Jump to content

bmw3er

Members
  • Posts

    1405
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320d ///M-Sport

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

bmw3er's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-250

Reputation

  1. si de cand ai luat-o nu ai avut timp de o diagnoza sa vezi ce spune?
  2. injectoarele nu sunt in ceamai buna stare, din ce spun valorile date de INPA m-am gandit ca nu ar avea legatura, mai ales ca exista o singura eroare despre re-circularea gazelor si nimic despre injectoare si nimic altceva voi ce spune-ti? ar avea legatura injectoare? atata timp cat masina porneste, trage de la 2000rpm
  3. EGR-ul este anulat (scos furtunasul,atat) am verificat egr-ul e ok nu e asa murdar incat ar restrictiona debitul de aer am avut ceva probleme, la esapament... racordul care vine insurubat pe turbina nu statea chiar fixat, erau slabite suruburile si pierdea gaze pe acolo, si martorul aparea ceva mai des dupa ce l-am fixat bine, martorul apare foarte rar, mersul motorului este mai lin, mai silentios.... dar tot se simte cum se forteaza pana in 2000, si martorul mai apare din cand in cand, si sta cam 1 zi sau 2 aprins dupa care motorul isi revine dupa ceva km parcursi pe autostrada si martorul dispare daca turez in plaja turatiilor de peste 2000rpm motorul merge foarte lin si silentios si foarte puternic in acelas timp, masina trage chiar foarte bine, merge foarte bine... nu prezinta alte probleme in afara de faptul ca pana in 2000 rpm, se forteaza si motorul e zgomotos, si mai scoate din cand in cand pe esapament gaze cu un miros puternic dulceag intepator (aproape ca cel de la filtru de particule) deci in concluzie alte probleme pe alimentatie si admisie, turbo etc... nu par a fii probleme...turbina baga foarte bine, intercooler-ul pare ok, ajunge debit de aer in egr in cat e gata gata sa explodeze furtunul vare vine de la intercoler in egr (chiar ma astept sa explodeze odata si odata, de abi mai sta, se umfla foarte mult) tot ceva la esapament si/sau EGR e problema....acum intreabarea de 1 milion de dolari este: ce anume mai exact?!!!....
  4. Problema se prezinta in felul urmator: masina trage ceva mai greu pana la viteza 80-90km/h, se forteaza sa zic asa, motorul fiind foarte sgomotos se mai aprinde check engine din cand in cand si singura eroare dupa ce apare check engine este cea din poza inainte sa schimb uleiul si filtrele pur si simplu masina de abi se misca de le loc, pana cand plaja turatiilor ajungea la peste 2000 cand intra turbo in functiune acum se simte cuplul la plecare de loc , dar trage/pleaca greu... dupa viteza de 80km/h motorul merge foarte bine, trage, se aude ok. toate astea cand se aprinde check engine.... daca check engine este stins masina merge super ce ar putea sa fie? nu se incarca poza.... eroare este: 4501 control of exhaust re-circulation
  5. va salut, revin si eu cu problema mea. am fost azi la mecanic, am verificat turbina , invarte singura problema este ca actuatorul electric nu intra in functiune am scos mufa acestuia am dat cu spray de contacte , si cand am pus contactul s-a miscat putin tija de la actuator , am pornit... nimic nou, apoi din nou tija de la actuator nu mai prezinta nici-un semn, (moarta, teapana) maine o sa pun inpa, impreuna cu mecanicul sa vedem ce si cum. 2 intrebari am: 1. se poate din cauza la vreon senzor , mufa, sau orice altceva sa impiedice actuatorul sa intre in functie? daca da? ce anume? 2. daca este actuator defect, ce e de facut? mersi....
  6. sunt morimoto originale? ca eu am montat la un baiat, un atelier autorizat mai exact si am avut probleme cu ele, le-am schimbat de 3 ori pe garantie si aceasi problema, lupa ramane blocata pe faza lunga ce garantie de calitate avem? si daca cele 5.0 se potrivesc la e46?
  7. normal ca isi revin, dar o sa ramana iar blocate... nu e nevoie sa umble la nimic, am umblat eu si am vazut care e problema magnetul (solenoidul) nu culiseaza bine, agata si uneori ramane blocat, sus sau jos problema este destul de frecventa si cunoscuta peste tot! asa cum am zis mai sus ( din surse de pe internet) singura rezolvare la aceste lupe fake este scrisa mai sus rezolvarea oficiala ar fi , sa avem grija de unde luam lupe... nu de alta dar sunt multe fake-uri pe piata si drept urmare asta patim eu cred ca nu are rost sa dezbatem subiectul mai mult!
  8. o sa vin si eu la tine intr-o zi , sa pun si eu niste lupe ca lumea... asa trebuia de la inceput ...
  9. au defect din fabrica, nu sunt morimoto autentice si drept urmare lupele raman blocate am schimbat 3 lupe pana acum pe garantie , aceasi problema... singura rezolvare este sa desfaci bobina de pe lupa sa intaresti putin arculetul iar solenoidul bucatica magnetica trebuie polisata ca sa culiseze bine... varianta numarul 2 este sa anulezi lunga, sa le folosesti doar la scurta
  10. 330i e cel mai fiabil... in general toate sunt fiabile daca sunt ingrijite corespunzato, dar fiecare are "buba" lor de exemplu cum ar fi 320d (clapetele de admisie) si asa mai departe insa 330i e cel mai fiabil motor care nu are nici-un viciu la fel cum zicea si colegu 325i e foarte fiabil... e la fel de fiabil ca cel 330, dar ca sa faci un top 330i e in frunte
  11. am uitat sa specific, ca toata nebunia s-a intamplat in scurt timp dupa ce am scos masina din service, s-a lucrat la ambreiaj... sa fie vreon furtun , supapa, regulator? in zona cutiiei? si mecanici atunci cand au demontat/montat cutiia sa fi rupt ceva pe acolo?
  12. va salut , pun si eu o intrebare aici. tot despre e46 320d 150cp este vorba, referitor la turbina s-a intamplat la acelerare in treapta 2 blanq a intrerupt dintr-o data motorul( a dat in nas) , apoi la vreo 200m , s-a oprit motorul in mers! l-am repornit, nimic suspect a pornit perfect! doar ca, surpriza nu se mai aude si nici nu mai baga turbina, pe loc se tureaza masina bine insa in mers e foarte lenta! .... se aude totusi turbina, cand accelerez dar nu se mai aude cum se auzea inainte, ( fluiera inainte). ce am verificat! - am strans de furtunul gros de la intercooler si la accelerare nu se umfla. -am verificat clapetuta(tija) , si are joc se misca in gol (nu stiu daca e normal) - am pus inpa, si imi da o eroare ceva legat de "swirl flap actuator" un mic sfat! va multumesc p.s momentan nu pot sa ma apuc de ea, am lasat-o in stand-by , deaorece o sa plec din tara... si oricum am mai multe planuri cu ea, legat de update performanta, ceva detailing si tuning, cand o sa revin! un mic sfat e bine venit, poate reusesc sai fac cv fara s-o mai duc la service, pana plec! specific ca masina are soft, remap sau cum se spune! , sa fi picat turbina de la asta?
  13. bmw3er

    Faruri e36

    cum se fac mai exact? se vopsesc?
  14. bmw3er

    Faruri e36

    se gaseste ceva asemanator si pentru e46 fl?
  15. va salut, la spalatorie au reusit sa-mi zgaraie si mie ceasurile de bord, si geamul... ce ma enerveaza mult este zgaraietura de la ceasuri... cum pot s-o elimin? am facut deja comanda xerapol... credeti ca functioneaza? se poate sa afecteze ceva geamul de la ceasuri? adica ceasurile au strat din acela anti reflexie....?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.