Jump to content

Vali.M

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    DB

Contact Methods

  • Yahoo
    vally_pc

Previous Fields

  • Masina
    e36 1.6i '93

Vali.M's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salutare. Aceeasi problema o am si eu pe un 316i e36 1992, motor m40, distributie pe curea. Turatiile la relanti oscileaza intre 400 si 1100, mai mult la cald, pe langa asta consuma mult in oras si nu are forta mai deloc. Pana acum am schimbat bujii,furtun aer debitmetru care era putin crapat, sonda landa, verificat debtmetru-functioneaza.. Ieri am depistat ca regulatorul de relanti era blocat, nu functiona deloc. Cand am pus unul bun surpriza, motorul se opreste, nu mai sta deloc la relanti. A mai ramas de verificat si schimbat sonda de temperatura. Daca nici asa nu i dau de cap nu mai am alte idei de la ce ar putea fi.
  2. E 36, 316i, 350k km, mici probleme la sonda landa. Schimbat amortizoare spate, si bielete directie. Foarte multumit de batranica !
  3. Teoretic ar trebui sa iasa doar aerul, ca vaporii de benzina sunt retinuti de carbunele activ din canistra. Ma gandesc daca la mine e pus invers, ar putea sa curga si benzina condensata in canistra. Mi-ar fi utila o fotografie sa vad unde vine piesa montata din fabrica.
  4. Detin un e36 320i, dar cu motor de 16 i din 1992. In compartimentul motor, in spatele alternatorului este un "recipient",(FUEL TANK BREATH.VALVE/DISTURB.AIR VALVE) din cate am citit are legatura cu presiunea din rezervor. Am atasat o schema in care este aratata piesa respectiva. Intrebarea este cum trebuie montata corect aceasta piesa, ce rol si cat de importanta este? La mine este cu furtunasele in jos, iar unul din ele nu duce nicaieri, are 20 cm si ramane afara. Din cauza faptului ca motorul a fost schimbat, nu toate piesele isi au locul din fabrica.
  5. Salutare! A inceput sa ma lase acumulatorul de cateva zile, aveam Varta de 55AH.Un prieten s-a oferit sa mi dea un acumulator a carui marca nu o stiu, de 150 AH,12 V, pe care il foloseste pe un Aro, l-a cumparat de cateva luni este nou..Intrebarea mea este daca afecteaza cumva masina, tinant cont ca am E36,320 cu motor de 1.6 benzina din 93'. Ma refer la instalatia electrica,la sigurante, la alternator, la demaror, si la toti consumatorii daca sunt afectati intr-un fel de surplusul de amperaj. Daca se poate sa imi oferiti rapunsuri cat mai exacte si sigure.Multumesc anticipat !
  6. Stiu ca legea conservarii energiei ma contrazice, dar incercarea moarte n-are !
  7. Alex ai dreptate, dar e vorba de pasiune si satisfactia reusitei !
  8. Salutare tuturor! As vrea sa impartasesc o idee peste care am dat in timp ce cautam metode de a reduce consumul (care dupa atatea scumpiri ale combustibilului sunt binevenite) in speranta ca putem conlucra si colabora pentru a crea ceva cu adevarat eficient si rentabil. Despre ce este vorba pe scurt: cu ajutorul apei si electricitatii (de la bateria masinii) sa facem hidrogen si oxigen asa zis gaz Brown (oxihidrogen) pe care il vom introduce in admisia masinii. Astfel acest gaz scade consumul si mareste puterea...greu de crezut, nu? Ei bine poate suna a marketing ce zic eu aici,dar informatii sunt destule pe youtube si internet.Eu tocmai sunt pe cale de a termina o astfel de instalatie (realizata integral homemade ) care urmeaza a fi montata si va voi anunta daca da randament. Momentan nu am poze, dar voi atasa. Daca a mai incercat cineva asa ceva il rog sa ne impartaseasca din experienta sa, sau cine are ceva de spus s-o faca!(va rog nu postati din articole, stiti voi copy-paste). Astept persoane interesate! Sper ca nu am incadrat gersit topicul
  9. Am pus si un video cand m-am lasat pe carligul de remorcare. Ce credeti ca sunt de vina,arcurile sau amortizoare?
  10. Masina asa am luat-o si cred ca suspensia este cea din fabrica. Nu tremura nimic,se balanseaza lin in plan vertical cand trec peste denivelari. Am ajuns la concluzia ca atat arcurile cat si amortizoarele sunt terminate. O sa iau ceva standard, nu vreau sport sau ceva fake.Asta e singura solutie. Multumesc pentru pareri!
  11. Investitie aiurea? Adica sa nu cumpar arcuri cand de fapt sunt amortizoarele sau invers, nu stiu care din ele nu mai tine. Catalin6 , util clipul ms, si da masina e cum ai spus tu. are motorul schimbat.
  12. Posed un E36 320 cu motor 1.6 si am urmatoarea problema (una dintre ele ): atunci cand pe bancheta din spate am pasageri, 1,2 sau 3, nu conteaza , in mers, la viteze de peste 50km/h devine evidenta o tendinta de instabilitate a masinii care se manifesta prin miscari laterale si ai impresia ca nu mai poti sa o controlezi. Pe scaunul din fata nu e nici o diferenta cand e cineva. Deasemenea si suspensia este foarte slaba arcuri + amortizoare, la orice denivelare, cand este goala se balanseaza ca o barca. Sa fie asta cauza? Stiu ca o solutie ar fi sa schimb suspensia dar astept pareri fiindca nu vreau sa investesc aiurea, si bugetul e cam limitat.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.