Jump to content

marcel_e46

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

marcel_e46's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Multumesc pt sfaturi, intr-adevar electovalvele au fost problema. La Filaret am rezolvat.
  2. Multam de raspunsuri. Am fost la un service in Galati (nu are rost sa ii mai dau numele) si mi-au spus "decat sa ne bagam si sa stricam ceva mai bine mergeti la reprezentanta". Aici e doar reprezentanta de vanzari, nu au si service. Masina merge dar nu vreau sa se agraveze problema. Caut pe cine cu tester prin zona, daca nu gasesc am drum saptamana viitoare in Bucuresti si fac vizita la AB.
  3. se aude un carait. problema apare aleator si numai la prima pornire din ziua respectiva. am stat 2 saptamani si nu a facut probleme dar ieri a revenit. in mers se comporta bine...
  4. Va salut. Am vazut exact momentul impactului, cinciul era pe banda 2 in momentul accidentului, dupa accident a intrat cu botul usor pe banda 1 posibil sa nu incurce circulatia. De notat 2 lucruri: 1) daca intra BMW-ul in motociclist, se oprea la distanta mult mai mica de motocicleta si in alt unghi si 2) pe forumul de motociclism se vad clar in poze zgarieturile de pe masina in ce directie merg... demonstreaza viteza motociclistului si faptul ca acesta a venit din spate, a intrat in BMW si a ricosat. Oricum rezultatul nu il dau eu ci cei de la Cercetari Penale. Nu stiu daca soferul din 5 era sau nu membru BMW Club. Am depus marturie la politie despre ce s-a intamplat. Nu cred ca mai are rost sa pornim certuri pe tema aceasta. Am deschis acest post pentru ca nu mi s-a parut normal ca intr-o comunitate in care onoarea are un loc important (da, am prieteni foarte buni motociclisti cu experienta si in Galati si Bucuresti), sa se traga concluzii bazate pe zvonuri (ex: soferul din BMW obisnuia sa "faca glume cu motociclistii"... avea numere rosii deci maxim o luna. Poate ca cei care au lansat aceste zvonuri erau cunostinte "apropiate" cu soferul... ) si sa se gaseasca vinovat cel din masina doar pentru ca nu a murit. Despre accident ar fi trebuit sa vorbeasca doar cei implicati direct (martorii). Romulus avea dreptate... fiecare padure cu uscaturile proprii. Rog sa fie inchis acest topic.
  5. Salut. E46 320d. Uneori, dimineata nu porneste "la prima cheie" cum ar trebui, si se aude un zgomot ciudat. Nici unul din martorii din bord nu imi arata sa fie vreo problema. Aveti idee despre ce e vorba? ... sau imi puteti spune un service competent in zona Galati-Braila? Multumesc
  6. Stiu ca se pedepseste (art. 260 Cod Penal, am terminat dreptul), indiferent de cine a sustinut-o, eu sau motociclistii. Baiatul din cinci nu stiu ce a declarat la politie. Am incercat sa intreb ce s-a intamplat, dupa accident, dar era in stare de soc si nu am putut sa ma inteleg cu el. Imi asum raspunderea pentru ce declar, acum sa stie si ceilalti (el si motociclistii) de marturia mincinoasa. Dumnezeu sa ii ierte pacatele... offtopic: :) Nu e suparare, in fiecare oras ii vezi iarna cand sunt -10 grade afara, cu geamurile coborate, cu geci groase pe ei si fes pe cap, in masina cum merg la viteza de croaziera prin "carter" cu muzica la maxim...
  7. Va salut din Galati, detin un E46 320d din 2001. Imi cer scuze ca primul meu topic pe forum, prezinta o tragedie dar vreau sa va aduc la cunostinta o situatie din oras, la care am fost martor. Vineri 6 aprilie, seara, pe faleza superioara a avut loc un accident de circulatie in care au fost implicati un cinciar si o aprilia rs. Baiatul din cinci circula pe banda 2, in spatele unui astra cc (limita de viteza este de 50 pe acea portiune de drum), avea viteza mica. Pe prima banda in fata era parcat un logan albastru. Eram cam la 100 metri in spatele cinciului. A trecut pe langa mine o coloana de motociclisti in viteza (aveau peste 100), primul din coloana a incercat sa intre intre loganul parcat si BMW, a atins cinciarul, a ricosat intr-un stalp de iluminat. Langa motociclist si motocicleta nu am vazut nici o casca. A fost chemata imediat o ambulanta care a ajuns dupa 20 minute, (cine cunoaste Galatiul stie ca spitalul e la 3 minute de mers normal cu masina). Motociclistul a murit la spital. Baiatul din BMW la fata locului era speriat si cand a fost intrebat daca bause a spus de "o bere fara alcool cu ceva timp inainte". Il cunosteam din vedere de pe faleza pe motociclist si de la Aviasan (galatenii stiu la ce ma refer dar nu intru in detalii aici). Aprilia a fost avariata grav in urma accidentului, acul de la turometru ramanand blocat la 8000 ture, BMW-ul avand zgarieturi din spate in fata pe aripa dreapta fata si oglinda dreapta rabatata in fata. Pe un cunoscut forum de motociclism din Romania au aparut diverse scenarii in legatura cu accidentul, cum ca a fost strivit de bordura, cum ca a fost luat sub roti, cum ca soferul obisnuia sa terorizeze motociclistii din Galati. A aparut numele baiatului din BMW si s-au facut amenintari cu moartea la adresa lui. M-am interesat despre accident tocmai pentru ca am fost la fata locului si stiu cum s-a intamplat. Nu judec pe nimeni, stiu doar ce am vazut si am acceptat sa depun marturie la politie. Verdictul final va fi stabilit la proces dar este normal ca intotdeauna "conservarul", "manelarul", "baiatul de bani gata" sa fie considerat vinovat din oficiu doar pentru ca este intr-o masina de peste 150cp? Asfalt uscat!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.