Cred ca am si eu aceeasi problema cu simeringurile la 155000 KM, nu stiu cat de reali sunt, eu am facut 6000 in 2 ani, dar ce a fost inainte Dumnezeu stie ! Am desfacut busonul de ulei cu motorul mergand si nu s-a intamplat mai nimic, adica nu a murit motorul s-au sa tremure foarte grav. Am scos joja de ulei si nu se aude nimic pe acolo ( nu prea am inteles chestia cu bolboroseala...). Parca se aude o bataie de lant cand deschid busonul de ulei, am comandat astazi intinzatorul si o sa il schimb, se poate deregla distributia daca il schimb ? Sper sa nu fie si patina dusa, dar daca se schimba simeringurile o sa aflu. Ulei 5w40 castrol, acum observ ca nu e chiar cel mai recomandat. Mirosul specific de ars cand pornesti dimineata, probabil garnitura de la pompa de vacuum. Consumul de ulei (5w40 observ ca nu cel mai recomandat pt acest motor ) inca nu il stiu pentru ca astazi am observat problema, masina a stat in curte 3 saptamani cat a fost zapada, inainte sa stea nu facea nici o problema. Credeti ca trebuie schimbate simeringurile ?