BMWClub: bmw3er - Viewing Profile - BMWClub

Jump to content

User Rating: *----

Group:
Members
Active Posts:
1574 (0.54 per day)
Most Active In:
Seria 3 (936 posts)
Joined:
25-March 12
Profile Views:
8135
Last Active:
User is offline Oct 23 2017 15:24
Currently:
Offline

My Information

Member Title:
Pasionat
Age:
Age Unknown
Birthday:
Birthday Unknown
Gender:
Male Male

Contact Information

E-mail:
Private

Previous Fields

Masina:
BMW 320d ///M-Sport

Posts I've Made

  1. In Topic: Pornire la rece

    23 September 2017 - 14:58

    si de cand ai luat-o nu ai avut timp de o diagnoza sa vezi ce spune?
  2. In Topic: Check engine, Mers greoi, motor zgomotos

    23 September 2017 - 01:13

    injectoarele nu sunt in ceamai buna stare, din ce spun valorile date de INPA
    m-am gandit ca nu ar avea legatura, mai ales ca exista o singura eroare despre re-circularea gazelor si nimic despre injectoare si nimic altceva
    voi ce spune-ti? ar avea legatura injectoare?
    atata timp cat masina porneste, trage de la 2000rpm
  3. In Topic: Check engine, Mers greoi, motor zgomotos

    21 September 2017 - 20:40

    View PostOPaul, on 19 September 2017 - 19:10, said:

    Se pare ca ai o eroare la EGR, poate supapa este blocata din cauza depunerilor sau pur si simplu s-a stricat.
    Vezi ca sunt o gramada de filmulete pe youtube , cum sa demontezi si sa cureti supapa...poate scapi doar cu atat, daca nu trebuie sa o schimbi.


    EGR-ul este anulat (scos furtunasul,atat)
    am verificat egr-ul e ok nu e asa murdar incat ar restrictiona debitul de aer

    am avut ceva probleme, la esapament... racordul care vine insurubat pe turbina nu statea chiar fixat, erau slabite suruburile si pierdea gaze pe acolo, si martorul aparea ceva mai des
    dupa ce l-am fixat bine, martorul apare foarte rar, mersul motorului este mai lin, mai silentios.... dar tot se simte cum se forteaza pana in 2000, si martorul mai apare din cand in cand, si sta cam 1 zi sau 2 aprins dupa care motorul isi revine dupa ceva km parcursi pe autostrada si martorul dispare

    daca turez in plaja turatiilor de peste 2000rpm motorul merge foarte lin si silentios si foarte puternic in acelas timp, masina trage chiar foarte bine, merge foarte bine... nu prezinta alte probleme in afara de faptul ca pana in 2000 rpm, se forteaza si motorul e zgomotos, si mai scoate din cand in cand pe esapament gaze cu un miros puternic dulceag intepator (aproape ca cel de la filtru de particule)

    deci in concluzie alte probleme pe alimentatie si admisie, turbo etc... nu par a fii probleme...turbina baga foarte bine, intercooler-ul pare ok, ajunge debit de aer in egr in cat e gata gata sa explodeze furtunul vare vine de la intercoler in egr (chiar ma astept sa explodeze odata si odata, de abi mai sta, se umfla foarte mult)

    tot ceva la esapament si/sau EGR e problema....acum intreabarea de 1 milion de dolari este: ce anume mai exact?!!!....
  4. In Topic: Turbina

    09 December 2016 - 20:47

    View Postbmw3er, on 02 October 2016 - 13:04, said:

    va salut , pun si eu o intrebare aici.
    tot despre e46 320d 150cp este vorba, referitor la turbina

    s-a intamplat la acelerare in treapta 2 blanq a intrerupt dintr-o data motorul( a dat in nas) , apoi la vreo 200m , s-a oprit motorul in mers! l-am repornit, nimic suspect a pornit perfect! doar ca, surpriza nu se mai aude si nici nu mai baga turbina, pe loc se tureaza masina bine insa in mers e foarte lenta! .... se aude totusi turbina, cand accelerez dar nu se mai aude cum se auzea inainte, ( fluiera inainte).
    ce am verificat!
    - am strans de furtunul gros de la intercooler si la accelerare nu se umfla.
    -am verificat clapetuta(tija) , si are joc se misca in gol (nu stiu daca e normal)
    - am pus inpa, si imi da o eroare ceva legat de "swirl flap actuator"

    un mic sfat! va multumesc

    p.s momentan nu pot sa ma apuc de ea, am lasat-o in stand-by , deaorece o sa plec din tara... si oricum am mai multe planuri cu ea, legat de update performanta, ceva detailing si tuning, cand o sa revin!
    un mic sfat e bine venit, poate reusesc sai fac cv fara s-o mai duc la service, pana plec!

    specific ca masina are soft, remap sau cum se spune! , sa fi picat turbina de la asta?


    va salut, revin si eu cu problema mea.
    am fost azi la mecanic, am
    verificat turbina , invarte
    singura problema este ca actuatorul electric nu intra in functiune
    am scos mufa acestuia am dat cu spray de contacte , si cand am pus contactul s-a miscat putin tija de la actuator , am pornit... nimic nou, apoi din nou tija de la actuator nu mai prezinta nici-un semn, (moarta, teapana)
    maine o sa pun inpa, impreuna cu mecanicul sa vedem ce si cum.

    2 intrebari am:

    1. se poate din cauza la vreon senzor , mufa, sau orice altceva sa impiedice actuatorul sa intre in functie?
    daca da? ce anume?

    2. daca este actuator defect, ce e de facut? mersi....
  5. In Topic: DIY retrofit bixenon Morimoto H1

    27 November 2016 - 19:50

    View Postmihaitza123, on 20 November 2016 - 14:13, said:

    Pai vezi la Performanceauto.ro

    Au oferta de black friday. 188ron lupe de 2.5 cu ornamente inclusiv. Și 236kit xenon canbus pro slim de 4300k.

    Eu am luat lupe de 3" și ornamente cu 225ron.

    Și eu sunt în Germania, dar au transportul inclus în România și o sa mi le trimită ai mei aici. Bafta

    sunt morimoto originale?
    ca eu am montat la un baiat, un atelier autorizat mai exact
    si am avut probleme cu ele, le-am schimbat de 3 ori pe garantie si aceasi problema, lupa ramane blocata pe faza lunga
    ce garantie de calitate avem? si daca cele 5.0 se potrivesc la e46?

Comments

Page 1 of 1
  1. Photo

    cata84 

    16 Dec 2012 - 16:36
    salut , am o mica problema cu electro-ventilatorul , imi ramane pornit chiar daca masina esteoprita , ce problema sa aiba ?multumesc.
  2. Photo

    grecualex 

    03 Jun 2012 - 17:39
    0762748243
Page 1 of 1

www.bmwclub.ro trafic.ro