Jump to content

christianm

Members
  • Posts

    79
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    530d F10

christianm's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

20

Reputation

  1. Cavaliere, a mea e din 2011 si tot pe acolo are ca si km, facuti aproape toti de mine. Masina pare ok, dotata, zice ca are istoric la ea, dar pana nu ajungi sa o vezi si sa o verifici... Dealerul e multi-marca, pare destul de mare cat sa fie serios asa ca nu ai decat sa te interesezi mai departe si daca e buna sa o iei.
  2. Saluty Gaby, Cei de aici au zis ca ar fi recomandat ca sa dormi linistit, ca pe la 160,000 sa fac o revizie la cutie.Kit-ul cu tot cu revizie costa cam 600 de euro. Dar, tot ei zic, ca BMW nu da oficial ca intretinere a masinii recomandarea asta. Presupun ca e la latitudinea fiecaruia cum face, depinzand de senzatia pe care o are dupa exploatare. Problema pe care ai relatat-o tu o mai bag si eu de seama uneori, in general in conditii de rece.
  3. Nu Scorpio, nu as da o masina pe care o cunosc si am intretinut-o pana la 80k pe una care e mai veche si basca mai are si 100k in bord in plus. Ce avantaj ai? Culoarea si tapiteria sunt pentru copii.Motor, cutie, tren rulare, intretinere,istoric...astea sunt pentru mine lucrurile care comteaza.. Pont e sa iei o masina mai noua, cu mai putini km, in care sa nu bagi decat ulei si combustibil. La 180k tre sa te gandesti ca n-ar fi rau sa ii schimbi uleiul in cutie, mai o bucsa, mai o turbina.... Da o masina de 80k pe una de 20k!
  4. Buna Scorpio, Tu vrei sa dai o masina 2013 pe una 2012 care are 100k km in plus, din ce vad eu nu are dotari cine stie ce in plus fata de ce ai acum? Pentru culoarea tapiseiei? Mai dai si bani in plus? Ca sa adaugi 100k in plus pe tahometru? Eu nu vad nici un beneficiu sa faci asa ceva, iar eu unul nu as da o masina de 81k pe aceeasi masina cu un 180k.In fine, cat traiesti auzi de toate..
  5. Salutare tuturor, Intrebasem acum ceva vreme de cauciucuri si pareri. Pana la urma, am mers pe Continental RFT. Supriza a venit cand am dat sa le montez, pentru ca am luat 245/40/18 si nu standard 245/45/18. Nu va zic ca au refuzat astia de la service sa le puna, ca nu sunt ce da BMW ca dimensiuni la roti pentru masina? Si in caz de ceva le pot face probleme pentu ca au montat ce nu trebuia....Pe langa toate alea, mi-au atras si atentia ca nu trec TUV-ul cu ele ca nu e ce scrie la carte. Asta e din ciclul omul cat traieste invata.
  6. Intrebare subiectiva pentru voi: Vine iarna si trebuie sa iei un set de cauciucuri noi. Iei premium, pentru ca dai un ban dar stii ca face sau iei un noname, pentru ca le uzezi numai pe asfalt si ti-e mila sa dai cu banii in caini? Am facut praf un set de Dunlopuri mergand 3 ierni numai pe uscat sau umed.Au vazut zapada de 4 ori si atat. Stau si ma uit acum la Pirelli Sottozero, Kuhmo sau Nokian din clasa medie si la niste prastii de Imperial si Nexen la 70 de euro bucata.. Stiu ca pretul denota de obicei si calitatea, dar cand ma gandesc ca le fac praf si pe astea... Va multumesc anticipat pentru pareri.
  7. Felicitari pentru masina! Sa te duca cat mai multi km in siguranta. Ma bucur ca ai gasit pana la urma ce cautai si ca te-ai incadrat in bugetul gandit. E frumoasa masina si bine dotata din ce vad.Pana la urma cu rabdare...
  8. Cipy, vad ca lumea te ajuta si tot iti da sfaturi, iar tu tot cauti de 6 luni.... Imi mai permit si eu un sfat, dupa cate vad aici despre tine. Ia un Passat, bun, relativ nou, cu putini km si gata. Stai de 6 luni si cauti masina.Daca chiar vroiai, pana acum iti luai.Daca ai un buget de 24000 la care de 6 luni nu ai mai pus nimic, ma gandesc ca ori atatia bani ti-au venit de toti si altii nu mai ai, caz in care imi mentin sfatul cu Passatul sau ca pur si simplu iti place sa ne arati masini si ne dam cu parerea, caz in care ma retrag aici. Oricum ar fi, mult succes pe mai departe si sper sa gasesti ce iti doresti.
  9. Salutare tuturor, Vad ca s-au aprins putin discutiile pe tema cumpararii unui F10, bugete etc. Haideti sa va dau parerea pe care o vad la fratii nemti legat de masini de genul: Neamtul zice asa: ai seria 5? insemana ca ai bani si o duci bine sa iei o masina asa scumpa de intretinut si cumparat.Daca nu iti permiti oricand din buzunar macar 10-15k de euro de cheltuit pe ceva neprevazut, inseamna ca tre sa iti iei VW nu BMW, ca pe acolo esti ca venituri. Cam asa judeca neamtul dupa masina si cred ca e corect asa.Ai seria 5? Inseamna ca o duci foarte bine financiar.Ai seria 5 si urli ca 300 de euro te incomodeaza in viata? Inseamna ca ai gresit masina.. La noi nu se aplica deloc regula asta, ca na..balcanici... Nu de putine ori am vazut priviri mirate la ei, cand vedeau un tanar coborand dintr-o masina care a fost 82000 cand a iesit pe poarta fabricii, iar relpica tuturor, fara execptie dupa ce se uitau la masina, era "va merge bine". La noi, faptul ca Ghita are seria 5 sau X5, nu ma face sa ma gandesc automat la faptul ca e stabil financiar.Manelele, lanturile si tot tacamul nu ajuta nici alea... Eu unul sunt de acord cu ce zice selena intr-o masura.E banul meu muncit, fac ce vreau cu el.Daca 520 inseamna 4-500 de euro mai putin la taxe si asigurari pe an e alegerea mea sa platesc caldura o iarna cu ei. Dar trebuie sa te si gandesti ca daca te scuipa norocu' in ochi si iti cade ceva la masina mai serios, gen cutie, motor sau alte componente de "Doamne fereste" ce faci? Faci credit la banca sa repari masina? My 2 cents.. P.S. Pentru cei care tot cauta masini in Germania: nemtii masini ieftine si tzipla nu vand.O masina tzipla si cu garantie si cu istoric si cu dotari si cu km putini NU GASESTI la 2 lei.Gasesti la 3.50 La noi s-au tot facut smecheriile cu TVA-ul la masini si am impresia ca lumea percepe acum putin altfel preturile.Aici nu sunt nici pe departe la fel de ieftine cum ajung la noi dupa ce sunt trecute prin firma detinuta de bunica si eventual putin rotunjite pe la colturi.
  10. Salut, Nu iti fa griji.Intervalul respectiv este dat de BC masinii in functie de diversi factori.Daca zice 23000, las-o asa, pentru ca probabil se va regla pe parcurs. Eu unul il schimb pe la 26k, ca sa fie treaba buna. Daca tii musai se poate reseta din meniul masinii, dar eu zic sa il lasi cum e. Numai bine
  11. Intelesesem ca au aparut si 2015... In fine...mai cautam..
  12. Salutare tuturor, Ma poate ajuta cineva cu un link pentru hartile noi? Imi trebuie hartile care merg pe CIC. Multumessc
  13. bomb sa stii ca nici al meu nu arata cu mult mai bine...si nu e ca si cum ar fi stat altcareva pe el de la 19k incoace... Depinde de cum a fost intretinut etc... Eu nu vad sa aiba defecte majore... Arata bine masina si pretul e decent...Fara cruise adaptiv, dar nu stiu cat de mult conteaza pentru Cipy ca optiune...
  14. E o alegere foarte buna 520.Ce sa faci cu 313 cai la noi? Cu 200 nu ai cum sa mergi in siguranta, eventual pe bucatile de autostrazi...si cat de des mergi pe ele? Foarte bine a negociat prietenul tau.Sa ii lase 1300 prin telefon nu e rau.La fata locului s-o mai fi ales el cu ceva...tot ce e posibil, dar nu musai. Ce sa zic...ponturile apar si dispar la fel de repede, asa ca ai toate sansele sa prinzi o masina buna daca ai rabdare si te uiti des pe site-urile de profil... Bafta cu cautarile!
  15. Si cum nu gasesti? In toata Germania sunt vreo cateva mii la vanzare...Tre sa iti placa unul pana la urma Sincer, eu prefer oricand un 535, dar real vorbind, un 520 este extraordinar de bun, avand cam tot ce vrei, mai ales pt. drumurile de la noi... La telefon e greu sa negociezi, majoritatea iti zic sa vii sa o vezi. Eu zic cand ai banii sa gasesti 5-6-7 masini intr-o zona, sa te duci acolo, sa le vezi pe toate si sa iei una. 535 e la Bremen in nord, iar 520 pe langa Ulm, un sud.Multi km de batut intre ele...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.