Jump to content

Alin KIR

Members
  • Posts

    1151
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Alin KIR last won the day on July 25 2021

Alin KIR had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    GJ

Previous Fields

  • Masina
    2000 E46 318Ci

Recent Profile Visitors

26594 profile views

Alin KIR's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

230

Reputation

  1. Sa mai stergem putin praful pe aici: dupa ceva cautari, am achizitionat si jantele de iarna, styling 244. Voiam ceva care sa imi si placa si sa fie pe 17. Ca si probleme pana acum, de cand a venit frigul, la prima pornire la rece masina trepideaza cam un minut sau doua iar uneori apare martorul check engine. Daca opresc si repornesc acesta dispare si masina merge ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Problema se manifesta doar la rece, la cald merge perfect. O sa incep prin a-i schimba prima data bobinele. Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
  2. Frumoasa masina! Incearca sa schimbi bujiile si bobinele si vezi dupa daca se schimba functionarea motorului. E normal sa mearga putin diferit motorul cand ii scoti busonul de ulei. Poti incerca sa schimbi si valva PCV pentru linistea ta. Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
  3. Revin cu un update dupa aprox. 6 mii de km de cand am luat masina. Am fost in concediu in tara, masina s-a comportat exemplar, e o adevarata placere sa o conduci la drum lung, aproape ca nu se aude motorul. Am facut si schimbul de ulei + filtre, am mers pe Liqui Moly 5W30. Deocamdata mai trebuie sa imi achizitionez un set de jante + anvelope de iarna si cam atat. Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
  4. Multumesc frumos! Am gasit cateva modele cu N52, insa nici una care sa intruneasca toate cerintele mele, pana am dat de asta cu N53. Stiu, este un motor problematic, fiind cu injectie directa, e un risc pe care mi l-am asumat. Deocamdata sunt foarte multumit de masina, merge foarte bine si nu are nici o eroare in bord. Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
  5. Pentru L6. Am cautat N52, dar s-a ivit de nicaieri N53-ul asta, avea dotarile pe care le cautam, stare generala buna si cam asta a fost. Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
  6. De curiozitate, de ce ai optat pentru revopsire integrala? Chiar arata foarte bine si inainte de revopsire. Nasol cu parbrizul, nu l-ai tras la raspundere pe cel care tundea iarba? Eu am pe E46 parbrizul original, are 20 de ani, cred ca as muri de ciuda daca mi s-ar sparge. ) Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
  7. Stiu asta, dar nu am simtit o diferenta foarte mare la consumul de autostrada comparat cu E46. Oricum, nu am optat pentru motorul asta cu gandul la un consum mic. ðŸË Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
  8. La un drum de 230 de km pe autobahn, am avut pe bord consum de 8.5, pe pilot la 150km/h. Am dus-o de vreo doua ori si in 230-240. E ok consumul, un pic mai mare ca la E46 M43. Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
  9. Multumesc frumos! Initial cautam sa fie neagra ori albastra ( Monaco Blau ). Alb imi placea, dar nu luasem in calcul pentru ca erau foarte rare. Arata foarte bine in realitate, ii da un plus de eleganta dupa parerea mea. Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
  10. Salutare! Dupa lungi cautari, m-am ales cu un E60 LCI cu motorul care era ultimul in lista mea de cautari. Initial voiam N52, insa am gasit o masina care intrunea cerintele pe care le voiam, la un pret corect si nu am mai stat pe ganduri. Dotarile prioritare au fost: piele, incalzire in scaune, senzori parcare fata-spate, xenon si neaparat cutie manuala. Masina are nevoie de un detailing interior, fostul propietar avand copil mic, masina este un pic cam murdara la interior. In octombrie cand voi ajunge in tara o sa rezolv si aspectul asta. Momentan masina merge impecabil, incredibil de silentioasa pe autobahn, chiar si la viteze de 230-240 km/h. Motorul aproape ca nu se aude. La ralanti se aude un mic tacanit, normal de altfel, datorat injectiei directe. Mai jos sunt cateva poze cu masina si cu dotarile conform VIN: Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
  11. Clar faruri noi in detrimentul celor reconditionate, mai ales daca diferenta de pret nu e asa mare. Impecabila ca de obicei masina, o intretinere exemplara. Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
  12. Multumesc pentru pareri. Nu am mai avut L6 pana acum si incerc sa strang cat de multe informatii pot inainte de achizitie. Categoric o sa merg pe N52 in detrimentul N53-ului. Chiar ieri vorbeam cu cineva care are 523i N53 si care a avut numai probleme cu el: injectoare, pompa de apa, senzor NOX, pompa de inalte. Am luat in calcul si N53 pentru ca am gasit destule modele apropiate de pretul celor NFL, insa acum stiu de ce. ) Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
  13. Multumesc pentru parere. In principiu, caut o masina care sa aiba ceva dotari obligatorii ( xenon, piele, scaune incalzite, clima automata, senzori parcare si NEAPARAT cutie manuala ). Daca mai sunt si alte dotari pe langa cele enumerate sunt binevenite. Motorul nu m-ar deranja sa fie si cel de 177 de cai, atata timp cat masina se afla intr-o stare buna si cu dotarile dorite. Ideal ar fi bineinteles 525i-ul de 218 cai. Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
  14. Salutari! De ceva timp sunt in cautarea unui E60 523i/525i. In principiu caut modelul pre LCI, insa iau in calcul si varianta LCI. Cei care aveti sau ati avut motorizarile astea pe E60, cum vi se par ca si performante, consum, fiabilitate? Astept parerile voastre. Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
  15. Da, am verificat. Totul pare in regula, nimic suspect. Deschiderea merge perfect atat din butonul de pe cheie, cat si din bagheta. Trimis de pe al meu SM-A520F folosind Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.