Jump to content

marsh@ll

Members
  • Posts

    34
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    nu am

marsh@ll's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-1

Reputation

  1. Salut, poate mai urmĂŁrește careva topicul și ma poate ajuta... Mi s'a furat intr'o noapte oglinzile cu tot cu carcasa... Sa ĂŽndoit pana și portiera la locul unde sunt prinse cel 3 șuruburi. Ăntre timp am achiziționat 2 oglinzi. Mașina mea e lci, 06.2007, cu oglinzi fara modul ĂŽn ele, cu 4 fire ĂŽn ordinea asta rosu-maro-verde-alb. Am achiziționat oglinzi de non lci 08.2006 cu 3 fire rosu-verde-maro.. Ar trebui fĂŁcut traseu cu fire care sa plece din Kgm la oglinzi... E cineva care ar avea timp sa le faca funcționale?
  2. Colegu, cum a rĂŁmas cu mașina? Am și eu o pb asemĂŁnĂŁtoare la un m47... DupĂŁ ce fac o verificare și la actuator postez și eu aici.. Situația e oarecum asemĂŁnĂŁtoare. Totuși un coleg amabil imi poate descrie cum se comporta o turbina de pe modelul respectiv când e la capĂŁt de drum? Mașina are 250k km. Stima!
  3. Se poate monta admisie de n47 pe m47?
  4. Maine urmeazĂŁ sa achiziționez o interfața și al doilea lucru benefic zic eu, ĂŽmi pun ĂŽnapoi clapetele la admisie.. Citeam aici pe forum ca montarea dopurilor ĂŽn locul clapetelor face casa bunĂŁ cu dpf off...ceea ce la mine nu este cazul...
  5. Da te rog mai multe detalii legat de resetarea din tester original... Mai exact ce au resetat? Și eu am schimbat releul, bujiile și anulat clapete și am pb..
  6. Merge dacĂŁ iau un Carly?
  7. Sau șters cele 3 erori... Si mașina nu trage ĂŽn tr 6...in tr 5 trage greoi... Unde sa caut vinovatul... Am tras speranțe ca e de la capetele de admisie... Le'am anulat fĂŁrĂŁ sa montez dopuri. Dar astĂŁzi am pus dopurile și curatat egr ĂŽnsĂŁ situația e tot la fel...
  8. Din pĂŁcate nu am avut cu ce scana decât cu un tester de service Delhi.. 1.toate bujiile arse 2.suprasaturarea filtrului emisie particule 3.circuit de comanda presiune alimentare, deviație pozitiva. Astea sunt erorile pe respectivul tester... Cum as putea verifica dacĂŁ e vreo problema cu releul?
  9. salut...am si eu nevoie de ajutor... am schimbat bujiile si releul (beru)pt ca imi arata pe tester bujiile arse.. am sters erorile si tot imi da eroare pe bujii...masina nu isi mai face regenerare... bmw e60 lci m47.. un sfat e binevenit...
  10. Multumesc colegu de lamurire...!!!
  11. Multumesc de ajutor...astept sa o inscriu apoi vb cu cosmin sa vedem ce putem face..
  12. Salut tuturor. Doar ce am achizitionat un e60 lci si am pachetul basic pe masina.. slab tare pe parte de audio. Sincer ca sa scutesc multe as adapta subwooferul din passat, dar are dreptate si cosmin- ar arata ca o curca. Plus ca am mare nevoie de spatiul din portbagaj. Ma apuc de treaba dar am nevoie de ajutor serios. Am nevoie de coduri piesa pt 1.difuzoare portiere fata, 2.twetere, 3.difuzoare spate luneta, 4.eventual de subwoofer . Ma intereseaza de individual. La urma urmei si de L7 cred ca as fi incantat. Ma intereseaza un sunet care sa imi redea cat mai fidel frecventele inalte. Partea cea mai interesanta e ca as vrea adaptata o iesire usb- care sa imi redea piesele pe navi (am navi mic dar vreau sa trec la cel mare). Daca a incercat careva si a iesit ca din fabrica ma poate indruma cu ceva informatii constructive si piesele necesare. - am vazut o schema pt retrofit usb pe parte de audio dar nu am inteles nimic.. Si bineinteles codarea, ma deplasez unde este necesar prin partea de N-C-E-S a tarii, pt a fi totul ok. Multumesc, Stima!
  13. Prin partea moldovei avem pe cineva care ma poate ajuta cu ceva codari? Eu sunt din tecuci galati..
  14. Domnilor masina e manuala...nu exista automana in conceptia mea...dar asta e alt subiect... Ideea e urmatoarea- ma luminat un mecanic de la Dacia. Cand sa iau masina, nu se deschidea portbagajul nici de pe cheie nici din interior, asa ca vanzatorul i'a schimbat cheia. Am incercat cu a doua, si a mers. Din momentul ala aparea VOLANUL galben si intr'adevar ceasul era resetat. Nu era nici un lacatel. Eu am mers acasa pe a doua cheie. Ma duc la tester. Nimic- doar 4 bujii arse si o eroare pe AC. Vine baiatul de la Dacia si zicandu'i despre figura din dimineata acestei zile incepe sa rada si imi zice. "Dupa ce bagi cheia in contact, apesi butonul Start/Stop. Si se aprind martorii in bord. Astepti sa se stinga si abia apoi calci ambreiajul si mai apesi odata Start/Stop." Iar ca sa nu imi mai apara eroarea cu pedala galbena inclinata la 45 de grade si un pantof peste se datoreaza faptului ca nu am calcat ambreiajul pana la capat de cursa. Iar faza cu volanul galben e de la a doua cheie. Am mers dupa tester cu prima cheie si nu am mai avut problema. Plus ca meniul a revenit in germana si a disprut si semnul exclamarii de pe display'ul mai mare dintre kilometraj si turometru.. Scuzati romanul, dar poate pe viitor vreun novice va intalni situatia.. O seara frumoasa va doresc.!
  15. Colegiiii...gata, l-am luat...din toata inima l-am luat. 520d LCI 163 cai, cu DPF ON..8700E adusa din germania de 3 zile.. Dupa ce am luat-o si pana acasa am mers ca melcul...90-100 km/h...imi era frica, era sentimentul acela dintre agonie si extaz; mi se parea ca trancane {cu toate ca nu se auzea nimic}, ca tremura volanul, cand accelerez, cand franez. dupa ce am ajuns acasa si am mai revenit cu piciorele pe pamant totul era ok. Si cum intotdeauna se gaseste cate un binevoitor, mare cunoscator si expert in auto, ca sa imi strice inima, ma suna si imi zice ca e cel mai panarama model de bmw, ca si-a luat un prieten de-al lui una la fel si ia picat 2 brate, nush ce fulie cu ambreiaj, releul de la bujii...ca masina nu trage in comparatie cu passatul lui (variant 2002 1.9 tdi 4 motion resoftat.)..ca el asta iarna era sa se rastoarne cu bmw-zapada, gheata nebunii- nu am mai suportat si i-am inchis telul.. Dimineata, parca a fost facut, la pornire s-a aprins in bord pe display-ul mic, cu galben, un volan si vreo 6 de 0 sub el...am mers cu masina 5 minute, dupa ce am oprit-o cand am dat sa o pornesc surpriza..nu porneste..mi-a aparut semnul exclamarii si pe navigatie mesajul ''ignition switch on'', apoi incercand sa o pornesc iara, imi apare pe display-ul mic si tot cu galben o pedala si un picior inclinate la 45 grade..apoi a luat-o..de la ce sa fie? Careva s-a mai intalnit cu aceasta situatie? Oricum dupa amiaza imi fac programare si maine ma duc la tester cu ea... App.- bag cheia in contact si nu imi pare nici un martor in bord, decat cel de centura si cand e folosit, cel de la frana de mana. apas butonul Start/Stop si cand porneste motorul atunci se aprind si martorii.. Stima si o zi buna!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.