Jump to content

Ionut Cosmin

Members
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Contact Methods

  • Yahoo
    ionutmaster86

Previous Fields

  • Masina
    2011 BMW 520D F10

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Ionut Cosmin's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut! Am cumparat De curand un bmw x5 f15 4.0D 2015 din reprezentanta Bmw Germania. Masina are 106000 km iar cutia imi face figuri doar la rece in treptele 2-3(se simt niste smucituri). Dupa ce se incalzeste, cutia schimba bine. Am mai avut un F10 2011 inainte si nu facea asa. La F10 reviziile la cva le faceam la blackpoint(un service ce repara cutii) care schimba tot uleiul din cutie. Credeti ca, cu un schimb de ulei si filtru pot remedia problema? PS: Cei de la service-ul ce repara cutii m-au sfatuit sa ii extind garantia, in caz de ceva sa o repare/schimbe dealerul bmw, spunandu-mi ca problema apare cel mai adesea de la blocul de valve. Problema este ca, cei de la bmw nu vor sa imi faca extindere de garantie pentru ca am depasit cu 3000 km revizia pentru lichidul de frana.
  2. Salutare! Imi puteti recomanda pe cineva pentru un retrofit de la Nbt la evo id 6 pentru un bmw x5 f15 2015. Am gasit unitatea varianta cu mufa albastra la gps pentru a nu mai avea nevoie de emulator. Cred ca o sa inlocuiesc si display-ul cu unul cu touch si vreau sa pastrez doar controlerul masini, care arata mai bine fata de cel evo(am pe masina varianta ceramic). Inafara de unitate, si display cu touch, si parca o antena pentru wireless mai am nevoie de altceva?
  3. Stiu ca, din cauza la garnitura gresita a intrat uleiul in apa dar nu stiam daca aceasta a fost si cauza care a dus la problema cu cuzinetii. Nu s-a mers cu masina deloc, nici cand a intrat apa in ulei nici dupa ce s-a montat garnitura corecta. Am fost in service, au montat motorul la loc l-au lasat pornit putin timp si s-a observat ca antigelul se facuse negru. Au mai schimbat o garnitura de la racitorul de ulei parca si tot la fel intra uleiul in apa.Dupa au desfacut chiulasa si au vazut ca uleiul intra in apa pe la garnitura. S-a pus garnitura corecta si au inceput sa curete instalatia de racire. Ideea este ca, cuzinetii au cedat cu garnitura buna, adica cand era ulei in motor si totul pus ok. Aici sunt cam nedumerit daca momemtul cand ungerea nu a fost buna a cauzat ceva 'schele' la motor, iar acum incep sa apare diferite probleme. PS: Il cunosc pe mecanic de ceva ani buni si tot ducandu-ma pe la el pe la service va spun ca mai mult de 50% dintre masinile care intra in service sunt bmw. Tot adevarat este ca numarul de masini bmw este din ce in ce mai mare. Oricum este primul si ultimul bmw. Inainte am avut audi si nu am avut probleme nici macar jumate din cate am avut cu bmw-ul...Amandoua achizitionate din Germania cam la acelasi nr de km(160000km) cu revizii facute numai la reprezentanta. Iar eu cat le-am folosit, am facut revizii la 15.000km cu ulei motul x-clean+ 5w30 si filtre man. Oricum N47, este slab din punct de vedere al fiabilitatii si nu neaparat ca s-a fisurat blocul motor la mine, dar am mai auzit fel si fel de probleme la aceste motoare. Asa cum am zis intr-un alt post, vecinul meu la 160.000km a schimbat pompa de inalta cu injectoare cu tot si curatat toata instalatia de alimentare(facea span) si nu este singurul!!! Lucrare ce l-a costat aproape 10.000 ron.
  4. Revin cu o intrebare daca a mai auzit cineva de aceasta problema la motorul N47. Au desfacut cei de la service motorul ca nu se mai invartea si au gasit cuzinetii de la ultimul palier invartiti. Celelalte 8 perechi intacte. Au zis ca schimba perechea dar mie imi e teama sa nu cedeze altii. Se poate sa fi aparut problema din cauza ca au montat garnitura de chiulasa gresita si a intrat uleiul in apa, motorul ramanand fara ulei. Daca are cineva vreo idee sau parere, ca eu nu stiu ce sa mai zic...
  5. Din pacate nu am ascultat sfatul sa pun alt motor si la recomandarea mecanicului am rectificat blocul motor(el garantand pentru lucrare si pentru atelierul care face lucrarea). Fisura era pe camasa si mi-a garantat ca se poate face si ca totul va fi ok. Defapt a fost turnata o noua camasa din fonta la cald si rectificat la aceleasi dimensiuni. Am vazut lucrarea si arata foarte ok. Cand sa monteze motorul la loc, a gresit garnitura de chiulasa, a comandat-o in graba dupa tip motor an si putere si a pus garnitura gresita(sunt 2 garnituri la motorul de 2 litri care difera ca grosime). Ca urmare a intrat uleiul in antigel.A demontat iarasi chiulasa, a pus garnitura care trebuie si a inceput sa curete instalatie de racire. A tinut masina pornita 12 ore, timp in care a accelerat-o si a verificat-o. Cand sa iau masina, a mai accelerat-o de cateva ori si motorul s-a oprit brusc. A pornit-o iarasi,a accelerat-o si iarasi s-a oprit. A treia oara cand a a pornit-o si a accelerat s-a oprit motorul si nu a mai pornit deloc. Motorul parca este blocat. Pe tester nu da absolut nimic, nici macar un senzor. A ramas ca sa desfaca iarasi motorul, dar ca si cauze care ar putea fi zice el: distributie sarita, turbina sa se fi dus atunci cand a bagat uleiul in antigel si a ramas fara ulei sau... Daca are cineva vreun sfat este binevenit... S-au dus si nervii mei de otel si tot.
  6. Am citit cateva posturi pe forum, cu baieti care au facut blocul motor in Ozun,Covasna. Se poate suda si honui blocul la N47? Era cineva cu un seria 1 si n47 care avea problema la blocul motor si zicea ca intreaba la cei din Ozun. Am gasit doar bloc motor sh dar imi este teama sa nu fie aceeasi serie ca al meu si sa apara fisuri la el. Am vazut ca bmw a schimbat 3 serii de bloc motor la n47 din 2010 pana astazi: 11112234436, 11112285308, 11112359840. .
  7. Din pacate colegul care a zis ca e blocul motor a avut dreptate. Va atasez cateva poze. Intr-o poza am pus un inbus paralel cu fisura pentru a se vedea mai bine locul.
  8. Si eu sper sa nu fie blocul fisurat. Nu au avut timp astazi sa desfaca motorul, cum aflu care e problema o sa o postez aici, poate mai ajuta si pe altii.
  9. Multumesc pentru raspuns. Nu am completat antigel cu motorul cald. In general am completat dimineata cu motorul rece. Astept sa vad maine chiulasa cum se prezinta. Aceste fisuri pot sa fie si din cauza ca masina a fost resoftata? Mentionez ca am avut pierderea mica de antigel si inainte de resoftare. Am mers cu resoftare 60000km. O sa revin cu detalii, una peste alta mi-a lasat un gust amar bmw-ul si in special n47. Stiu ca masina a avut km multi cand am luat-o dar la 280000 sa crape chiulasa. Un vecin tot cu F10 n47 la 180000 a schimbat pompa de inalta(a facut span) cu conducte si injectoare...
  10. Salut! O intrebare am si eu, la N47 se poate suda chiulasa? Masina este un BMW F10 2010 184cp motor N47d20c, 284000km. Pierde antigel de cand am luat masina din Germania adica de la 192000 km cam 1L antigel la 10000km. Am schimbat racitorul de gaze cand am schimbat distributia crezand ca rezolv problema dar degeaba. Am fost in 2 service-uri si ambele mi-au zis ca sa merg asa pentru ca pierderea este mica si nu isi dau seama pe unde pierde. Acum o luna m-a lasat masina la munte unde a pierdut deodata antigelul. La service au gasit un stut de plastic de langa _chiulasa_ fisurat de sus pana jos. L-am schimbat crezand ca aia era "buba". Am mai mers o saptamana si iar am gasit antigel sub masina. Am fost iarasi la service si au vazut ca am pierderi pe la pompa de apa. Am schimbat si pompa si imediat dupa ce am facut un drum de 100 de km, am gasit balta sub masina, acum da afara antigelul pe la vasul de expansiune deoarece face presiune instalatia. Din ce am mai auzit, niciuna nu a avut problema cu garnitura, ci cu chiulasa. chiulasa are fisura, baga antigelul in cap la piston, iar presiunea de la piston o baga in instalatie. Zilele acestea o sa dea jos chiulasa si Sper sa fie chiulasa si nu blocul motor.
  11. Salut! Aceeasi problema o am si eu dar masina este un BMW F10 2010 184cp motor N47d20c, 284000km. La mine pierdea de cand am luat masina din Germania adica de la 192000 km cam 1L antigel la 10000km. Am schimbat racitorul de gaze cand am schimbat distributia crezand ca rezolv problema dar degeaba. Am fost in 2 service-uri si ambele mi-au zis ca sa merg asa pentru ca pierderea este mica si nu isi dau seama pe unde pierde. Acum o luna m-a lasat masina la munte unde a pierdut deodata antigelul. La service au gasit un stut de plastic de langa _chiulasa_ fisurat de sus pana jos. L-am schimbat crezand ca aia era "buba". Am mai mers o saptamana si iar am gasit antigel sub masina. Am fost iarasi la service si au vazut ca am pierderi pe la pompa de apa. Am schimbat si pompa si imediat dupa ce am facut un drum de 100 de km, am gasit balta sub masina, acum da afara antigelul pe la vasul de expansiune deoarece face presiune instalatia. Din ce am mai auzit, niciuna nu a avut problema cu garnitura, ci cu _chiulasa_. _chiulasa_ are fisura, baga antigelul in cap la piston, iar presiunea de la piston o baga in instalatie. Zilele acestea o sa dea jos _chiulasa_ si Sper sa fie _chiulasa_ si nu blocul motor.
  12. 'Bigmoon' poate ca nu m-am facut eu inteles,daca citeai postul celui de mai sus nu cred ca ai m-ai fi dat acelasi raspuns. Ideea este ca masina nu facea inainte sa ii schimb distributia. Azi am dus-o la schimbat distributia si a doua zi a inceput sa faca.Ca si idee masina mea este f10 520d cutie automata. De ce am postat aici, este pentru ca, atunci cand se schimba distributia se da jos motorul si cutia. Ideea e ca eu dupa ce am luat masina din service am avut aceleasi simtome: ac-ul fasia(s-a gasit 'buba', un oring rupt cand s-a pus motorul la loc si pierdeam freonul din instalatie), si cealalta problema pe care am vazut-o imediat cum am plecat cu masina este ca vibreaza volanul pe loc,chiar daca este in Drive sau pe Neutru.Ce am sesizat este ca atunci cand cuplez pe masarier dispare vibratia.Uleiul la cutie si filtrul l-am schimbat acum 50.000km.
  13. Salut, ai rezolvat problema cu trepidatiile aparuta dupa schimbarea distributiei?Acelasi lucru l-am patit si eu. Daca da, te rog sa imi zici si mie ce a fost.
  14. Am schimbat pe fata acum 2 luni placutele cu unele ATE si lichidul de frana tot ATE, iar discurile sunt foarte bune si nu are rost sa le schimb.Inainte am avut Audi A4 si in 5 ani nu am schimbat niciodata lichidul de frana.In schimb la BMW vad ca e interval de schimb de 2 ani la lichidul de frana. Poate am impresia ca nu mai tin asa franele din cauza cuplului mai mare...mi se pare ca se opreste mai greu masina.Mentionez ca inainte de resoftare nu aveam aceasta impresie. Poate doar mi se pare mie....
  15. Acum m-am uitat si eu pe pagina lor de farcebook si se pare ca fac.Eu am facut masina pe data de 10 decembrie.Ei fac incepand cu 12 decembrie(din cate vad tot din belgia au solutia). Nu sunt un cunoscator al chip tuningului iar singurii mai cunoscuti de la noi de care stiam erau cei 3 enumerati de mine. Sunt curios sa vad cat scoate a mea pe dyno. Ce senzatie am acuma este ca nu prea tine frana sau mai bine zis ca masina se opreste mai greu.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.