Salutare! Am cautat pe toate forumurile din romania si de afara si nu am gasit un caz similar. Masina: bmw e46 320d berlina an 1999 In timp ce rulam mi-a aparut martorul de la baterie in bord, am veritficat incarcarea 14-13.9v ,am dat jos alternator l-am curarat(era uns cu ulei de servo) am masurat punte diode OK, bobine stator 1,2ohmi , rotor ok,carbuni ok, drept concluzie alternatorul pare sa functioneze,bateria ii noua. Alternatorul dupa 3 minute de la pornire nu puteam tine mana pe el, este normal sa se incalzeasca asa tare si repede? -oprit 12,6v -cu motorul pornit fara consumatori 14.0 -clima cu ventilator la maxim,faruri ,faza lunga + ceata si lumini interioare,muzica la maxim 13,6 -in ture aprox 3000 am aceasi tensiune, -am curatat mufa aia cu 2 fire care intra in regulatorul de tensiune de la alternator, 1 fir (albastru)stiu ca ii tensiune de excitatie (masurat 24v) iar celalat fir verde l-am scos din mufa si merge si fara el, martorul tot aprins ramane, poate imi spune cineva de la ce vine acel fir. Astept parerile voastre.