Jump to content

Mr. Big

Members
  • Posts

    26
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sibiu

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320D E46 Touring

Mr. Big's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Salutare! Intrebare: De ce sa platesc taxa pt euro 3 daca eu am facut toate modificarile necesare, aprobate TUV pt a face masina e4. Nu este vb de un BMW si nici de mine personal. Masina este un VW golf 4 2001. La noxe TUV scrie ca se integreaza la euro 4 fara discutii, dar romanii zic ca nu este adevarat. Asta e corect? Euro 4-Timbrul de mediu (motorina): 422 EURO ( 1,909 RON ) euro 3-Timbrul de mediu (motorina): 1,266 EURO ( 5,726 RON )
  2. Sincer sa fiu, habar nu am, asta mi-a zis de la servis ca trebuie sa-mi schimb. Cumostintele mele in materie de mecanica se apropie de zero, asa ca eu doar spun mai departe ce mi s-a spus. Daca aia mi-au zis prostii eu zic prostii mai departe. Scuze, dar sper sa nu fie cazul. Va salut cu stima, Mr. Big Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
  3. Am 25 si conduc de 4 ani doar motanul meu E46 touring. Poate la o varsta va fi nevoie de ceva mai "moale" pt oase si articulatii, dar pana atunci raman la aceasta marca. Si oricum ultimul drum il facem cu totii in rivalul cu stea in frunte, ca dric BMW pana acum n-am vazut. Va salut cu stima, Mr. Big Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
  4. Salut, imi poti face un pret pt urmatoarele piese: - Semibielete stanga dreapta. -bucsa brat inferior stanga fata partea din spate. -Brat inferior dreapta fata complet echipat. Masina este un 320d, E46, facelift, 2002. vin: pj35823 . Multumesc anticipat. Va salut cu stima, Mr. Big Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
  5. Problema martori rezolvata simplu cu un tester. Cauza aprinderii lor a fost o cadere de tensiune in iarna. intre timp am descoperit ca trebuie sa mai schimb si ceva consumabile, un brat, bielete si ceva bucse, dar sunt foarte placut uimit de faptul ca eu masina am luat-o la 98k si acum ajuns la 171k km facuti doar pe drumurile patriei, e doar atat de schimbat. inca se tine bine. Va salut cu stima, Mr. BIG
  6. Si eu ma confrunt cu problema asta de ceva timp. Nu face tot timpul dar cand face e destul de iritant. Mi sa intamplat de la 1800-2100RPM cateodata si nu tot timpul la aceeasi turatie, dar in acest interval. Exact aceleasi simptome, daca dau drumul pedalei sau accelerez se comporta normal si daca incerc iar sa prind acel moment nu tot timpul reusesc. Daca afla cineva cum sta treaba sper sa imparta si cu noi. Va salut cu stima, Mr. BIG Sent from my GT-I9001 using Tapatalk
  7. mai era ceva... http://lacacadechango.files.wordpress.com/2008/10/bmw-isetta_1955_1600x1200_wallpaper_02.jpg Pt mine masina de suflet, nu neaparat reprezentativa, dar superba, eleganta, stilata este BMW e38, always and forever. Cu stima, Mr BIG
  8. Eu am de iarna Bridgestone Blizard si tin sa subliniez spusele lui Bala cu umezeala. Am avut mai multe "senzatii tari" cu astea de iarna pe umezeala decat cu cele de vara pe zapada. Sunt dezastuoase daca e ud pe jos, noroc ca mai exista DSC sa te ajute sa stai pe sosea. Sa nu ma intelegeti gresit pt iarna cu zapada, gheata, asfalt inghetat s-au comportat exemplar, dar acum cand e un pic ud pe jos si grade cu plus, danseaza masina pe sosea. Cu stima, Mr. BIG
  9. Daca totusi ai fost la ei cu aceeasi problema spunemi te rog o estimare ca stiu sa ma pregatesc cu banii ca bugetul studentesc e foarte instabl. Cu stima, Stefan C.
  10. Buna ziua! Am o problema cu Senzorul de DSC, sau cel putin asta cred. Imi sta aprins in bord DSC si frana de mana pe galben ca si cum as fi tinut 10 sec apasat butonul DSC. Am mai patit odata chestia asta si s-a rezolvat cu testerul. Intrebarea mea este cat costa o reparatie de genul asta, resetare din tester si o verificare generala la motor ca tot am impresia ca se aude un fashait cand stau langa masina pornita. Va salut cu stima, Stefan C.
  11. Salut, am observat ca aici sa discutat, cu ceva ani in urma ce-i drept, despre DSC. Mie imi da maxime batai de cap chestia asta. S-a aprins in iarna cand au fost gerurile alea groaznice impreuna cu frana de mana pe galben(Ca numa asa le place) si acum eu vreau nu vreau arat ca un taran la fiecare plecare un pic mai grabita de la semafor sau sa nu mai zicem de un viraj pe umezeala. Ce naiba sa fac cu el. E a 2-a oara cand imi face figura asta, dar prima a fost de la o lovitura in roata asta a aparut din senin si nu mai vrea sa plece. Recunosc ca vara e ok, si la drum lung il mai dezactivam si eu ca trage mai bine masina, dar vreau iar puterea de a-l activa si dezactiva dupa bunul meu plac. Si inca ceva, daca e cineva din Sibiu care sa ma indrume la un Service O.K. din toate punctele de vedere. Va salut cu stima, Mr. BIG
  12. Foarte tare treaba cu "piesa dintre scaun si volan" la mine sa aplicat. Eu am fost de vina pt moartea turbinei. Asta am si votat. Eram copil, nu stiam eu cu ce se manaca mecanica(nu ca acum as sti mult mai multe). Am primit masina la 90k si dupa ce am conduso eu pana la 125k a murit turbo, adica intra in LIMP MODE e termenul din cate am inteles datorita condusului subturat de oras =>1500-1800RPM. Mare greseala, mers cu ea la Auto"X" reprezentanta BMW intrebat cat ar costa si dupa 850Euro una reconditionata cu amea la schimb am zis pas. Buget studentesc, nu imi permiteam si dupa din intamplare am intrat la un alt service (skoda) si ei au zis sa las masina sa se uite daca ma pot ajuta. dupa 6 zile de stres, ros unghii, telefoane disperate m-au chemat la service, mi-au dat cheia si au zis sa ma duc sa fac o tura sa vad cum se misca. Motanul meu revenise la vechile obiceiuri de mancat asfalt. total factura 650 RON (reconditionare turbo). Acum am 172k si turbo inca merge brici, dar nici eu nu o mai iert in oras. Costa mai mult Turbo nou decat motorina economisita. Cu stima, Mr. Big 320D E46(f) Touring
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.