Jump to content

Maiistorul

Members
  • Posts

    11
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    e46 318

Maiistorul's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am pus bujii noi! si cu alea s-a ars...
  2. Salutare! Am un bmw e48 318I din `98 si acum cateva zile mi s-a ars bobina de inductie si a inceput sa mearga in 3 cilindri, mai exact la fisa nr 3 era topita, am inlocuit bobina cu fise (cumparata din dezmembrari) si surpriza s-a topit in 10 secunde in acelasi loc... Stie cineva care ar fi problema si ce trebuie sa fac? nu vreau sa o duc la mecanic sa-si dea cu parerea.
  3. Daca stai si asculti masina de la volan clar nu o sa localizezi sunteul.. poate fi si un surub cazut pe tabla din jurul bucsei de bascula, pune-l pe un prieten sa stea la volan si tu uita-te sub capota/motor etc.
  4. Aceasi problema am avut-o si eu, imi statea martorul de baterie aprins dar incarcarea era ok, 4 mecanici mi-au spus ca e dus alternatorul sau releul, si ghici ce?!? era o siguranta ara(nu mai stiu exact de la ce nr de pe panou) am inlocuit-o cu una buna si s-a stins! verifica-le intai pe toate sa fii sigur, poate ai noroc
  5. Salutare! Acum ca a venit frigul au aparut si problemele, cand pornesc motorul dupa un scurt timp incepe sa trepideze... dupa cum se aude mi se pare ca merge in 3 cilindri dar daca o turez totul revine la normal pentru cateva secunde si iar face la fel, motorul in mers nu scoate fum, nu se plafoneaza si trage super ok! Stie careva ce problema ar putea avea? Ms!
  6. Dupa ce am cerut parerea la aprox 10 mecanici toti au spus ca alternatorul.. puntea de diode,regulator,bobile, :bashwall: parerile erau inpartite insa eu dupa ce l-am studiat in amanunt eram sigur k nu-i aia problema,l-am facut bucati dezlipit tot curatat si remontat, si ieri duminica neavand ce sa fac m-am pus l verificat sigurante si ghici ce?!?! siguranta nr 30 de 7,5A era arsa! si totul a plecat de la acea siguranta care imi lasa martorul de baterie aprins! am inlocuit siguranta si totul perfect!! asta dupa 1 saptamana de investigatii si telefoane , am dat jos si remontat alternatorul de 2 ori pe masina... asa ca am scapat de cheltuieli inutile prin service-uri :twoup: toti incercau sa im bage alternator pe gat! Concluzie: in service mergi doar daca ii spui tu ce sa iti schimbe, nu sa-si dea nea mitica cu parerea k schimbi si ce nu trebuie!
  7. Salutare! Am cautat pe toate forumurile din romania si de afara si nu am gasit un caz similar. Masina: bmw e46 320d berlina an 1999 In timp ce rulam mi-a aparut martorul de la baterie in bord, am veritficat incarcarea 14-13.9v ,am dat jos alternator l-am curarat(era uns cu ulei de servo) am masurat punte diode OK, bobine stator 1,2ohmi , rotor ok,carbuni ok, drept concluzie alternatorul pare sa functioneze,bateria ii noua. Alternatorul dupa 3 minute de la pornire nu puteam tine mana pe el, este normal sa se incalzeasca asa tare si repede? -oprit 12,6v -cu motorul pornit fara consumatori 14.0 -clima cu ventilator la maxim,faruri ,faza lunga + ceata si lumini interioare,muzica la maxim 13,6 -in ture aprox 3000 am aceasi tensiune, -am curatat mufa aia cu 2 fire care intra in regulatorul de tensiune de la alternator, 1 fir (albastru)stiu ca ii tensiune de excitatie (masurat 24v) iar celalat fir verde l-am scos din mufa si merge si fara el, martorul tot aprins ramane, poate imi spune cineva de la ce vine acel fir. Astept parerile voastre.
  8. Salutare! Am un 320d e46 1998 nFL, berlina in 4 usi. Vreau sa ii pun aripi capota si faruri de FL, stie cineva daca se potriveste la fix? Asta ca sa nu zic ca as vrea `botul` de coupe ,dar acolo sigur nu mai pusca nimic... Stima!
  9. Salut, Ce trebuie sa am ca sa pot monta volanul daca eu nu am comenzi? se potriveste fara modificari la cablaje?
  10. pff auzi si la ala de la 3000 in sus ... Eu am vandut bmw e46 318i cu 3300 euro inamtriculat (probleme cu articulatiile...troncanea) si l-am cumparat cu 1450 euro lovit, iata si anuntul http://www.publi24.ro/anunturi/auto-moto-velo/masini-second-hand/bmw/318/anunt/bmw-318-e46-3-500-eur/7b0a62767d6c6353.html in italia gasesti o gramada pana in 2000 euro.. Pana la urma toate is ``fierotanii`` daca ai ghinion sa se strice cate ceva.. eu am dat intr-o groapa si am sarit de 150 euro paguba. nu vand diferenta intre bmw audi vw etc...fiecare cu gustul lui... de intretinut toate masinile sunt scumpe cand se strica ceva, la logan injectoare si pompa sari de 1000 euro asa ca exemplu.. Inportant este de la cine o cumperi si cum a intretinuto.. poti lua masina din 2008 daca ala si-a batut joc de ea sau a fost de firma iti poate aduce mai multe probleme decat unul din 99 care a avut grija de ea.. daca o iei de la cocalari care n-au stiut decat sa o `dea in sens` atunci clar ca aia e forja.. Acuma parerile sunt inpartite, eu zic sa iti iei linistit un 318i doar sa fi atent la cumparare, partea mecanica pe primul loc, nu te uita la zgarieturi si eu stiu ce pete pe banchete ca alea se remediaza usor si nu necesita graba.. eu cand vad masini pe piete care sunt spalate bine la motor morr e clar ca ascunde ceva pierderi de ulei pe acol.., pecand unu nespalat vezi ce curgesi ce se intampla.. daca te uiti numa la partea de aspect.. Si am vazut o gramada de masini din germania care erau varza si nu au fost rulate in romania deloc.. NU conteaza de unde o iei,doar DE LA CINE O IEI!! Respect!
  11. Salutare! Vreau sa imi pun si eu incalzire in scaune pe un e46 320d din 99 care nu are dotarea.. Cat ma costa toata afacerea cu tot ce trebe?? Mercy!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.