Foarte tare treaba cu "piesa dintre scaun si volan" la mine sa aplicat. Eu am fost de vina pt moartea turbinei. Asta am si votat. Eram copil, nu stiam eu cu ce se manaca mecanica(nu ca acum as sti mult mai multe). Am primit masina la 90k si dupa ce am conduso eu pana la 125k a murit turbo, adica intra in LIMP MODE e termenul din cate am inteles datorita condusului subturat de oras =>1500-1800RPM. Mare greseala, mers cu ea la Auto"X" reprezentanta BMW intrebat cat ar costa si dupa 850Euro una reconditionata cu amea la schimb am zis pas. Buget studentesc, nu imi permiteam si dupa din intamplare am intrat la un alt service (skoda) si ei au zis sa las masina sa se uite daca ma pot ajuta. dupa 6 zile de stres, ros unghii, telefoane disperate m-au chemat la service, mi-au dat cheia si au zis sa ma duc sa fac o tura sa vad cum se misca. Motanul meu revenise la vechile obiceiuri de mancat asfalt. total factura 650 RON (reconditionare turbo). Acum am 172k si turbo inca merge brici, dar nici eu nu o mai iert in oras. Costa mai mult Turbo nou decat motorina economisita. Cu stima, Mr. Big 320D E46(f) Touring