Jump to content

everfame

Members
  • Posts

    37
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    e46 318i m43

everfame's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut, Am o problema cu motorul N52B30, cand este frig afara, apas butonul start, motorul porneste dar se opreste imediat. Mai exact: - Cand sunt -2.. 0 grade, motorul porneste, turatia scade aproape de 100rpm dupa care isi revine si totul merge perfect . Relantiul este perfect stabil. - Cand sunt sub -3 grade, motorul porneste dar se opreste imediat, chiar daca incerc de mai multe ori comportamentul este acelasi. Singura solutie este sa apas acceleratia cand invarte electromotorul, turez pana la 1500rpm.. 2000rpm dupa care totul revine la normal. Aceeasi situatie, dupa pornire relatiul este stabil. Masina merge foarte bine, trage, relatiul este foarte stabil atat la rece cat si la cald, nu exista coduri de eroare, bateria este noua. Ce ar putea sa fie ? Multumesc!
  2. Azi am mers o perioada pe rezerva .. relantiul a stat perfect, nici o problema .. e posibil sa aiba vre-o legatura !?!?! Cum am pus benzina problemele au revenit ( nu e benzina devina pt ca am tot schimbat marca/statiile ).
  3. Update: Cu cat este mai frig afara cu atat face mai urat... in acest moment: - motor rece, merge intrerupt, zgomot ciudat, relanti relativ stabil - indicatorul de la apa trece de sectiunea albastra, relantiul incepe sa cada pana la 400 rpm dupa care urca, face lucru asta de 3.. 4 ori de fiecare data cand opresc la semafor - intre zona albastra si pana cand ajunge la jumatate apa, totul se agraveaza, aproape ca se opreste motorul - trec 20 .. 30 minute dupa ce apa a ajuns la jumate, problema incepe sa dispara treptata dar mai apare cateodata - dupa o ora de mers problema apare foarte rar. - in mers , la 2000 .. 2300 rpm se simte cateodata cum intrerupe scurt ( chiar si dupa ore bune de mers ). Ma gandesc serios sa-i pun un M54B25 si sa arunc gunoiu de M43, cand o sa fie afara -10 grade nu cred ca o sa mai pot sa plec cu ea. Daca mai are cineva idei ... sunt dispus sa incerc orice. Intre timp am mai schimbat: - senzor temperatura din _chiulasa_ - ulei 10w40
  4. Salut, Care este cel mai puternic alternator care se poate monta pe un E46 318i ( an fab. 1999 ) motor M43TUB19 fara modificari ( eventual sa-i schimb doar fulia ) ? Multumesc !
  5. EDIT: Cati sensori de temperatura are motorul M43TUB19 de pe E46 NFL ? Eu din cate am vazut ar fi unu jos la iesirea din radiator si unu pe cotul de la termostat, cumva mai este unul in _chiulasa_ ?
  6. Weekendul acesta am avut de facut un drum lung, m-am oprit pe autostrada dupa o ora de mers cu 140 .. 150kmh, masina a stat oprita maxim 5 minute deci nu pot sa cred ca s-a racit motorul sau altceva dar cand am pornit-o timp de 2 minute problema cu relantiul a aparut ... scadea turatia pana pe la 500 rpm dupa care urca si iar scadea si tot asa. Chiar nu stiu ce sa mai zic... consumul a fost de 7.1 l/100km.
  7. Eu la cate am patiti cu motorul meu, cate piese au fost schimbate degeaba am ajuns la concluzia ca mai bine schimbi motorul cu totu daca ai o problema de genu asta...
  8. Ma intereseazza si M43B19 dar sa fie ok si sa se poata porni.
  9. Totusi este foarte ciudat, problema se manifesta doar intre aproximativ 70 grade si 105 dupa care dispare. Eu acum am bujii NGK dar au doar 2 poli, poate sa fie asta o problema ? Motorul M43 unde are senzorul de turatie de la vibrochen ?
  10. Cumpar motor complet 318is M44, astept pm
  11. Am testat cu doua debitmetre, unul nou BOSCH si unu de pe un Z3 cu acelas motor care nu avea probleme cu relantiul.
  12. Vand sonda lambda ( prima , inainte de catalizator ) pentru e46 non-facelift , motor 318i m43. Am schimbat sonda degeaba incercand sa rezolv problema cu relantiul instabil: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/116235-relanti-oscilant-e46-318i-m43/ Se vinde sonda veche in perfecta stare de functionare cu 150 RON ( nu este nici cea mai mica diferenta la cum se comporta masina cu sonda noua fata de asta ).
  13. Update: Schimbat prima sonda lambda ... degeaba. Intre timp s-a modificat putin comportamentul: Cand motorul este rece totul ok, pe masura ce se incalzeste incep problemele, in momentul in care acul de temperatura este la un sfert incep sa se manifeste primele caderi de relanti, pe masura ce urca la jumatate acestea se agraveaza, dupa ce a ajuns la jumatate peste aproximativ 15 minute masina merge perfect fara nici o ezitare la relanti. Sa zicem asa: - temperatura la un sfert : cand o scot din viteza la semafor cade relantiul pana la aprox. 500 ture - temperatura la jumate : aceeasi situatie, cade relantiul pana la aprox. 350 .. 400 ture, aproape ca se opreste ( si cateodata face asta si pe loc, dintr-o data ) - la 5 mintue dupa ce a ajuns la jumate : caderile de relanti incep sa se amelioreze, 550 .. 600 rpm - la 15 minute : totul merge perfect... - Opresc masina timp de 20 minute, acul de la apa nu prea apuca sa se miste in schimb comportamentul anormal apare timp de 5 minute de la pornire. Am incercat cu alt debitmetru fara nici un rezultat, au fost schimbati cam toti senzorii in afara de a doua sonda lambda care pe osciloscop sta constant la 0.4 volti. Au fost verificate si schimbate ( unele ) furtunele de vacum, inclusiv un test cu fum in admisie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.