Jump to content

Horatiu Pastiu

Members
  • Posts

    26
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    bmw e90 320d

Horatiu Pastiu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. la mine e motorul M47 si eroare este exct ca mai jos: 4212 Glow plug 1 cylinder, activation intermitent 4222 Glow plug 2 cylinder, activation intermitent 4232 Glow plug 3 cylinder, activation intermitent 4242 Glow plug 4 cylinder, activation intermitent se sterg cu testerul si revin imedoat...indiferent daca e cald sau rece motorul. stiu ca bujiile care mi le.a pus au fost beru....dar sincer releul de bujii..ni stiu daca era beru?...originl nu a fost..
  2. multumesc de info. o sa incerc si eu cu mufa scoasa de la releu sa vad daca am aceeasi eroare. totusi stie cineva ce consecinte au eroriile astea "4242 glow plug cylinder 1,2,3,4 activation" Intermitent.
  3. buna ! @Andrei CojocarS ai mai rezolvat eroarea cu bujiile descrisa mai sus?cum? Eu am schombat bujiile ai dupa vreo juma de an releul..si.inca am acea peroare
  4. Eu am problema asta la usa drapta spate...nu se mai inchide/descuie din centralizata...dar este un x3/2009
  5. As dori si eu sa anunlez ĂŽnchiderea automata a usilor (la un bmw X3 2.0d din 2008) dupa punerea in miscare a masinii. Mentionez ca masina nu are navigatie . Stie cineva cum se face asa ceva?
  6. Deci eroarea care o am pe tester este 44CC turbo charge regulator valve Eu am i trebat de Egr si de senzorul MAP pt ca asa mi s.a raspuns. A avut cineva eroarea asta?ma poate lamuri cineva clar ce inseama?... Oricum ma astept sa pice Turbo..
  7. 44cc - turbo charge regulator valve Cum verific EGR.ul....pe tester da doar asta... 44cc.si la senor ce sa verifi?
  8. Ma poate ajuta si pe mine cineva care cunoaste acesta eraore...Eroare cod 44cc turbo charge regulator valve...sa inteleg deapre ce e vb. Nu am eroare in bord ....trage...intr.o zi la relanti ..nu statea constant accelerata..si am pus testerul ai am dat de acesta eroare
  9. Am inteles...asa fost cablul scos de cand am masina...bateria am schimbat.o anul trecut asa ca inca vre 2-3 ani...ms oricum.. nu stiam ce rol are reznorul asta
  10. Revin cu info legat de aceasta eroare de IBS...am gasit mufa mama care era undeva in spatele cablurilor si nu ae vedea....am clipsat mufa si am resetat cu testerul....si a diaparut eroarea. Am verificat dupa ce am facut inca vreo 10km si nu mai apare nici o eroare. Dece o fi fost scoasa..sau pur si simplu ..o sa vad in viitor daca mai apare sau se intampla ceva. Multumesc inca o data pt sfaturi tuturor
  11. Ideea este ca la alternator nu am umblat....si nu am avut nici o problema de cand am maina (3ani). Alterbatorul incarca bine.14-.1...2....3 Iar legat de IBS...sa vad in prima faza unde e mufa mama..si apoi sa pun testerul din nou.. Multumesc tuturor oricum pt sfaturi
  12. Din cate am vazut de la borna pleaca 3 cabluri...unul pe caroserie(-) ...unul in partea celalata la modulul (+) o mufa albasta mai mare....si mai este un fir cu mufa albastara mai mica ...care nu este conectat niciunde?...stie cineva unde ar fi trebuit conectat?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.