe stanga,asta vreau sa zic si daca las volanul in mers si cand pun frana brusc intotdeauna uniform 10 grade se invarte volanul pe stanga nu mai putin nu mai mult. vreau sa zic am luat o pereche de cauciuc in spate second uniform uzat amandoua,in fata am avut o pereche,dimensiuni cauciuc vara 205/60/15 perechea din fata era uzat stanga mai bine interiorul dreapta mai bine exteriorul am gandit asta e problema, am luat si in fata o pereche cauciuc second 205/60/15 uniform uzat amandoua direct am verificat sa fie uniform uzat, vreau sa zic rotile centrate presiune verificat in fiecare data cand am schimbat cauciucurile dar nu mi s-a rezolvat problema,tot 10 grade tot in stanga,am mers inapoi in atelierul reglat unghiul de fuga am zis problema,ei mi au pus pe aparat sa le verifice dar unghia de fuga nu difera nici o zecime de cand ei au reglat,spuneti ceva idee ca eu nu mai am,multumesc.
  8. e adevarat poate sa fie si rulmentul de la roata dar si diferentialul
  9. salut,pai nu prea am auzit despre marca aia,dar eu iti recomand lemforder,febi bilstein,sidem sau originalul oem :twitch:
  10. Salut,daca chiulasa e fisurat sau garnitura de chiulasa,uleiul de la motor trebuia sa fie crescut si murdar ca si ceaiul cu cafea.daca pompa de apa atunci ar trebuia sa scoata un zgomot ciudat ca si un fel de fluierat, daca ai se poate ca pompa daca nu eu zic ca termostatul,cand apa e cald si dai drumu la ancalzire si temperatura scade nu e problema pt ca apa din calorifer incepe sa se circule in sistem,cand dai drumu deschizi un fel de robinet de la calorifer si numai atunci incepe sa se circule in intreaga sistem de racire,si la mine se face chestia asta :twitch:
  11. sper ca nu e rupt crapat fisurat teava flexibila,vreau sa le schimb pt ca al meu este crapat la teava flexibila si e dat cu cateva randuri de banda izolat :twitch: nu am avut ce sa fac altceva cu el.
  12. Sal poti sa mi pui o poza de pe furtun debitmetru 1.6?mersi
  13. am inceput cu BMW acum de un an si cred ca nu mai o sa conduc alte marci
  14. de castigat nu castigi din masina asta mai bine pierzi cat ai bagat in ea,seci asa mai bine nu o vinzi,daca vrei sa te scapi de ea asa mai merge.eu am un sedan e 36 am cumparat cu 1500 euro cu actele la zi inmatriculat in tara,am stat aproape cum stai tu cu al tau(mai putine defecte)prag ruginit ambele parti,aripi ruginit fata spate,geamurile nu functiona fata electric spate mecanic si probleme estetice cum si la tine bandouri fete de usa etc.acum am remediat si masina e in stare ok.am ajuns cu pretul peste 3000 de euro,tinicigeria a fost numa 3500 ron cu vopsit antifonat.toate astea numai de aia zic tie masina nu valoreaza aproape jumatatea pretului ce am bagat in ea,bine eu nu am in gand sa le vind,am reparat pt mine nu pentru vinzare altfel multe lucruri nu fac pe el asa cuma am facut ex tablarie antifonat.si cam stai si tu cam la fel,bine tu nu mai ai rapdare pt ea cum ai zis.bafta
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.